30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Nákup serverových prostriedkov pre projekt EESSI
hardvér, prostriedky, softvér,
Tovar, Služba
1. Nákup serverových prostriedkov pre projekt EESSI
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie hardvérových prostriedkov, softvérového riešenia na základe funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie") a inštalačných prác, s tým spojených pre projekt EESSI. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hyperkonvergovaný Nod | ks | 1 | ||
Virtualizačný manažment | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hyperkonvergovaný Nod - popis zariadenia : | hyperkonvergované riešenie resp. softvérovo definované dátové centrum. |
CPU: | výkon servera min. 1745 bodov pri osadení dvoma procesormi, podľa benchmarku SPECint_rate_base2006. Osadené CPU majú podporovať 6 kanálový pamäťový radič. |
Počet osadených CPU: | 1 |
RAM: | min. 288 GB 12 DIMM |
Rozširujúce sloty: | min. 3 voľné štandardné PCI-Express sloty |
RAID: | HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami: SAS alebo SATA diskov, min. RAID 0, 1, 5, 6, 10, 1 ADM, 10 ADM (Advanced Data Mirroring). |
RAID: | Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom. |
HDD: | možnosť osadiť min. 12 (SFF) 12Gb SAS dual port SSD |
Osadené HDD: | min. 2 x SSD dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlenémin. 5 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta (RAID 5) |
LAN (Eth.): | 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE 1 x 10Gb 2port konvergovaný sieťový adaptér (T) 1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment |
Správa a manažment HW: | servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera, |
Správa a manažment HW: | možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera. |
Manažment hyperkonvergovaného riešenia: | riešenie musí obsahovať plugin pre min. dvoch rôznych poskytovateľov virtualizácie na kompletnú správu a monitoring celého prostredia. |
Potrebný software: | OmniStack |
Podpora virtualizácie: | HW podpora virtualizačných riešení od min. dvoch rôznych poskytovateľov. |
Deduplikácia (in line): | zabezpečená HW akceleračnou kartou (Omnistack accelerator card), ktorá uloží (už) deduplikované dáta na diskový uložný priestor. |
Zálohovanie: | integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť riešenie zálohovania pre dvojtýždňovú retenciu záloh (1 x full/week, 6 x Incr./week). |
Rozšírenie riešenia: | pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu. |
Chladenie: | redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu |
Napájanie: | redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. 2x 1600W, účinnosť 94% |
Predporuchová záruka: | minimálne na HDD a RAM |
Záruka: | 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU: | HW kompatibilita s 32bit a 64bit servrami od rôznych výrobcov. Vysoká dostupnosť. Live migrácia VM naprieč virtualizačnými nodmi (servermi) bez výpadku servisov a užívateľov. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU: | Jednoduchá a efektívna záloha a obnova VM. Podpora agentless antivirus a antimalware ochrany. Podpora replikácie VM. Podpora kryptovania VM. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU: | Optimalizované napájanie hostov, v prípade, že nie sú potrebované može ich vypnúť. Kontrola diskového I/O. Kontrola sieťového I/O.Podpora distribuovaného switchu (vSphere Ent. Plus).Podpora 3roky 24x7 |
Inštalácia: | požadujeme celkovú implementáciu riešenia certifikovaným partnerom. |
Prevedenie: | max. 2U, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku. |
Technické vlastnosti : | |
Virtualizačný manažment | |
Funkcionality: | manažment pre virtualizačný sw (samostatná manažment licencia). |
Licencovanie: | per inštancia. |
Podpora: | 3 roky 24x7 |
Kompatibilita: | s virtualizačným sw hyperkonvergovaného NODu. |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou v sídle objednávateľa. |
2. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“), a to v sídle objednávateľa. |
3. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle technickej špecifikácie a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre v technickej špecifikácii zmluvy. |
6. V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia a objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, či tento ekvivalentný predmet plnenia spĺňa zadefinované požiadavky objednávateľa, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť originál potvrdenia výrobcu, že ním ponúkané zariadenie je ekvivalentné v požadovaných parametroch a výbave. O akceptácii takto predloženého ekvivalentu objednávateľ bezodkladne informuje dodávateľa. |
7. Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8. Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001. |
9. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti s realizáciou predmetu zmluvy. |
12. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
13. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa technickej špecifikácie, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
14. Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
15. Zariadenie bude dodané na základe objednávky vystavenej objednávateľom. |
16. Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
17. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním zariadenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ. |
18. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie vrátane faktúry do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávky objednávateľom, najneskôr do dňa 28.09.2018. |
19. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. |
20. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
21. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie. |
22. Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
23. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
25. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
26. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v technickej špecifikácii zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
27. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia a to denne. V prípade ak bolo dohodnuté dodanie zariadenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať túto ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka a to denne. |
28. Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.09.2018 08:00 — 30.09.2018 10:00
2,00 ks
63 746,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2018 08:30
30.08.2018 08:00
30.08.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2018 12:22 - Vstupná ponuka | 63 746,40 | € | Cena s DPH |
28.08.2018 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 709,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: