42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
45906114
TR TECHNIC s.r.o.
39, Lukavica, 08621, SVK
Elektrocentrála
elektrocentrála
Tovar, Služba
1. Elektrocentrála
|
|
---|---|
Funkcia |
Na používanie pri montážnych prácach a ako záložný zdroj elektrickej energie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrocentrála | ks | 1 | ||
Maximálny výkon | kW | 7,5 | 9,0 | |
- obsah | ccm | 439 | 440 | |
- max. výkon motora | HP/rpm | 18/3000 | 20/3200 | |
- objem palivovej nádrže | l | 25 | 30 | |
- hmotnosť (bez náplní) | kg | 90 | 92 | |
- hlučnosť | dB | 90 | 97 | |
- doba chodu pri plnej palivovej nádrži | hod. | 6,31 | 7,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- počet fáz | 3 |
- typ motora | 4-takt |
- palivo | benzín |
- počet valcov | 1 |
- rozvod | OHV |
- štartovanie | elektrické- tranzistorový štartér |
- frekvencia | 50 Hz |
- napätie | 400/230 V |
- pojazd | transportné kolieska |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto dodania. |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
3. Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
4. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
5. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní po uzavretí KZ e-mailom kontaktnej osobe. |
6. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
7. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
8. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
9. Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok a skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR. |
12. Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t. j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
13. Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od KZ v zmysle OPET. |
Kollárova ul. 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
10.09.2018 08:00 — 02.11.2018 08:00
1,00 ks
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2018 08:32
05.09.2018 11:00
05.09.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.08.2018 11:30 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena bez DPH |
05.09.2018 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: