00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač brožúr, pohľadníc, foldrov a fotografií
Tlač brožúr, pohľadníc, foldrov a fotografií
Služba
1. Tlač brožúr, pohľadníc, foldrov a fotografií
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač brožúr, pohľadníc, foldrov a fotografií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Náklad | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. tlač štyroch brožúr formát A5, pre všetky vnútro: rozsah 16 strán, farebná tlač 4+4, papier 135 g/m2 ONL, obálka: farebná 4+4, papier 200 g/m2 ONL, lesklé lamino, väzba VI šitá, náklady: | áno |
Handbook for lncoming guests | 100 ks |
Manuál k praktickej stáži NOVE granty | 100 ks |
Manuál k praktickej stáži OLD granty | 50 ks |
Manuál k študijnému pobytu Erasmus | 700 ks |
2. tlač pohľadníc formát A6, farebná tlač 4+1, papier 300 g/m2 natieraný, lamino lesklé | náklad 1000 ks |
3. tlač foldra - prezentačnej mapy pre A4, 2 klopy, s okienkom pre vizitky 90 mm x 50 mm, hrebeň až do 5 mm, uzáver, tlač farebná 4+4, papier 300 g/m2 kriedový lesklý, drážkovanie | náklad 350 ks |
4. tlač 30 farebných fotografií na fotopapier, formát 30x40 cm. | áno |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy jednotkovú cenu bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne. |
2. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
3. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
4. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF. |
5. Predmet zmluvy bude dodaný najneskôr do 7 pracovných dní po zadaní podkladov k tlači. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10.Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
12. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
13.09.2018 12:19 — 14.09.2018 12:19
1,00 kpl
1 648,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2018 12:21
04.09.2018 13:18
04.09.2018 13:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2018 14:07 - Vstupná ponuka | 1 647,80 | € | Cena s DPH |
04.09.2018 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 595,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: