17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
35728531
InterWay, a. s.
Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK
Poskytovanie služieb podpory a prevádzky
správa
Služba
1. Poskytovanie služieb podpory a prevádzky
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah požadovanej podpory: |
• Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
• Proaktívna podporu s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
• Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
• Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti: | |
• Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s obmedzenými zdrojmi, podpora min. 500 VM | |
• Podpora SAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS | |
• Podpora LAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus | |
• Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 1x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000, - 1x IBM DS | |
• Podpora web publishing/LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií | |
• Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2012R2) - OS Linux (rôzne distribúcie) | |
• Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie) - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databáz zodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov. | |
• Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie, - IBM Tivoli Storage Manager | |
• Zabezpečenie plynulej prevádzky informačných systémov využívajúcich softvérové prostredie Oracle a systém hardvér-softvér Oracle Exadata (min. v. 11g) v rozsahu min. 3 MD mesačne: - Elektronická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie - Sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií - Technická pomoc pre problémy a otázky - Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému - Konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch | |
• Podpora pri prístupe a získavaní informácií k produktom Oracle v rozsahu min. 2 MD mesačne: - Technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji produktov a dostupnosti produktov, oznámenia o ukončení podpory - Podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení - Sprostredkovanie informácií a článkov s relevantnými technickými informáciami - Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému | |
Požadovaný projektový manažment a evidencia: | |
• riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, | |
• pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, | |
• evidenciu zásahov na on-line portáli - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne ssl a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov | |
• eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu, | |
• komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni, | |
• reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne, | |
• reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne. |
Názov |
1/ Vyžaduje sa aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je držiteľom certifikátov/osvedčení na riadenia kvality ISO 9001 a ISO 27001 a výrobcu na VMware v nasledujúcom rozsahu: |
• VCP6 - min. 4 pracovníci, pre VTSP SV - min. 1 pracovník, pre VTSP NV - min. 1 pracovník, pre VTSP BC - min. 1 pracovník a pre výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE a min. 1 pracovník pre NATSP, |
• Microsoft - Certified Technology Specialist – min. Microsoft Exchange Server 2010, Configuration - Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Active Directory, Configuration - MCITP - Enterprise Messaging Administrator minimálne pre Exchange 2010 - MCSA - Windows Server pre minimálne 2008 - MCTS - Certified Technology Specialist: Windows Server min. 2008 Applications Infrastructure, Configuration, Windows Server min. 2008 Network Infrastructure, |
• Veeam - VMTSP min. ver.7 – min. 1 pracovník, - VMSP min. ver. 7 - min. 1 pracovník, VMCE min. ver. 9 - 1 pracovník, |
• IBM – IBM TSM 7.1.1.Administrator – min. 1. pracovník, IBM TSM 7.1.1 Deployment Professional – min. 1 pracovník, |
• F5 - CA F5 Certified BIG-IP Administrator - CTS F5 Certified Technology Specialist, LTM - CTS F5 Certified Technology Specialist, ASM, |
• Oracle - Oracle Gold Partner vrátane PSA oprávnenia – certifikácia zmluvného dodávateľa na úrovni spoločnosti - General Product Support Specialist – min. 1 pracovník - Oracle Certified Expert, Oracle RAC and Grid Infrastructure Administrator (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle DB Security Certified Implementation Specialist (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle DB Certified Professional (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle Linux Certified Implementation Specialist – min. 1 pracovník, |
• Projektový manažment - Na základe metodického pokynu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/28999/2009-132 pre riadenie IT projektov je požadované preukázanie certifikácie Prince2, min. verzie Practicionner – min. 1 pracovník - ITIL ver. 3 – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa uvedené preukázať predložením týchto certifikátov/osvedčení v elektronickej forme. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch. Ak Dodávateľ nepreukáže, že disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch, má Objednávateľ právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 5000,00 eur a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy. |
2/ Súčasťou dodávky je pravidelné vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v mieste inštalácie. |
3/ Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa osobne prevziať v mieste inštalácie potrebné prístupy, dokumentáciu a oboznámiť sa s infraštruktúrou v rozsahu nevyhnutnom pre plnenie Zmluvy, a to do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry na začatie poskytovania požadovanej podpory. Objednávateľ má právo výzvu doručiť Dodávateľovi písomne alebo v elektronickej forme na e-mailový kontakt Dodávateľa. |
4/ Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5/ Dodávateľ je v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s OPET na účet Objednávateľa v lehote 10-ich kalendárnych dní. |
6/ Objednávateľ v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok má právo odstúpiť od Zmluvy. |
7/ Konečná suma bude dodávateľovi uhrádzaná čiastkovo na základe pravidelnej mesačnej fakturácie. |
8/ Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.09.2018 12:00 — 15.12.2019 11:59
15,00 kalendárny mesiac
172 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2018 10:00
03.09.2018 12:00
03.09.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2018 10:02 - Vstupná ponuka | 172 440,00 | € | Cena s DPH |
03.09.2018 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 172 428,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: