• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2018 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2018 10:50

Detail zákazky Z201836099

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2018 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2018 10:50

Základné údaje

Z201836099

OF-171588

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3615342

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103, 180108

odvoz odpadu, likvidácia odpadu,

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103, 180108
Funkcia
Odber nebezpečného odpadu od verejného obstarávateľa – pôvodcu odpadu, sa bude uskutočňovať z vyhradeného priestoru určeného na zhromažďovanie nebezpečného odpadu objednávateľa
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadu v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obdobie poskytovanej služby mesiac 3
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám  z hľadiska prevencie nákazy a odpady z častí a orgánov tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv súbor 1
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odvoz odpadov: 180103 predpoklad cca 28 500 kg/mesiac, odvoz požadujeme uskutočňovať podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa
Odvoz odpadov: 180108 predpoklad cca 852 kg/mesiac, odvoz požadujeme uskutočňovať podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa
Odvoz odpadov: 180103, 180108 v intervaloch pravidelne každý týždeň - 1-krát do týždňa, pričom množstvo zhromaždeného nebezpečného odpadu a termín odberu bude vždy dopredu telefonicky nahlásený dodávateľovi. 
Odvoz odpadov: 18 01 03, 18 01 08 Objednávateľ si vyhradzuje podmienku, že v nevyhnutných prípadoch bude musieť  dodávateľ poskytovať služby predmetu zákazky aj 2-krát do týždňa na základe požiadavky objednávateľa
Predpokladané množstvá uvedené v jednotlivých častiach predmetu zákazky   objednávateľ počas trvania zmluvného vzťahu bude služby predmetu zákazky realizovať podľa jeho aktuálnych a skutočných potrieb a požiadaviek po dobu 12 mesiacov.
18 01 03 -od  pôvodcu odpadu sem patrí odpad napr. z infekčných pracovísk, mikrobiológie, dialýzy : odpad z použitých nástrojov a predmetov, napr. použité ihly, tampóny, obväzový materiál, umelý odpad, napr. použité striekačky, infúzne a transfúzne súpravy, hadice, ampulky z liekov
18 01 03 materiál  znečistený biologickým odpadom: krv, moč, stolica, zvratky, spútum, punktát
18 01 03-odpady z častí a orgánov tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv od pôvodcu odpadu sem patrí odpad z operačných, zákrokových a pôrodných sál, gynekológie, patológie a pod
18 01 08 od  pôvodcu odpadu sem patria  odpady ktoré vzniknú zo všetkých liekov uvedených v zozname liekov, vrátane omamných a psychotropných látok, ktoré sú vo forme liekov a prekurzorov, ktoré sú vo forme liekov a liekov s cytostatickým účinkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 3 kalendárnych mesiacov od Momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Odvoz odpadu č. 180103, 180108 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok.
Pôvodca odpadu (Objednávateľ)  triedi odpad podľa druhov už na mieste vzniku, oddelene zhromažďuje vo vyhradených priestoroch
Pôvodca odpadu zhromažďuje nebezpečné odpady oddelene v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve vo vhodných obaloch (napr. v nepriepustných nádobách na tento účel určených – klinix box, resp. vo vyhovujúcich plastových obaloch  -vrecia farebne rozlíšené), ktoré sú zabezpečené proti úniku týchto odpadov do životného prostredia. Zhromažďovanie nebezpečných odpadov u pôvodcu odpadu je len dočasné uloženie týchto odpadov pred ďalším nakladaním s nimi.
Pôvodca odpadu svojimi pracovníkmi zodpovednými za nakladanie s odpadom zabezpečí na vlastné náklady naloženie zhromaždeného nebezpečného odpadu z určeného priestoru do auta poskytovateľa služby. Za ďalšie nakladanie s týmto odpadom zodpovedá poskytovateľ služby.
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR ( Európska dohoda o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí cestnou dopravou )
Povinná dokumentácia o nakladaní s nebezpečným odpadom : Sprievodný list nebezpečných odpadov, doklad o skutočnej váhe zneškodňovaného nebezpečného odpadu, platné osvedčenia vodičov a označenia vozidiel v súlade s Dohodou ADR ( Európska dohoda o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí cestnou dopravou ). Tieto doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, bude dodávateľ predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou objednávateľovi.
Od potvrdenia sprievodných listov NO oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
O nakladaní s nebezpečným odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou.
Dodávateľ sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa zákona č.79/2015 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry
- Dodávateľ sa v ponuke a v zmluve zaväzuje, že dodrží pravidelnosť poskytovania služby predmetu zákazky aj počas prípadnej odstávky alebo podobných nepredvídateľných okolností zo strany dodávateľa.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za každý vývoz. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu.
- cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára.
- dodávateľ služby berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
- dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Sankcie:
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady:
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy , 180103-N, 180108-N. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu nebezpečného odpadu počas trvania zmluvy.
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu nebezpečných odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR).
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien (za 1 kg)predmetu zmluvy vypočítaný z celkovej ceny, ktorá vzišla z elektronického trhoviska a z predpokladaného množstva  v tvare: cena bez DPH, DPH a cena s DPH Jednotková cena bude podkladom pre fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne odobratého a zlikvidovaného množstva odpadu od objednávateľa.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

10.09.2018 00:00 — 10.12.2018 00:00

1,00 súbor

66 295,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2018 12:10

05.09.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2018 10:52 - Vstupná ponuka 66 295,00 € Cena bez DPH
30.08.2018 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 60 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS