30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Šatňové skrinky pozdĺžne delené pre zamestnancov
šatňové skrinky, skrine, nábytok
Tovar, Služba
1. Šatňová skrinka pozdĺžne delená, jednodverová, s policou v hornej a spodnej časti a závesnou tyčou na zavesenie oblečenia, uzamykateľná s cylindrickým zámkom, svetlý buk
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatňová skrinka jednodverová určená pre uloženie čistého odevu, pracovného oblečenia a osobných vecí - Korpus vyrobený z lamina hrúbky 18 mm s ABS 2mm. Hore a dole polica, priestor na zavesenie odevov pozdĺžne delený so závesnou tyčou (pracovný odev/čistý odev), uzamykateľná (cylindrický zámok), závesná tyč. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 37 | ||
Šírka | mm | 500 | ||
Hĺbka | mm | 600 | ||
Výška | mm | 1920 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál korpusu | lamino hrúbky 18 mm |
Typ hrán | ABS |
Uzamykateľná | Áno - cylindrický zámok |
Závesná tyč | Áno |
Dekor | svetlý buk |
Názov |
1. Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku (ďalej aj "tovar") obsahujúce položky uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky spĺňajúce všetky požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky uvedené v časti Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky predmetu plnenia tohto opisného formuláru. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru do miest plnenia a aj jeho kompletizácia a inštalácia v mieste dodania, a následný odvoz a likvidáciu obalov. |
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
3. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
8. Na dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky, sa Dodávateľ zaväzuje poskytnúť záruku v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa dodania Objednávateľovi. |
9. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
10. V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
13. Dodávateľ je povinný dodať tovar v lehote podľa tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
14. Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v tejto Zmluve. |
15. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
16. Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
17. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar. |
Názov | Upresnenie |
19. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Námestie L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
07.09.2018 08:00 — 05.10.2018 15:00
1,00 súbor
5 661,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2018 09:11
03.09.2018 10:00
03.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2018 10:33 - Vstupná ponuka | 5 660,40 | € | Cena s DPH |
03.09.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: