Z201837043
OF-170415
zrušená
42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
Zálievkový vozík 50L
opravy povrchu vozovky, zalievanie škár živičných povrchov
Tovar, Služba
1. Zálievkový vozík, ručne vedený, varič asfaltových zmesí.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na opravu povrchu vozovky a zalievanie škár živičných povrchov za tepla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zálievkový vozík, ručne vedený | ks | 1 | ||
Kapacita kotla na ohrev asfaltovej zmesi | l | 50 | 60 | |
Výkon plynového horáku | kW | 11 | 15 | |
Hmotnosť bez náplní | kg | 100 | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | na samostatnom ráme, s tromi pojazdnými kolieskami : jedno pevné, 2 otočné o 360 ° |
Ručné miešadlo natavenej zmesi | áno |
Držiak pre plynovú fľašu 10 kg | áno |
Zohrievanie asfaltovej zmesi pomocou ručne ovládaného plynového propanového horáka | áno |
Kontrola teploty pomocou ručičkového teplomeru | áno |
Dvojitý plášť | áno |
Kryt plameňa pre prevenciu pripálení zmesi na dne kotla | áno |
Zohrievanie zmesi pomocou teplého vzduchu | áno |
Zalievacia jednotka - žehlička šírky 6 cm | áno |
Ovládanie toku horúcej asfaltovej zmesi priamo na manipulačných riadidlách | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
3. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
4. Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
5. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy. |
6. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
7. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
8. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
9. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
10. Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH). |
11. Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
14. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
15. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
16. Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Kollárova ul. 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
13.09.2018 11:20 — 02.11.2018 11:00
1,00 ks
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2018 11:28
10.09.2018 11:30
10.09.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: