30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36483745
UEZ s.r.o.
Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK
Pranie, oprava a dezinfekcia bielizne
Pranie, oprava, dezinfekcia, bielizeň
Služba
1. Pranie, oprava a dezinfekcia bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečenie prania, opravy, dezinfekcie, bielenia a žehlenia operačnej bielizne, ostatnej bielizne a pracovných odevov pre zamestnancov na pracovisku v Košiciach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík bielizne | kg | 15,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pranie, dezinfekcia, žehlenie a oprava poškodenej bielizne | požadované množstvo na 48 mesiacov: 6267,00 kg |
Názov |
1. Komplexné zabezpečenie prania, opravy, dezinfekcie, bielenie a žehlenie operačnej bielizne, ostatnej bielizne a pracovných odevov (ďalej len "služby") pre zamestnancov pracoviska objednávateľa, podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
2. Služby budú poskytované raz do týždňa v deň dohodnutý s pracoviskom objednávateľa. |
3. Cena za služby je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Všetky súvisiace služby sú zahrnuté v cene a to najmä: manipulácia s bielizňou a odevami, zber, naloženie a odvoz znečistenej bielizne a odevov z pracoviska, pranie, oprava, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie dovoz a vyloženie čistej bielizne a odevov na pracovisku. |
4. Objednávateľ spracuje bielizeň tak, aby mohlo byť odovzdané v deň dohodnutý s pracoviskom objednávateľa a aby bolo pred expedovaním rozdelené a zabalené podľa druhu a množstva. |
5. Vrecia na bielizeň určené na pranie a opravu poskytne poskytovateľ. |
6. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby kvalitne, odborne, starostlivo a hospodárne podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne zo zariadení poskytujúcich zdravotnú starostlivosť. |
7. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať technologické normy, normy kvality na pranie a žehlenie bielizne. |
8. Poskytovateľ sa zaväzuje používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. Zabezpečiť si potrebné pracie prostriedky v požadovanej kvalite. |
9. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje prebrať od objednávateľa každú použitú bielizeň, spolu so žiadankou o vypranie alebo o opravu bielizne (ďalej len "žiadanka"), na ktorom bude presne uvedený počet kusov odovzdanej použitej bielizne, odevov rozdelenej podľa druhu bielizne, odevov. Žiadanka bude potvrdená podpisom odovzdávajúceho zamestnanca za objednávateľa a podpisom preberajúceho zamestnanca za poskytovateľa. |
11. Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať čistú bielizeň roztriedenú podľa druhu bielizne spolu s dokladom o dodanom množstve čistej bielizne, ktorý bude potvrdený podpismi zamestnancov určených objednávateľom na preberanie bielizne a podpismi zamestnancov určených poskytovateľom na odovzdanie čistej bielizne. |
12. Poskytovateľ sa zaväzuje, že použitú operačnú bielizeň z pitevní bude prať v súlade s dodržiavaním hygienicko-epidemiologického režimu. |
13. V prípade reklamácie služby zo strany objednávateľa poverení zamestnanci objednávateľa a poskytovateľa spíšu reklamačný list a bielizeň bude bezodkladne odovzdané na opätovné pranie, prípadne žehlenie, opravu a dezinfekciu. Za reklamované služby objednávateľ neplatí. |
14. V prípade akéhokoľvek výpadku poskytovania služieb zo strany poskytovateľa zabezpečí náhradné plnenie služby v nezmenenej cenovej, kvalitatívnej a kvantitatívnej úrovni. |
15. Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi v plnom rozsahu za prípadnú stratu, zámenu alebo poškodenie bielizne. |
16. V prípade omeškania s poskytnutím služby v dohodnutej lehote (v dohodnutom dni) zo strany poskytovateľa má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči poskytovateľovi vo výške 50,00 EUR za každý aj začatý deň omeškania. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. |
17. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť balenie použitej bielizne do vakov alebo balíkov nepresahujúcich hmotnosť 15 kg. |
18. Zmluvné strany sú povinné dohodnúť si deň odvozu a dovozu bielizne do 5 dní od účinnosti tejto zmluvy. V prípade, ak si zmluvné strany deň dovozu a odvozu bielizne podľa predchádzajúcej vety nedohodnú, platí za dohodnutý deň odvozu bielizne pondelok a dohodnutý deň dovozu bielizne piatok. |
19.Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať použité bielizeň poskytovateľovi a prebrať čistú bielizeň od poskytovateľa prostredníctvom svojho zamestnanca na základe riadne vyplnenej a podpísanej žiadanky resp. obdobného tlačiva. Zo žiadanky resp. obdobného tlačiva musia byť jednoznačne identifikovateľné nasledovné údaje: a) názov odovzdávajúcej/ preberajúcej organizácie, b) meno a podpis odovzdávajúcej/ preberajúcej osoby, c) druh, množstvo odovzdanej bielizne, d) dátum odovzdania a prevzatia bielizne Vzor žiadanky je uvedený v prílohe č. 1. |
20. Poskytovateľ vyhotoví raz mesačne faktúru objednávateľovi, vždy po skončení kalendárneho mesiaca, podľa skutočného vyčisteného množstva bielizne v danom mesiaci v zmysle jednotlivých žiadaniek. |
21. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa všeobecne platných právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, množstvo, cenu, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ju dodávateľovi na prepracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
22. Faktúra je splatná v lehote 30 dní od doručenia objednávateľovi bezhotovostným bankovým prevodom na účet poskytovateľa uvedenom na faktúre. |
23. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5 b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o slobode informácií“). |
24. Odstúpenie od zmluvy: objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy v prípade, že poskytovateľ poruší svoje povinnosti uvedené v tejto zmluve, pričom odstúpenie je účinné dňom doručenia odstúpenia druhej zmluvnej strane. |
25. Výpoveď zmluvy: možnosť písomnej výpovede bez uvedenia dôvodu s 2 mesačnou výpovednou lehotou. Začiatok plynutia výpovednej lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
17.09.2018 08:50 — 16.09.2022 08:52
6 267,00 kg
7 758,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2018 08:55
07.09.2018 08:53
07.09.2018 09:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2018 07:01 - Vstupná ponuka | 7 758,00 | € | Cena s DPH |
07.09.2018 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 755,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: