30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46018816
Williman, s. r. o.
SNP 1426/5, Považská Bystrica, 01701, SVK
Trenčín - výmena okien
okno, žalúzie, parapety
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Trenčín - výmena okien
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena 29 ks drevených okien za plastové na 3. NP, čím sa zvýši energetická efektívnosť administratívnej budovy. |
Demontáž pôvodných poškodených drevených okien, parapetov, dodávka a montáž plastových okien, dodávka a montáž vnútorných a vonkajších parapetov, odvoz demontovaného materiálu na skládku. |
Stavebné práce, búracie práce, montáž, demontáž, maliarske práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Okno plastové dvojdielne ( 1200 x 1200) - O, OS - dodávka | ks | 6 | ||
2. Okno plastové štvordielne ( 1200 x 1800) - O, OS, O, OS - dodávka | ks | 4 | ||
3. Okno plastové štvordielne ( 1500 x 2200) - O, OS, O, OS - dodávka | ks | 3 | ||
4. Okno plastové štvordielne ( 1250 x 2200) - O, OS, O, OS - dodávka | ks | 16 | ||
5. Parapet vonkajší biely z poplastovaného Al plechu šírky 240 mm, hr.1,2 mm - dodávka | m | 37 | ||
6. Parapet vnútorný biely plastový šírky 450 mm - dodávka | m | 37 | ||
7. Horizontálne žalúzie ISSO, retiazkové ( 1200 x 1200), farba biela - dodávka 6 ks | m2 | 9 | ||
8. Horizontálne žalúzie ISSO, retiazkové ( 1200 x 1800), farba biela - dodávka 4 ks | m2 | 9 | ||
9. Horizontálne žalúzie ISSO, retiazkové ( 1500 x 2200), farba biela - dodávka 3 ks | m2 | 10 | ||
10. Horizontálne žalúzie ISSO, retiazkové ( 1250 x 2200), farba biela - dodávka 16 ks | m2 | 45 | ||
11. Demontáž okien vrátane rámov (drevených jednoduchých) 1200 x 1200 | ks | 6 | ||
12. Demontáž okien vrátane rámov (drevených jednoduchých) 1200 x 1800 | ks | 4 | ||
13. Demontáž okien vrátane rámov (drevených kastlových) 1500 x 2200 | ks | 3 | ||
14. Demontáž okien vrátane rámov (drevených kastlových) 1250 x 2200 | ks | 16 | ||
15. Demontáž parapetných dosiek vnútorných aj vonkajších | m | 74 | ||
16. Okno plastové dvojdielne ( 1200 x 1200) - O, OS - montáž | ks | 6 | ||
17. Okno plastové štvordielne ( 1200 x 1800) - O, OS, O, OS - montáž | ks | 4 | ||
18. Okno plastové štvordielne ( 1500 x 2200) - O, OS, O, OS - montáž | ks | 3 | ||
19. Okno plastové štvordielne ( 1250 x 2200) - O, OS, O, OS - montáž | ks | 16 | ||
20. Montáž parapetnej dosky vonkajšej, š. 240 mm | m | 37 | ||
21. Montáž parapetnej dosky vnútornej, š. 450 mm | m | 37 | ||
22. Montáž horizontálnych žalúzií | m2 | 73 | ||
23. Oprava vnútorných omietok ostení po vybúraní jednoduchých okien | m | 41 | ||
24. Oprava vnútorných omietok ostení po vybúraní kastlových okien | m | 112 | ||
25. Obnova hygienických malieb a náterov | m2 | 70 | ||
26. Vyčistenie rekonštruovaného priestoru | súbor | 1 | ||
27. Presun hmôt do výšky 25m | súbor | 1 | ||
28. Odvoz odpadu a poplatok za uloženie na skládku | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Montáž okien a príslušných kľučiek | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Kľučka | Biela |
Murárske práce | Začistenie otvorov po inštalácií okien (špalety) |
Izolačné pásky | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Profil rámu | Min. 5 komorový so stredovým tesnením |
Normalizovaná hodnota súčiniteľa prechodu tepla okna | Podľa STN 73 0540-2 |
Odporúčaná hodnota Uw | Max. 1,00 W/(m2.K) |
Zasklenie | Vlepené dvoj - sklo |
Mikroventilácia | Požadovaná pri výklopných oknách |
Poistka proti otvoreniu | Umožňujúca vetranie vyklopením |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto vykonania diela - Trenčín. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Povinnosťou dodávateľa je zameranie a potvrdenie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred dodávkou tovarov. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktorú budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný objednávateľom. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť ho objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi najneskôr 3 dni pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
V prípade ak dodávateľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na stavenisku. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ vyhlasuje, že má všetky platné povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto povolenia a licencie sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela a riadne a včas dielo vykonať. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov a meno tejto osoby je povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania zápisu o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa písomne reklamovanej vady objednávateľom dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky) zo skládky zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je dodávateľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.09.2018 07:00 — 09.11.2018 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2018 10:53
03.09.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.08.2018 15:40 - Vstupná ponuka | 14 989,99 | € | Cena s DPH |
03.09.2018 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 989,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: