00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103, 180108
odvoz odpadu, likvidácia odpadu,
Služba
1. Odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 180103, 180108
|
|
---|---|
Funkcia |
Odber nebezpečného odpadu od verejného obstarávateľa – pôvodcu odpadu, sa bude uskutočňovať z vyhradeného priestoru určeného na zhromažďovanie nebezpečného odpadu objednávateľa |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadu v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 3 | ||
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy a odpady z častí a orgánov tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv | súbor | 1 | ||
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 180103 | predpoklad cca 28 500 kg/mesiac, odvoz požadujeme uskutočňovať podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa |
Odvoz odpadov: 180108 | predpoklad cca 852 kg/mesiac, odvoz požadujeme uskutočňovať podľa skutočných potrieb verejného obstarávateľa |
Odvoz odpadov: 180103, 180108 | v intervaloch pravidelne každý týždeň - 1-krát do týždňa, pričom množstvo zhromaždeného nebezpečného odpadu a termín odberu bude vždy dopredu telefonicky nahlásený dodávateľovi. |
Odvoz odpadov: 18 01 03, 18 01 08 | Objednávateľ si vyhradzuje podmienku, že v nevyhnutných prípadoch bude musieť dodávateľ poskytovať služby predmetu zákazky aj 2-krát do týždňa na základe požiadavky objednávateľa |
Predpokladané množstvá uvedené v jednotlivých častiach predmetu zákazky | objednávateľ počas trvania zmluvného vzťahu bude služby predmetu zákazky realizovať podľa jeho aktuálnych a skutočných potrieb a požiadaviek po dobu 12 mesiacov. |
18 01 03 -od pôvodcu odpadu sem patrí odpad napr. z infekčných pracovísk, mikrobiológie, dialýzy : | odpad z použitých nástrojov a predmetov, napr. použité ihly, tampóny, obväzový materiál, umelý odpad, napr. použité striekačky, infúzne a transfúzne súpravy, hadice, ampulky z liekov |
18 01 03 | materiál znečistený biologickým odpadom: krv, moč, stolica, zvratky, spútum, punktát |
18 01 03-odpady z častí a orgánov tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv | od pôvodcu odpadu sem patrí odpad z operačných, zákrokových a pôrodných sál, gynekológie, patológie a pod |
18 01 08 od pôvodcu odpadu sem patria odpady | ktoré vzniknú zo všetkých liekov uvedených v zozname liekov, vrátane omamných a psychotropných látok, ktoré sú vo forme liekov a prekurzorov, ktoré sú vo forme liekov a liekov s cytostatickým účinkom |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 3 kalendárnych mesiacov od Momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Odvoz odpadu č. 180103, 180108 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Pôvodca odpadu (Objednávateľ) triedi odpad podľa druhov už na mieste vzniku, oddelene zhromažďuje vo vyhradených priestoroch |
Pôvodca odpadu zhromažďuje nebezpečné odpady oddelene v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve vo vhodných obaloch (napr. v nepriepustných nádobách na tento účel určených – klinix box, resp. vo vyhovujúcich plastových obaloch -vrecia farebne rozlíšené), ktoré sú zabezpečené proti úniku týchto odpadov do životného prostredia. Zhromažďovanie nebezpečných odpadov u pôvodcu odpadu je len dočasné uloženie týchto odpadov pred ďalším nakladaním s nimi. |
Pôvodca odpadu svojimi pracovníkmi zodpovednými za nakladanie s odpadom zabezpečí na vlastné náklady naloženie zhromaždeného nebezpečného odpadu z určeného priestoru do auta poskytovateľa služby. Za ďalšie nakladanie s týmto odpadom zodpovedá poskytovateľ služby. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR ( Európska dohoda o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí cestnou dopravou ) |
Povinná dokumentácia o nakladaní s nebezpečným odpadom : Sprievodný list nebezpečných odpadov, doklad o skutočnej váhe zneškodňovaného nebezpečného odpadu, platné osvedčenia vodičov a označenia vozidiel v súlade s Dohodou ADR ( Európska dohoda o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí cestnou dopravou ). Tieto doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, bude dodávateľ predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou objednávateľovi. |
Od potvrdenia sprievodných listov NO oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
O nakladaní s nebezpečným odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Dodávateľ sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa zákona č.79/2015 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry |
- Dodávateľ sa v ponuke a v zmluve zaväzuje, že dodrží pravidelnosť poskytovania služby predmetu zákazky aj počas prípadnej odstávky alebo podobných nepredvídateľných okolností zo strany dodávateľa. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za každý vývoz. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu. |
- cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- dodávateľ služby berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
- dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: | |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy , 180103-N, 180108-N. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu nebezpečného odpadu počas trvania zmluvy. | |
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu nebezpečných odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). | |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien (za 1 kg)predmetu zmluvy vypočítaný z celkovej ceny, ktorá vzišla z elektronického trhoviska a z predpokladaného množstva v tvare: cena bez DPH, DPH a cena s DPH | Jednotková cena bude podkladom pre fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne odobratého a zlikvidovaného množstva odpadu od objednávateľa. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
10.09.2018 00:00 — 10.12.2018 00:00
1,00 súbor
66 295,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2018 12:10
05.09.2018 10:00
05.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2018 10:52 - Vstupná ponuka | 66 295,00 | € | Cena bez DPH |
30.08.2018 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: