30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17560489
Ján Dufala
Pod Sokolice 28, Trenčín, 91101, SVK
Galantérny materiál - látka pre generálov
Galantérny materiál
Tovar, Služba
1. Galantérny materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Galantérny materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tkanina na vrchné ošatenie pre generálov; STN 80 0052 útková, elastická tkanina | bm | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
váha | 200g/m2 ±10% |
váha | 240 - 260 g/bm ±10% |
šírka | 150 cm (± 2 cm) |
farba | zelená |
zloženie | 44% vlna, 54% polyester,2% pružné vlákno, plátnová väzba |
druh | tkanina na vrchné ošatenie (letné obleky, kostýmy, smoking),obleková látka |
použitá priadza | česaná |
odolnosť voči žmolkovaniu | stupeň 5; STN EN ISO 12945-1 |
stupeň krčivosti meraním uhla zotavenia po 24 hod. | 4/4; STN EN 22313 : 1995 |
zdravotná a hygienická nezávadnosť odevu | STN 80 00 55 |
chemické parametre | stálofarebnosť |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslanie farebného vzorkovníka látok, kvôli výberu konkrétneho odtieňa zelenej farby. |
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy. |
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00. |
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list. |
Legionárska 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.09.2018 07:00 — 25.10.2018 13:00
300,00 bm
5 384,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2018 09:15
06.09.2018 13:00
06.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2018 12:42 - Vstupná ponuka | 5 380,80 | € | Cena s DPH |
06.09.2018 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 379,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: