• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2018 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2018 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2018 13:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2018 13:30

Detail zákazky Z201836167

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2018 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2018 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2018 13:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2018 13:30

Základné údaje

Z201836167

OF-173361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3622235

Objednávateľ

37917901

Združenie obci "Uhrovská dolina"

Obecný úrad, SNP 86/7, Uhrovec, 95641, SVK

Dodávateľ

35765607

Študio - 21 plus s.r.o.

Záhradnícka 13, Bratislava, 81107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka záhradných kompostérov

kompostér, nádoba na odpad, kontajner na odpad, BRKO

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka záhradných kompostérov
Funkcia
kompostéry pre účely predchádzania vzniku biologického rozložiteľného komunálneho odpadu vrátane návodu na použitie (informatívny leták)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kompostér 1 ks 887
objem kompostéra 1 l 1050 1400
hrúbka steny kompostéra 1 mm 7
váha kompostéra 1 kg 28
kompostér 2 ks 350
objem kompostéra 2 l 700 800
hrúbka steny kompostéra 2 mm 6
váha kompostéra 2 kg 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompostér 1,2 - uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi áno
kompostér 1,2 - materiál min. 50% - ný podiel recyklovanej zložky
kompostér 1,2 - materál UV stabilizovaný áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení predmetu zákazky sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“), ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov), ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení, ust. osobitného predpisu týkajúceho sa Registra partnerov verejného sektora a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Zmluvy uvedenými nižšie:
1.Objednávateľ do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia Zmluvy oznámi (elektronicky) Dodávateľovi:
a) kontaktnú osobu pre komunikáciu s Dodávateľom (kontaktné údaje tel, email)
b) zodpovednú osobu za plnenie predmetu Zmluvy (kontaktné údaje, tel., email)
2.Dodávateľ doručí/oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa pre komunikáciu elektronicky:
a) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej plnenie Zmluvy a za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy
b) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy Objednávateľovi obchodnú značku a typ jednotlivých druhov tovaru s presným číselným označením tovaru a doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru podľa požiadaviek Objednávateľa a to napr.:
b1) prospektový materiál, ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok jednotlivých druhov tovaru
b2) odkaz na link, kde si Objednávateľ (pre každú položku samostatne), môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaných jednotlivých druhov tovaru
c) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru a celkovú cenu predmetu Zmluvy a to v členení:
c1) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena jednotlivých druhov tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a návod na použitie - informatívny leták)
c2) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a návod na použitie - informatívny leták)
3.Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom v zmysle bodu 2 písm. b1) a b2) a do 7 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, ak:
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom, túto skutočnosť oznámi Objednávateľ Dodávateľovi. Zároveň oznámi, že dodanie predmetu Zmluvy je možné na strane Dodávateľa po nadobudnutí účinnosti Zmluvy
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu resp. iných relevantných dokladov, za účelom preukázania splnenia požiadaviek Objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti ponúkaných jednotlivých druhov tovaru a
b1) v prípade, ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote podľa výzvy Objednávateľa (bod 3.b), Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur a možnosť využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
b2) v prípade, ak ani po doplnení predloženými dokladmi Dodávateľ nepreukáže splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru, požadovaných Objednávateľom, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur a možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
4. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe za plnenie predmetu zmluvy Objednávateľa dodanie jednotlivých druhov tovaru na miesto plnenia min. 7 pracovných dní pred odovzdaním tovaru v mieste určenia
5.Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať Objednávateľovi:
doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku vrátane návodu na použitie - informatívny leták o veľkosti formátu A4 pre každý dodaný kompostér (dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre všetky vekové kategórie, minimálne požiadavky na obsah letáku viď. príloha) a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotlivých druhov tovaru podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru
6. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
7. Záruka na tovar je 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia tovaru, záručný servis bude vykonávaný v mieste dodania predmetu zákazky. Dodávateľ nastúpi na vykonanie riadne reklamovaných vád do 36 hodín od nahlásenia Objednávateľom (emailom)
8. Ostatné:
a) Objednávateľ pre finančné plnenie Zmluvy plánuje využiť finančné zdroje zo Štrukturálnych fondov EÚ
b) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že účinnosť Zmluvy v prípade spolufinancovania zo štrukturálnych fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly tohto zadávania zákazky zo strany poskytovateľa pomoci. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti Zmluvy a k plneniu Zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako Zmluva nadobudne účinnosť. O tejto skutočnosti (oznámenie o výsledku kontroly VO) Objednávateľ bezodkladne upovedomí Dodávateľa a zároveň momentom doručenia tohto oznámenia Dodávateľovi Zmluva nadobúda účinnosť.
c) Objednávateľ požaduje lehotu dodania tovaru najneskôr do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy vo väzbe na bod 8.b). Objednávateľ s ohľadom na moment uzavretia Zmluvy, moment nadobudnutia účinnosti Zmluvy a moment lehoty dodania tovaru stanovuje lehotu plnenia Zmluvy do 31.05.2019.
d) V prípade, ak dôjde k spolufinancovaniu plnenia predmetu Zmluvy zo strany poskytovateľa pomoci, Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o doplnenie predloženého dokladu podľa bodu 3c) o údaje: číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a ak pri plnení predmetu Zmluvy bude Objednávateľ využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile na EKS, túto skutočnosť oznámi Dodávateľovi ako aj číslo bankového účtu, ktorý bude Objednávateľ v rámci finančného plnenia Zmluvy využívaný.
e) V prípade, ak Objednávateľovi bude doručené oznámenie o negatívnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa pomoci, má Objednávateľ právo odstúpiť od uzavretej Zmluvy bez udania dôvodu.
f) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v prípade poskytnutia NFP na spolufinancovanie predmetu Zmluvy, je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
g) Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
h) Pokiaľ Dodávateľ v Momente uzavretia Zmluvy nebol osobou registrovanou pre daň z pridanej hodnoty, a počas plnenia predmetu Zmluvy sa stane registrovanou osobou pre daň z pridanej hodnoty, nie je oprávnený v jeho kontraktačnej cene uvedenej v Zmluve navyše účtovať DPH a táto jeho cena je považovaná za cenu konečnú - t. j. na úrovni s DPH (čl. X. ods. 10.2 "OPET-u")
i) Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar
j) Minimálne požiadavky - obsahové náležitosti informatívneho letáku pre správne použitie kompostovacieho zásobníka:
k) Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku - v predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie
l) Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku - v predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď.
m) Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku - v tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď.
n) Správne využitie hotového kompostu - stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SNP 86/7, Uhrovec, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

17.09.2018 16:00 — 31.05.2019 16:00

1,00 ks

168 140,04

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2018 11:04

10.09.2018 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2018 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 86
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2018 10:57 - Vstupná ponuka 168 130,00 € Cena s DPH
07.09.2018 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 168 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS