42323975
K13 - Košické kultúrne centrá
Kukučínova 2, Košice, 04001, SVK
36586561
MEDIPARTNERS s.r.o.
Klimkovičova 32, Košice, 04023, SVK
Propagácia kultúrnych a celospoločenských podujatí na informačných plochách v centre mesta Košice
propagácia kultúrnych a celospoločenských podujatí, prenájom informačných plôch na výlep propagačných plagátov, výlep plagátov, výmena výlepov, údržba výlepov plagátov,
Služba
1. Propagácia kultúrnych a celospoločenských podujatí na informačných plochách v centre mesta Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagácia kultúrnych podujatí, ktoré budú realizované objednávateľom formou výlepu propagačných plagátov, ich aktuálna výmena, ich údržba a ochrana na určených miestach pre výlep týchto plagátov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer plagátu | A | A1 | ||
Požadovaný počet informačných plôch určených na výlep propagačných plagátov | ks | 300 | ||
Lehota trvania služby propagácie - lehota plnenia | týždeň | 66 | ||
Počet výlepov spolu na informačné plochy v priebehu 66 týždňov | ks/výlepu | 20000 | ||
Jeden kus výlepu | trvanie | 7 dní |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Informačné plochy | Určené na výlep plagátov |
Výlepy reklamných propagačných plagátov sa uskutočnia na vyhradených informačných plochách v centre mesta Košice | centrum mesta Košice ohraničuje Mestská časť Košice Staré mesto |
Rozmery výlepovej plochy určenej na výlep plagátov, minimálne pre výlep plagátu | A1 |
Výlepová plocha musí byť samostatne stojatá | jej poloha a otočenie musí umožniť jednoduchú výmenu výlepu propagačného plagátu |
Výlepová plocha s presne daným otočením | otočenie musí smerovať k miestam vysokej koncentrácii ľudí |
Maximálna veľkosť výlepnej plochy | A1 |
Predmetom výlepu budú reklamné a propagačné plagáty: | svojou štruktúrou a vlastnosťami vhodné na výlep na informačné plochy |
maximálne rozmery a váha plagátu | veľkosť A1, hmotnosť do 120 gramov, |
Obsah plagátu: plagát propagujúci kultúrne podujatia, umiestnenie lôg vlastnej organizácie a partnerov | plagát propagujúci kultúrne podujatia, umiestnenie lôg vlastnej organizácie objednávateľ a partnerov |
Maximálna výška umiestnenia plagátu na informačnej ploche | do 160 cm |
Umiestnenie informačných plôch: | Informačné plochy musia byť umiestnené na miestach v centre mesta Košice |
Umiestnenie informačných plôch - vlastnosti umiestnenia: | vysoká miera viditeľnosti miesta s vysokou koncentráciou ľudí |
Názov |
1. Cena plnenie predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady spojené s plnnením predmetu zákazky v zmysle jeho špecifikácie vrátane nákladov spojených s: |
- nákladov za prenájom informačných plôch v počte 300 určených na výlep plagátov počas 66 týždňov v centre mesta Košice |
- nákladov spojených s príslušným poplatkom mestu, |
- nákladov spojených s umiestnením plagátov formátu A1, - výlepu plagátov, |
-nákladov spojených so zabezpečením starostlivosti a údržby informačných plôch a vylepených plagátov, |
- náklady spojené s likvidáciou starých, neaktuálnych plagátov a upratanie zvyškov v okolí informačnej plochy |
-nákladov spojených s prevzatím plagátov od objednávateľa alebo určeného subjektu na dodanie plagátov výmena, oprava, kontrola plagátov počas obdobia prenájmu |
-nákladov za výmenu - prelep, aktualizovaného plagátu, oprava poškodeného plagátu a jeho výlepu počas trvania výlepného termínu, , |
- nákladov spojených s kontrolou umiestnenia a výlepu plagátov na 300 výlepných miestach počas obdobia výlepu v priebehu 66 týždňov |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Prenajaté plochy musia byť umiestnené na miestach, kde ich bude vidno a zdržiava sa tam veľa ľudí |
4. Informačné plochy určené na výlep nesmú byť umiestnené na miestach, ktoré by dehonstovali objednávateľa alebo organizátora propagovaného podujatia |
5. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky |
6. Vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky musí obsahovať: |
- špecifikáciu a umiestnenie informačných plôch, ktoré budú k dispozícií na plnenie predmetu zákazky - výlep propagačných plagátov, všetko v počte 300 ks |
- preukázateľný doklad, dokument, že dané informačné plochy bude mať k dispozícií na plnenie predmetu zákazky v počte 300 ks počas 66 týždňov |
- objednávateľ si vyhradzuje právo neuznať výlepné plochy uvedené vo vlastnom návrhu dodávateľa, ktoré nespĺňajú požadované parametre a špecifikáciu |
- nedodanie vlastného návrhu na plnenie podľa požiadaviek sa považuje za hrubé porušenie zmluvy, dôvod na odstúpenie od zmluvy a na zmluvnú pokutu vo výške 25 000 EUR |
7. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH ako cenu celkom za výlep 20000 plagátov v priebehu 66 týždňov na 300 výlepných plochách |
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH - priemernú jednotkovú cenu za výlep 1 plagátu |
9. Objednávateľ má právo do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. |
10. Nie je možné variantné dodanie služby. |
11. Objednávateľ stanovuje zmluvnú pokutu vo výške 25 000,- EUR ak dodávateľ nepreukáže, že má počas trvania zmluvy - lehoty na plnenie k dispozícií požadovaný počet výlepných plôch v centre mesta Košice. |
12. Nepredloženie vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky v určenej lehote a/alebo predloženie vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky, ktorý svojou špecifikáciou nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a jeho plnenie sa považuje za hrubé porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie |
13. Objednávateľ má právo do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. |
Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
03.09.2018 21:38 — 13.12.2019 21:39
1,00 opisný formulár
99 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2018 08:48
31.08.2018 08:10
31.08.2018 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2018 07:42 - Vstupná ponuka | 99 500,00 | € | Cena s DPH |
31.08.2018 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: