35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
33576009
Ing. Ján Buchanec Technik
Jesenského 14, Martin, 03601, SVK
Vibračný valec tandemový
stroj na hutnenie, cestný valec, tandemový vibračný
Tovar, Služba
1. Tandemový vibračný valec v počte 6ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková dĺžka stroja | mm | 2000 | 2230 | |
Rázvor kolies | mm | 1440 | 1500 | |
Celková výška stroja | mm | 2410 | ||
Výška stroja bez ochranného rámu | mm | 1730 | ||
Šírka valca | mm | 820 | 850 | |
Šírka stroja | mm | 875 | ||
Svetlá výška v najvyššom bode | mm | 220 | ||
Priemer valca | mm | 570 | 600 | |
Hrúbka steny valca | mm | 13 | ||
Nádrž na vodu | l | 110 | ||
Hydraulická nádrž | l | 16 | ||
Palivová nádrž | l | 24 | ||
Emisná norma motora | norma | stage IIIA | ||
Výkon motora | kW | 14,5 | ||
Počet valcov | ks | 3 | ||
Prepravná rýchlosť | km/h | 8 | ||
Svahová dostupnosť | % | 30 | ||
Prevádzková hmotnosť | kg | 1460 | 1500 | |
Maximálna hmotnosť | kg | 1700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
batéria | kapacita min 70Ah (12V) |
frekvencia | pri 2400ot./min 66 Hz |
frekvencia | pri 2100 ot./min 58 Hz |
statické lineárne zaťaženie | min. 9kg/cm |
stroj | vibrovanie v oboch smeroch |
stroj | kontrolný systém s núdzovým zastavením |
stroj | tlakový kropiaci systém |
stroj | centrálny zdvíhací hák |
stroj | 2 pracovné frekvencie |
stroj | alarm cúvania |
stroj | maják |
stroj | amplitúda 0,5 mm |
stroj | ochranný rám ROPS, cestné svetlá |
stroj | posuvná sedačka s bezpečnostným pásom a lakťovou opierkou |
stroj | odstredivá sila 23kN |
Názov |
Vrátane dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia (v rámci celej SR) |
Vrátane zaškolenia |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, katalóg náhradných dielov) |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu stroja pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis stroja s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie stroja boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena stroja zahŕňa riadne dodanie stroja na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Košice, Košický, Slovenská republika
06.09.2018 06:30 — 30.11.2018 14:00
6,00 ks
210 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2018 11:05
03.09.2018 13:00
03.09.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.08.2018 11:26 - Vstupná ponuka | 210 500,00 | € | Cena bez DPH |
02.09.2018 19:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: