00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
47104694
Aliga, s.r.o.
Robotnícka 1E, Martin, 03601, SVK
Náhrada zariadenia HSM nCipher nShield 500 (Thales HSM 500) na konci životnosti pre systémy využívajúce HSM pre uloženie a prácu s kryptografickými kľučmi.
HSM modul
Tovar, Služba
1. Predmetom dodávky je:
|
|
---|---|
Funkcia |
- Dodávka kompatibilného zariadenia • Implementácia zariadenia • Vybudovanie zdieľaného ReFS úložiska pre Security world. • Iniciácia autentizačných prostriedkov a nastavenie prístupov pre správu systému. • Migrácia existujúcich kľúčov/ Security World a implementácia do existujúcich prevádzkovaných systémov a aplikácií využívajúcich kompatibilnú technológiu. Migrácia kľúčov nesmie mať výrazný dopad na prevádzku týchto systémov (odstávka iba mimo pracovnej doby). • Nastavenie zálohovania dodaného riešenia v rámci existujúcej zálohovacej infraštruktúry. |
• Dokumentácia s popisom implementácie a základných prevádzkových postupov |
2. Podmienky:
|
|
---|---|
Funkcia |
• Zariadenie kompatibilné s existujúcim riešením Thales HSM 500 pre migráciu a prácu s existujúcim Security World. • Zariadenie nesmie vyžadovať zmenu komponentov a aplikácií klientov. • Možnosť využitia virtualizovanými klientmi (sieťovo pripojené HSM). • Riešenie musí poskytovať vysokú dostupnosť (tolerancia zlyhania jedného zariadenia). • Počet pripojených klientov/serverov je 4 • Požadovaný výkon jedného zariadenia pre RSA podpisovacie operácie s 2048 bit kľúčom 150 za sekundu a s 4096 bit kľúčom 80 za sekundu |
• Zabezpečenie ochrany kľúčov s certifikáciou FIPS 140-2 Level 2 a 3 • Dvojité napájanie s možnosťou výmeny zdroja bez prerušenia prevádzky • Možnosť montáže do racku 1U alebo 2U |
3. Požiadavky:
|
|
---|---|
Funkcia |
• Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek v členení podľa tech.špecifikácie zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe ver. obstarávateľa • Verejný obstarávateľ požaduje HW inštaláciu HSM modulu a požadovaných komponentov do existujúcej infraštruktúry pre prevádzku informačných systémov • Server aj HSM modul požaduje verejný obstarávateľ dodať nový - originál od výrobcu (nie repasovaný) |
• Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent HSM modulu, vybraný typ spĺňa technické požiadavky, požiadavky kompatibility s existujúcimi aplikáciami, požiadavky na migráciu existujúcich kľúčov a je certifikovaný NBÚ • Verejný obstarávateľ požaduje aby dodávateľ predložil certifikát (nShield Certified System Engineer) o kvalifikácii špecialistov, ktorý budú vykonávať migráciu existujúcich kľúčov zo zariadení Thales nShield HSM 500. |
4. Funkčné vlastnosti:
|
|
---|---|
Funkcia |
• Bezpečné úložisko kľúčov. • Odlahčenie záťaže procesora a akcelerácia kryptografických operácií • Viacstupňová kontrola prístupu s viacfaktorovou autentizáciou “k z n” • Autentizácia klientov pomocou zariadenia nToken • Bezpečné zabalenie kľúčov pri ich zálohovaní, replikácii a obnove • Chránené úložisko kľúčov bez obmedzení • Podpora pre riešenie vysokej dostupnosti (cluster) a rozloženia záťaže (load-ballancing) |
5. Podporované operačné systémy:
|
|
---|---|
Funkcia |
• Windows, Linux, Solaris |
6. Cryptography:
|
|
---|---|
Funkcia |
• Asymetrické algoritmy: RSA, Diffie-Hellman, DSA, KCDSA, ECDSA, ECDH. • Symetrické algoritmy: AES, ARIA, Camellia, CAST, RIPEMD160, HMAC, SEED, Triple DES. • Hash/message digest: SHA-1, SHA-2 (224, 256, 384, 512 bit). • Možnosť rozšírenia o podporu eliptických kriviek. |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek v členení podľa technickej špecifikácie zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa. Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, - e-mailové adresy alebo telefonický kontakt pre nahlasovanie porúch a vád zariadenia. |
Objednávateľ požaduje HW inštaláciu HSM modulu a požadovaných komponentov do existujúcej infraštruktúry pre prevádzku informačných systémov |
HSM modul požaduje objednávateľ dodať' nový - originál od výrobcu (nie repasovaný) |
V prípade dodania ekvivalentu HSM modulu, musí vybraný typ zariadenia spĺňať podmienky špecifikované v článku 2. tejto zmluvy, požiadavky kompatibility s existujúcimi aplikáciami, požiadavky na migráciu existujúcich kľúčov a byť certifikovaný NBÚ |
Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vystavená Dodávateľom. |
• Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním Preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Splatnosť faktúry je 30 pracovných dní od odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa právnych platných predpisov, číslo Zmluvy Objednávateľa kópiu podpísaného Preberacieho protokolu. Ak predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu alebo nebude vystavená v súlade s touto zmluvou, Objednávateľ ju vráti do 5 pracovných dní od doručenia na prepracovanie. |
V takomto prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry. Opravená faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Na predmet dodávky tejto zmluvy sa vzťahuje záruka minimálne 24 mesiacov. |
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami zmluvných strán na prebratie a odovzdanie predmetu dodávky. |
Záruka zahŕňa najmä bezplatnú opravu (odstránenie vady) predmetu dodávky alebo výmenu vadných komponentov predmetu dodávky tak, aby boli zabezpečené požadované podmienky zariadenia špecifikované v článku 2 tejto zmluvy. |
Objednávateľ reklamuje vadu v záručnej dobe písomne u Dodávateľa bezodkladne po tom, čo sa o vade dozvedel. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu e-mailom na adrese kontaktnej osoby Dodávateľa. |
Predávajúci sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne odstrániť všetky vady: - do 24 hodín odo dňa uplatnenia reklamácie Objednávateľom pri kritickej vade - do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie Objednávateľom pri ostatných vadách. |
Dopravné náklady a prácu servisného technika počas trvania záručnej doby znáša Dodávateľ. |
V súlade s § 430 Obchodného zákonníka, záručná doba na predmet dodávky neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže užívať predmet dodávky pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. |
Zmluvné strany zodpovedajú za škody vzniknuté porušením zmluvných povinností v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Zmluvné strany sa dohodli, že túto zmluvu je možné ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo jednostranným odstúpením od zmluvy. |
Objednávateľ a Dodávateľ sú oprávnení jednostranne odstúpiť od zmluvy v prípade, ak druhá strana tejto Zmluvy jednostranne podstatne porušuje ustanovenia Zmluvy a ani po písomnom upozornení neupustí od tohto konania. |
Pokiaľ vady nie sú Dodávateľom odstránené v lehote na odstránenie vád, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy jednostranne odstúpiť. |
Dôvodom k okamžitému odstúpeniu od Zmluvy zo strany Objednávateľa sú: - vstup Dodávateľa do likvidácie, - vyhlásenie konkurzu na majetok Zhotoviteľa, - vady nie sú Dodávateľom odstránené v lehote na odstránenie vád, - anticipované podstatné porušenie zmluvy Zhotoviteľom podľa § 348 OZ |
zo strany Zhotoviteľa sú: - omeškanie Objednávateľa s platením dlhšie ako 6 týždňov, - vstup Objednávateľa do likvidácie, - vyhlásenie konkurzu na majetok Objednávateľa. |
Odstúpenie od zmluvy musí mať písomnú formu, musí sa v ňom uviesť dôvod odstúpenia a musí byť doručené druhej zmluvnej strane na adresu sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Účinky odstúpenia od zmluvy nastanú dňom doručenia odstúpenia od zmluvy druhej zmluvnej strane. Odstúpením od zmluvy nezaniká nárok na náhradu škody. Platným odstúpením od zmluvy sa táto zmluva od počiatku zrušuje a zmluvné strany sú povinné si vydať dovtedy poskytnuté plnenia. |
V prípade zavineného omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu dodávky podľa tejto Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený účtovať Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej hodnoty obstarania za každý začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania Objednávateľa s plnením peňažného záväzku podľa tejto Zmluvy je Zhotoviteľ oprávnený účtovať Objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
Zaplatenie zmluvnej pokuty nemá vplyv na nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla z nesplnenia povinnosti zabezpečenej zmluvnou pokutou. |
Dodávateľ je v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s OPET na účet objednávateľa v lehote desiatich kalendárnych dní. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky zo strany Dodávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodanie predmetu dodávky je požadované do 30 kalendárnych dní od podpisu zmluvy |
Miesto plnenia Úrad geodézie, kartografie a katastra SR Chlumeckého 2, P.O.Box 57 820 12 Bratislava 212 |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.09.2018 12:00 — 11.10.2018 11:00
1,00 množstvo
58 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2018 08:31
10.09.2018 10:00
10.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2018 09:19 - Vstupná ponuka | 58 379,88 | € | Cena s DPH |
06.09.2018 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 378,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: