42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
36487104
Next Team, s.r.o.
Budovateľská 48, Prešov, 08001, SVK
Nákup multifunkčných zariadení
kopírovacie stroje, multifunkčné zariadenia
Tovar
1. Predmetom verejného obstarávania bude nákup multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania bude nákup multifunkčných zariadení. Zariadenia sa vyžadujú nové, nepoužívané, v originálnom balení vrátane balenia, dopravy, uvedené v zmluve a záruky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná kopírovacie zariadenie | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné kopírovacie zariadenie 1/14 | Technológia tlače – laserová, maximálne použiteľný formát papiera - SRA 3, výrobcom udávané max. mesačné zaťaženie minimálne 300000, fyzické rozlíšenie tlače DPI - 1 200 x 2 400, |
Farebné kopírovacie zariadenie 2/14 | automatická obojstranná tlač – áno, Jazyk popisu stránky - Originálny Adobe® PostScript® 3™, Adobe PDF 1.7, PCL® 5c/PCL 6, rýchlosť vytlačenia prvej strany – max. 5 sekúnd, |
Farebné kopírovacie zariadenie 3/14 | rýchlosť tlače A4 za minútu minimálne 55, Finišer s dierovaním a tvorbou brožúr s väzbou do V1 – áno, |
Farebné kopírovacie zariadenie 4/14 | Kapacita stohovača s funkciou automatického odsadzovania tlačových úloh pre formát A4 (finišer) – ańo minimálne 3 000 strán, farebná tlač – áno, |
Farebné kopírovacie zariadenie 5/14 | Maximálna kapacita vstupu A4 – minimálne 3140 (celková kapacita s veľkokapacitným tandemovým podávačom), maximálna kapacita výstupu A4 – minimálne 3 500 strán, |
Farebné kopírovacie zariadenie 6/14 | Dvojitý výstupný zásobník s automatickým odsadzovaním vytlačených úloh – áno, rýchlosť skenovania A4 za minútu obojstranne – minimálne 139, |
Farebné kopírovacie zariadenie 7/14 | konektivita - NFC, WiFi Direct, USB Direct, 10/100/1000Base-T Ethernet, automatický podávač predlôh dokumentov s jednoprechodovým obojstranným snímaním – áno, |
Farebné kopírovacie zariadenie 8/14 | Kapacita listov automatického podávača pre formát A4 – minimálne 130, Pevný disk, procesor, pamäť –minimálne - 250GB pevný disk, 4 jadrový procesor Intel® Atom™ 1,91 GHz, systémová pamäť 8 GB, |
Farebné kopírovacie zariadenie 9/14 | funkcie skenera dokumentov - Heslom chránené PDF, optické rozoznávanie znakov (OCR), |
Farebné kopírovacie zariadenie 10/14 | Špeciálne funkcie spracovania skenovaných dokumentov - Konverzia skenovaných dokumentov do editovateľného formátu MS Word, MS Excel, |
Farebné kopírovacie zariadenie 11/14 | Organizácia skenovaných dokumentov - Vyťažovanie dokumentov pomocou multiplicitného zónového OCR, Separácia dokumentov pomocou bar kódov, separácia dokumentov pomocou prázdnej stránky, |
Farebné kopírovacie zariadenie 12/14 | automatizované premenovanie súborov podľa definovaných polí dokumentu, Pripojenie do Cloudu (tlač a skenovanie do služieb) - Google Drive™, Microsoft® OneDrive®, Dropbox™, Microsoft Office 365™, |
Farebné kopírovacie zariadenie 13/14 | Tlačový manažment - Follow me print, zabezpečená tlač s overením užívateľa na zariadení s možnosťou prihlásena na pin, heslo, alebo kartu. Rozúčtovanie nákladov na užívateľa, projekt, oddelenie. |
Farebné kopírovacie zariadenie 14/14 | Nástroj pre náhľad administrátora na všetky tlačové úlohy užívateľov. Definícia podmienok tlače podľa jednotlivých uživateľov, Zabezpečenie dokumentov a dát-Tlačové ovládače so šifrovaním FIPS a SSL. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyskladnenia, len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod a dodanie je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred |
Objednávateľ požaduje dodanie zariadenia nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru v originálnom neporušenom balení. Všetky súčasti dodávky tovaru musia spĺňať požiadavku objednávateľa na dodanie tovaru s prvým uvedením tovaru na trh v SR oficiálnym výrobcom, alebo distribútorom nie viac, ako 24 mesiacov odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy a jej zverejnenia v CRZ. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky naraz. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Požadovaná plná záruka na všetky zariadenia, na ich hardvérové a softvérové súčasti na dobu 48 mesiacov od dátumu inštalácie s dodávateľom preukázateľným certifikátom výrobcu o zaregistrovanej záruke na všetky dodávané zariadenia s uvedeným výrobným číslom zariadení, na ktoré sa záruka vzťahuje. |
Požaduje sa dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, návodom na použitie (v slovenskom alebo českom jazyku), záručným listom a preberacím protokolom. |
Záručné opravy budú vykonávané v mieste dodania. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) na položky tovarov vo formáte (pdf.). |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom zariadenia, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis a dodávať originálny spotrebný materiál a náhradné diely. |
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky |
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej doručenia |
Objednávateľ požaduje vykonávanie servisného zásahu s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 4 hodín počas pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád a porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu. 1/2 |
V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu, alebo poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu bez nároku na odplatu. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) 2/2 |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
28.09.2018 13:00
1,00 kus
31 872,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2018 11:22
05.09.2018 15:00
05.09.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2018 14:38 - Vstupná ponuka | 31 872,00 | € | Cena s DPH |
05.09.2018 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 869,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: