00308871
Obec Dolný Ohaj
Hlavná 109/130, Dolný Ohaj, 94143, SVK
50690736
Rivero s. r. o.
Klincová 35, Bratislava , 82108, SVK
Výstavba zberného dvora
stavebné práce, vrátnic, prístrešok, kompostovisko, spevnené plochy
Stavebná práca, Služba
1. Zberný dvor - stavba
|
|
---|---|
Funkcia |
výstavba zberného dvora pozostáva z: vrátnice, prístrešku, kompostoviska, spevnenej plochy, vodovodnej prípojky a kanalizačnej prípojky |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Navrhovaný zberný dvor sa bude nachádzať v obci, v severovýchodnej časti areálu Poľnohospodárskeho družstva. Majiteľom a prevádzkovateľom bude obecný úrad. | rekapitulácia je uvedená v prílohe č. 1 zmluvy |
Objekt SO 01 Vrátnica. Navrhovaná vrátnica sa bude nachádzať v Zbernom dvore. Situovaná bude v jeho severovýchodnej časti hneď pri vstupe do areálu. Objekt je obdĺžnikového pôdorysu a bude osadení na novovybudovanej betónovej ploche. | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 2- výkaz výmer |
Osadenie a napojenie unimobunky | Bunka TYP KS7 |
v objekte vrátnica sa uvažuje s montážou prietokového ohrievača vody | |
v objekte vrátnica sa uvažuje s dodávkou a montážou elektrického konvektora | |
v objekte vrátnica sa uvažuje s dodávkou prietokového ohrievača | |
Objekt SO 02 Prístrešok | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 3- výkaz výmer |
Prízemný oceľový prístrešok rozmerov 9,20x14x4,40m navrhnutý ako dve stánia z troch strán opláštený, prekrytý trapézovým plechom s jednostranným spádom 2% | |
SO-03 Kompostovisko | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 4- výkaz výmer |
Navrhovaný priestor pre uskladnenie bioodpadu sa bude nachádzať v obci. Situovaný bude v jeho juhovýchodnej časti obce, v areáli Zberného dvora, ktorý je časťou poľnohospodárskeho družstva. Prístup bude z novovybudovanej spevnenej plochy. Objekt bude obdĺžnikového pôdorysu. Konštrukcia bude z betónových debniacich tvárnic s výstužou, vybudovaných na betónovej spevnenej ploche. Vstup je orientovaný na severozápad. V priestore pre uskladnenie bioodpadu bude umiestnený rastlinný odpad - konáre, lístie a tráva. | |
SO-05 Spevnené plochy | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 5- výkaz výmer |
Výstavba predmetného areálu bude realizovaná na území severo-východného okraja terajšieho areálu hospodárskeho dvora. Prístup k tejto stavbe je po miestnej asfaltovej prístupovej ceste, z križovatky s existujúcou poľnou cestou, ktorej úprava je súčasťou riešenia. | |
SO-06 Vodovodná prípojka | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 6- výkaz výmer |
Projekt rieši napojenie navrhovanej vrátnice v Zbernom dvore na existujúci vodovod privedený do areálu Poľnohospodárskeho družstva. Napojenie sa vykoná samostatnou vodovodnou prípojkou, ktorá bude napojená na existujúci vodovod v existujúcej vodomernej šachte. | |
SO-07 Kanalizačná prípojka | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 7- výkaz výmer |
Projekt rieši návrh kanalizácie, ktorá bude slúžiť pre odvádzanie splaškových odpadových vôd z hygienického zariadenia vrátnice do žumpy a dažďových odpadových vôd v odlučovači ropných látok s ich následným vypúšťaním do vsakovania do podzemných vôd. |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“,platná verzia v čase vyhlásenia zákazky) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách a podľa projektovej dokumentácie uvedenej v prílohách tohto formulára. |
1.1.1 Dielom v zmysle tejto zmluvy sa považuje aj samostatné vykonanie nasledovných častí diela: "Vrátnica", "Prístrešok", "Kompostovisko", "Spevnené plochy", "Vodovodná prípojka", "Kanalizačná prípojka", ktorých rozsah je pordobne špecifikovaný v rozpočte. |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Objednávateľ sa zaväzuje za riadne vykonaný predmet plnenia zaplatiť dohodnutú cenu. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať predmet plnenia vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.Čas a miesto vykonania predmetu plnenia |
2.1. Zhotoviteľ je povinný vykonať dielo do 6 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. Lehota predmetu plneniasa môže predĺžiť len formou písomného dodatku k Zmluve a to v nasledovných prípadoch: |
2.1.1 naviac práce spočícajúce v doplnení predmetu plnenia na základe požiadavky Objednávateľa 2.1.2 neposkytnutie súčinnosti súčinnosti zo strany Objednáteľa 2.1.3 vzniku naviac prác, ktorých potrebu zmluvné strany nevedeli ani pri zachovaní odbornej starostlivosti predvídať. |
2.2 V prípade ak nastane okolnosť pre predĺženie lehoty plnenia uvedená v predchádzajúcom bode Zhotoviteľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, túto skutočnosť Objednávateľovi písomne oznámiť, uviesť návrh o akú dobu sa má lehota na vykonanie diela predĺžiť a tento návrh riadne s presným výpočtom na dni zdôvodniť. V prípade nesplnenia týchto podmienok Objednávateľ návrh Zhotoviteľa neprijme. |
2.3. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
3. Práva a povinnosti zmluvných strán |
3.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať predmet plnenia v súlade so Zmluvou, na vlastné nebezpečenstvo a svoje náklady v čase a kvalite podľa Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje pri plnení predmetu Zmluvy konať s odbornou starostlivosťou, prostredníctvom odborne spôsobilých osôb a dodržať všetky stanovené platné technické, bezpečnostné a právne normy týkajúce sa vykonania diela, ktoré sú stanovené v jednotlivých právnych predpisoch. |
3.2. Práva a povinnosti pri vykonaní diela sú stanovené nasledovne: |
Zhotoviteľ: 3.2.1 zodpovedá za bezpečnosť svojich zamestnancov a iných osôb konajúcich za Zhotoviteľa a dodržiavanie ustanovení bezpečnostných predpisov. 3.2.2 je povinný preukázateľne poučiť všetkých zamestnancov ako aj iné osoby pracujúce na diele o pravidlách bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. |
3.2.3 Zhotoviteľ je povinný bez meškania a písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie diela, 3.2.4 Prevziať stavenisko do 5 dní odo dňa vyzvania objednávateľa |
3.2.5 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník odo dňa prevzatia staveniska. Do denníka sa zapisujú všetky skutočnosti dôležité pre plnenie zmluvy, najmä údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýlok vykonávaných prác od projektovej dokumentácie, údaje dôležité na posúdenie hospodárnosti prác a údaje potrebné na posúdenie prác orgánmi štátnej správy. |
3.2.6 Zhotoviteľ je tiež povinný zapisovať do stavebného denníka počet pracovníkov, ktorý v daný deň na stavbe pracovali, ich odpracovaný čas a popis vykonaných prác. Objednávateľ alebo jeho zástupca je povinný sledovať obsah denníka a k zápisom pripájať svoje stanovisko. V priebehu pracovného času musí byť denník na stavbe trvale prístupný. Povinnosť viesť stavebný denník sa končí odstránením vád a nedorobkov z preberacieho konania. |
3.2.7. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť |
3.3. Objednávateľ sa zaväzuje: a) poskytnúť Zhotoviteľovi súčinnosť pri vykonávaní diela, b) ihneď a bezodkladne upozorňovať na nedostatky a chyby pri vykonávaní diela a umožniť v primeranom čase ich odstránenie. |
3.4. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
3.5. Prevzatie staveniska sa uskutoční do 5 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania zhotoviteľa, pričom prevzatie staveniska si zmluvné strany potvrdia písomne. |
3.6. Zhotoviteľ poskytuje na záruku 60 mesiacov a na technológie, zariadenia a iné komponenty diela poskytuje Zhotoviteľ tak dlhú záruku, akú poskytuje výrobca zariadenia, najmenej však 24 mesiacov, pričom záruka začína plynúť od ukončenia diela. |
3.7. Vykonaním diela je jeho vyhotovenie podľa tejto zmluvy, odstránenie všetkých vád a nedorobkov zistených počas odovzdávacieho konania a podpísanie protokolu o odovzdaní diela bez vád s tým, že všetky vady zistené počas odovzdávacieho konania boli odstránené. Začaté odovzdávacie konanie sa na čas do odstránenia vád preruší. Odovzdávacie konanie sa ukončí podpísaním protokolu o odovzdaní diela bez vád a nedorobkov. |
3.8. V prípade kolaudačného konania sa zhotoviteľ zaväzuje i po odovzdaní diela poskytnúť objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť na riadny priebeh kolaudačného konania, a to najmä v prípade, ak stavebný úrad vytkne objednávateľovi nedostatky vykonania diela v súlade so stavebným povolením. DIelo sa považuje za vykonané dňom prevzatia diela, ktoré sa uskutoční podpísaním preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov. V prípade, ak sa vydáva kolaudačné rozhodnutie, dielo sa považuje za ukončené dňom nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. |
3.9. K preberaciemu konaniu pripraví zhotoviteľ dielo bez vád, nedorobkov a s dodaním všetkých dokladov potrebných k úspešnému odovzdaniu diela (osvedčenia o akosti použitých materiálov, certifikáty, revízne správy a iné). Všetky doklady budú v slovenskom jazyku. Pokiaľ dielo obsahuje nedorobky, resp. zhotoviteľ nepredložil všetky potrebné doklady k preberaciemu konaniu, objednávateľ neprevezme predmet diela od zhotoviteľa. |
3.10. Pri odovzdávaní dokončeného diela je zhotoviteľ povinný usporiadať stroje, výrobné zariadenia, zvyšný materiál a odpady na stavenisku tak, aby bolo možné dielo riadne prevziať. Najneskôr do 7 dní po odovzdaní dokončeného diela je zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať. Po lehote, uvedenej v predchádzajúcej vete, môže zhotoviteľ ponechať na stavenisku len stroje, výrobné zariadenia a materiál potrebný na odstránenie vád a nedorobkov, s ktorými objednávateľ práce prevzal. Po odstránení vád a nedorobkov je zhotoviteľ povinný vypratať stavenisko do 3 dní.“ |
3.11. Vady diela, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe musí Objednávateľ bez zbytočného odkladu reklamovať písomne s uvedením popisu, ako sa prejavujú. Zhotoviteľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 5 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. Vady je Zhotoviteľ povinný odstrániť bezodkladne a bezodplatne, najneskôr v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie zo strany Objednávateľa. |
3.12. V prípade, že Zhotoviteľ vady lehote podľa bodu 3.11. neodstráni, má Objednávateľ oprávnenie odstrániť vady sám alebo prostredníctvom tretích osôb na náklady Zhotoviteľa. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na zmluvnú pokutu a/alebo náhradu škody v plnej výške. Záručná lehota sa predlžuje o dobu opráv vykonaných v rámci reklamácie. |
3.13. Zhotoviteľ zodpovedá za poriadok a čistotu na stavenisku. Za účelom splnenia tejto povinnosti zhotoviteľ zabezpečí priebežné čistenie staveniska, poriadok na stavenisku, odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom jeho činnosti na zhotovovanom diele a to bez zbytočného odkladu. |
3.14. Povinnosti Zhotoviteľa v súvislosti s nadkladaním s odpadom sú stanovené nasledovne: |
3.14.1 Zhotoviteľ je povinný nakladať s odpadom, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy a ktorého pôvodcom je Zhotoviteľ (najmä ale nielen odpady, ktoré vznikli zo zariadení, materiálov alebo obalov dopravených do miesta plnenia Zhotoviteľom, odpad komunálneho charakteru, ktorý vyprodukovali zamestnanci resp. pracovníci Zhotoviteľa), v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
3.14.2. Zhotoviteľ je povinný nakladať so vzniknutými odpadmi, ktorých pôvodcom je Objednávateľ v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
3.14.3. Zhotoviteľ je povinný viesť a uchovávať evidenciu o druhoch a množstve odpadov, ktorých pôvodcom je Objednávateľ, a o nakladaní s nimi v súlade s § 2 vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Z. z. Evidencia sa vedie v mene Objednávateľa. Za spisovanie a vedenie evidencie v súlade so zákonom o odpadoch a vykonávacími predpismi zodpovedá zhotoviteľ. |
3.14.4 Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi evidenciu odpadov podľa bodu 3.14.3, najneskôr v deň podpísania preberacieho protokolu oprávneným zástupcom Objednávateľa, ktorým preberá stavbu. Spolu s evidenciou je Zhotoviteľ povinný Objednávateľovi odovzdať: - vážne lístky potvrdené oprávnenou osobou |
3.14.5. V prípade, ak v dôsledku porušenia povinností Zhotoviteľa pri plnení tejto zmluvy uvedených v tomto článku bude zo strany orgánov štátnej správy Objednávateľovi uložená sankcia, je Zhotoviteľ povinný túto Objednávateľovi nahradiť najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na úhradu uloženej sankcie zo strany Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený jednostranným právnym úkonom pohľadávku podľa tohto bodu vzniknutú voči Zhotoviteľovi započítať. |
3.14.6. V prípade výkonu kontroly orgánom štátnej správy poskytne Zhotoviteľ Objednávateľovi súčinnosť a kontrolným orgánom požadovanú dokumentáciu. Zhotoviteľ je povinný vykonať opatrenia na nápravu uložené orgánom štátneho dozoru v odpadovom hospodárstve. |
3.15. Zmluvné strany sa dohodli, že si budú počínať tak, aby zabránili akýmkoľvek škodám, ktoré by mohli vzniknúť druhej strane. Ak by pri činnosti mohla objednávateľovi vzniknúť škoda, zhotoviteľ je povinný upozorniť objednávateľa na opatrenia, ktoré je treba urobiť k jej odstráneniu. Ak objednávateľ nemôže tak urobiť, je zhotoviteľ povinný tak urobiť sám. |
3.16. Zhotoviteľ je povinný prizvať objednávateľa na kontrolu akosti vykonaných prác pred ich zakrytím. V prípade, že zhotoviteľ zakryje práce bez písomného súhlasu objednávateľa, je povinný na vlastné náklady tieto odkryť a umožniť objednávateľovi kontrolu akosti vykonaných prác. Potrebné práce budú riadne zapísané v stavebnom denníku, ktorý bude viesť zhotoviteľ a bude ho predkladať k odsúhlaseniu stavebnému dozoru. |
3.17. Objednávateľ sa zaväzuje: 3.17.1. spolupôsobiť pri plnení predmetu Zmluvy, 3.17.2 ihneď a bezodkladne upozorňovať na nedostatky a chyby pri vykonávaní diela a umožniť v primeranom čase ich odstránenie. |
3.18. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pristúpi na zmenu záväzku v prípadoch, kedy sa po uzavretí Zmluvy zmenia východiskové podklady alebo vzniknú nové požiadavky na strane Objednávateľa. Zhotoviteľ môže zmenu záväzku realizovať až po podpísaní dodatku k Zmluve. |
3.19. Zhotoviteľ nie je oprávnený jednostranným úkonom započítať akúkoľvek svoju pohľadávku vyplývajúcu o Zmluvy proti pohľadávke Objednávateľa. |
3.20. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
4. Cena diela |
4.1. Cena predmetu plnenia je dohodnutá v súlade so zákonom NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Dohodnutá cena uvedená v Zmluve je bez DPH. K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov. Ocenenie jednotlivých častí predmetu plnenia tvorí Prílohu č. 1 Zmluvy. |
Cena jednotlivých častí podľa Prílohy č. 1 je pevná a nemenná, pričom celková cena predmetu plnenia je určená ako súčet jednotlivých častí predmetu plnenia uvedených v Prílohe č. 1. Zmluvy. V cene predmetu plnenia sú zahrnuté všetky náklady Zhotoviteľa, ktoré Zhotoviteľovi vzniknú pri vykonávaní predmetu plnenia podľa Zmluvy, a ktoré Zhotoviteľovi vzniknú po vykonaní predmetu plnenia podľa Zmluvy v súvislosti s uvedeným predmetom plnenia. |
5. Platobné podmienky |
5.1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. Zmluvné strany nepovažujú predmetnú lehotu splatnosti za neprimeranú, nakoľko predmet zmluvy je hradený z finančných prostriedkov OPKŽP. Zmluvné strany sa dohodli na možnosti využitia preddavkových/zálohových platieb za dielo. Objednávateľ je oprávnený vyplatiť zhotoviteľovi prostredníctvom preddavkových/zálohových platieb 50% ceny za dielo. Pri uplatnení preddavkových/zálohových platieb podľa tohto bodu sa ustanovenia tohto článku a zmluvy použijú primerane. Lehota splatnosti preddavkových faktúr je 30 dní. |
5.2. Úhrada faktúry bude realizovaná prevodným príkazom na účet Zhotoviteľa uvedený v Zmluve. Akákoľvek zmena účtu sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe dodatku uzatvoreného v súlade s týmito OPVSP. Objednávateľ nie je v omeškaní s úhradou faktúry, ak v posledný deň lehoty splatnosti zadá príkaz na jej úhradu svojmu peňažnému ústavu. |
5.3. Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ bude vystavovať faktúry postupne, po ukončení jednotlivých ucelených častí diela, a to samostatne: za časť diela "Vrátnica", "Prístrešok", "Kompostovisko", "Spevnené plochy", "Vodovodná prípojka", "Kanalizačná prípojka". |
5.4. Podkladom pre vystavenie faktúry bude súpis dodaného materiálu a prác a protokol o odovzdaní a prevzatí diela(časti diela), ktoré budú tvoriť prílohy k faktúre (obidva doklady musia byť potvrdené zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
5.5. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Okrem toho musí faktúra obsahovať aj názov diela a číslo Zmluvy |
5.6. V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť Zhotoviteľovi do 15 pracovných dní od jej doručenia na prepracovanie a/alebo doplnenie s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej a/alebo doplnenej faktúry |
5.7. Za nedodržanie lehoty splatnosti faktúry je Zhotoviteľ oprávnený požadovať úrok z omeškania v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka. |
5.8. Za nedodržanie lehoty plnenia uvedenej v Zmluve je Zhotoviteľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z celkovej ceny predmetu plnenia Zmluvy za každý deň omeškania aj začatý, najmenej však 30 EUR za každý, aj začatý deň omeškania. Právo Objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknuté. |
5.9. V prípade omeškania Zhotoviteľa s odstránením reklamovanej vady v zmysle článku 3. bodu 3.11. je Zhotoviteľ povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny reklamovanej časti predmetu plnenia za každý, i začatý deň omeškania s odstránením, najmenej však 30 EUR za každý deň omeškania aj začatý. |
5.10. V prípade, že Zhotoviteľ aj napriek upozorneniu zo strany Objednávateľa nedodržuje technologické postupy a neplní kvalitatívno-technické parametre a podmienky výkonu predmetu plnenia, ktoré boli stanovené Zmluvou, internými predpismi Objednávateľa, platnými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi, má Objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z celkovej ceny predmetu plnenia Zmluvy za každé takéto porušenie. |
5.11. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že svoje pohľadávky voči Objednávateľovi nepostúpi (ani s nimi nebude inak obchodovať) tretej strane bez písomného súhlasu Objednávateľa. V prípade porušenia tohto dojednania je Zhotoviteľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20 % z hodnoty pohľadávky, ktorú postúpil. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností týmto nie je dotknutá neplatnosť takéhoto úkonu. Právo Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
5.12. Zmluvné strany sa dohodli na nasledovných zmluvných pokutách za nesplnenie povinností Zhotoviteľa v súvislosti s nakladaním s odpadom podľa článku 3. bod 3.14 tejto zmluvy: 5.12.1 V prípade, ak Zhotoviteľ poruší povinnosti triediť odpad a/alebo správne zaraďovať odpad podľa Katalógu odpadov, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny za dielo, najmenej však 20 EUR za každý jednotlivý prípad porušenia. Zaplatením zmluvnej pokuty sa Zhotoviteľ nezbaví povinnosti uhradiť prípadnú sankciu uloženú Objednávateľovi v zmysle článku 3. bod 3.14.5 tejto zmluvy. |
5.13. V prípade, ak Zhotoviteľ poruší povinnosť viesť a uchovávať evidenciu o druhoch a množstve odpadov, ktorých pôvodcom je Objednávateľ, a o nakladaní s nimi v súlade s § 2 vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Z. z, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,6 % z ceny za dielo, najmenej však 30 EUR za každé jedno porušenie. Zaplatením zmluvnej pokuty sa Zhotoviteľ nezbaví povinnosti uhradiť prípadnú sankciu uloženú Objednávateľovi v zmysle článku 3. bod 3.14.5 tejto zmluvy. |
5.14. Zhotoviteľ zodpovedá za škody, ktoré spôsobí Objednávateľovi alebo tretím osobám v súvislosti s výkonom predmetu plnenia podľa Zmluvy. Ak vznikne Objednávateľovi škoda na veciach, právach alebo iných majetkových hodnotách v dôsledku porušenia povinností uvedených v Zmluve zo strany Zhotoviteľa, je Zhotoviteľ za tieto škody zodpovedný a je povinný Objednávateľovi uhradiť tieto vzniknuté škody. |
5.15. Formou úhrady vzniknutej škody je peňažná náhrada vzniknutej škody. Ak škodu spôsobila tretia osoba, ktorej Zhotoviteľ zveril plnenie svojej povinnosti, za škodu zodpovedá Zhotoviteľ. Právo Objednávateľa na náhradu škody nie je uplatnením zmluvnej pokuty nijako dotknuté. |
6. Postavenie Zhotovtiteľa(nehodiace sa preškrtne bod 6.1.1. alebo 6.1.2. a 6.1.3.) |
6.1. Zhotoviteľ vyhlasuje, že ku dňu podpísania Zmluvy: |
6.1.1. Je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „RPVS“) a tiež každý Zhotoviteľovi známy subdodávateľ v priamom alebo nepriamom rade, ktorý je partnerom verejného sektora je zapísaný v RPVS. |
6.1.2. nie je partnerom verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že sa Zhotoviteľ po podpise Zmluvy partnerom verejného sektora stane, je povinný o tejto skutočnosti písomne informovať Objednávateľa najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti právneho úkonu, na základe ktorého sa Zhotoviteľ partnerom verejného sektora stal. V rovnakej lehote sa Zhotoviteľ zaväzuje podať na registrujúci orgán návrh na zápis do RPVS. |
6.1.3. V prípade, ak Zhotoviteľ nepodá návrh na zápis do RPVS spôsobom dojednaným v bode 6.1.2., je Zhotoviteľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny predmetu plnenia Zmluvy. |
6.2. Ak je Zhotoviteľ zapísaný v RPVS, Zhotoviteľ je povinný Objednávateľovi písomne oznamovať každú zmenu zapísaných údajov o jeho osobe v RPVS alebo jeho výmaz z RPVS najneskôr do 5 dní odo dňa vykonania zmeny zapísaných údajov alebo výmazu v RPVS. V prípade omeškania Zhotoviteľa so splnením tejto povinnosti, je Zhotoviteľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € za každý, i začatý deň omeškania. |
6.3. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby sa na plnení Zmluvy nepodieľal subdodávateľ, ktorý je partnerom verejného sektora a nie je zapísaný v RPVS. Ak Zhotoviteľ poruší túto povinnosť je Objednávateľ oprávnený uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny predmetu plnenia dojednanej v tejto Zmluve, minimálne však vo výške 300 € za každý jednotlivý prípad (jedného subdodávateľa). Zmluvnú pokutu možno za porušenie tejto povinnosti vo vzťahu k tomu istému subdodávateľovi udeliť aj opakovane, maximálne však 1x za kalendárny mesiac. |
6.4. Zhotoviteľ nesmie byť v čase uzatvorenia Zmluvy v úpadku, tak ako je definovaný v zmysle zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
6.5. Zhotoviteľ nesmie previesť svoje práva vyplývajúce z tejto Zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. V opačnom prípade je takýto prevod práv neplatný. |
7. Povinnosti Zhotoviteľa v súvislosti s priamymi subdodávateľmi |
7.1. Zhotoviteľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného Zhotoviteľa. |
7.2. Zhotoviteľ je oprávnený poveriť časťou realizácie Diela len tých subdodávateľov, ktorí sú uvedení v zozname subdodávateľov, ktorý tvorí prílohu č. 2 Zmluvy (ďalej len „zoznam priamych subdodávateľov“). |
7.3. Zhotoviteľ je oprávnený počas trvania Zmluvy zmeniť subdodávateľa uvedeného v zozname priamych subdodávateľov len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. V písomnej žiadosti Zhotoviteľa o udelenie súhlasu je Zhotoviteľ povinný uviesť o subdodávateľovi všetky údaje uvedené v zozname priamych subdodávateľov. Objednávateľ písomne upovedomí Zhotoviteľa o svojom rozhodnutí v lehote do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o súhlas, v ktorom v prípade neudelenia súhlasu uvedie príslušné dôvody. |
7.4. Ak Objednávateľ zistí, že subdodávateľ nie je schopný plniť si svoje záväzky alebo nevykonáva príslušnú časť realizácie Diela riadne, môže od Zhotoviteľa okamžite požadovať náhradu za subdodávateľa. Zhotoviteľ je povinný spôsobom podľa bodu 7.5. tohto článku žiadosti o náhradu vyhovieť najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti Objednávateľa alebo v tejto lehote Objednávateľovi oznámiť, že realizáciu Diela bude plniť sám. Požiadavka Objednávateľa na zmenu subdodávateľa podľa tohto bodu nemá vplyv na povinnosť Zhotoviteľa plniť na základe Zmluvy riadne a včas. |
7.5. Ak počas plnenia Zmluvy dôjde k zmene v subdodávateľoch, Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny zoznam priamych subdodávateľov do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s novým subdodávateľom (doplnenie subdodávateľa do zoznamu) alebo odo dňa skočenia zmluvy so subdodávateľom (vynechanie subdodávateľa zo zoznamu bez náhrady). Aktuálny zoznam bude predložený v rozsahu údajov podľa prílohy č. 2 Zmluvy. |
7.6. Na požiadanie Objednávateľa je Zhotoviteľ povinný Objednávateľovi preukázať deň uzavretia zmluvy s novým subdodávateľom alebo deň skončenia zmluvy so subdodávateľom, predložením originálu príslušnej zmluvy alebo dokumentu o ukončení zmluvy, do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. |
7.7. Zhotoviteľ ku dňu uzavretia Zmluvy predložil Objednávateľovi písomný a neodvolateľný súhlas osoby oprávnenej konať za subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov s poskytnutím a spracúvaním osobných údajov s náležitosťami podľa bodu 7.9 tohto článku (ďalej len „súhlas so spracúvaním osobných údajov“) s výnimkou prípadu kedy sa súhlas so spracovaním osobných údajov nevyžaduje v prípade osobných údajov, ktoré už boli zverejnené v súlade s platnými právnymi predpismi. |
7.8. Súhlas so spracúvaním osobných údajov je Zhotoviteľ povinný predložiť aj v prípade doplnenia nového subdodávateľa do zoznamu subdodávateľov spolu s aktuálnym zoznamom subdodávateľov. |
7.9. Súhlas so spracúvaním osobných údajov musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, najmä údaj o tom, kto súhlas poskytol, komu sa tento súhlas dáva, na aký účel, rozsah osobných údajov a čas platnosti súhlasu. Súhlas na poskytnutie a spracúvanie osobných údajov musí byť platný aspoň do uplynutia platnosti a účinnosti tejto Zmluvy. Súhlas musí byť vlastnoručne podpísaný osobou, ktorá súhlas dáva. |
7.10. Ak Zhotoviteľ poskytne Objednávateľovi osobné údaje osoby oprávnenej konať za subdodávateľa bez predloženia súhlasu so spracúvaním osobných údajov, je povinný nahradiť Objednávateľovi prípadnú škodu, ktorá by takým konaním Objednávateľovi vznikla, vrátane prípadných peňažných sankcií zo strany štátnych orgánov. |
7.11. Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, a to najneskôr do 10 dní, od kedy sa o zmene dozvedel. Pod pojmom „údaje o subdodávateľovi“ sa myslí najmä údaje uvedené v prílohe č. 2 Zmluvy, zmena právnej formy subdodávateľa, zmena základného imania subdodávateľa, začatie konkurzného konania, reštrukturalizačného konania alebo likvidácie subdodávateľa. |
7.12. V prípade ak Zhotoviteľ poverí časťou plnenia Zmluvy subdodávateľa v rozpore s dojednaním bodu 3 tohto článku alebo zmení subdodávateľa v rozpore s dojednaním bodu 5 tohto článku OPVSP, Zhotoviteľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny predmetu plnenia dojednanej v časti I Zmluvy. |
7.13. V prípade omeškania Zhotoviteľa s plnením ktorejkoľvek povinnosti Zhotoviteľa v zmysle bodov 7.5 až 7.7 tohto článku je Zhotoviteľ povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 50 € za každý, i začatý deň omeškania. |
8. Ukončenie zmluvného vzťahu |
8.1. Zmluva môže zaniknúť: a) dohodou zmluvných strán, ktorej súčasťou je i vysporiadanie vzájomných záväzkov a pohľadávok, b) odstúpením od Zmluvy v prípadoch uvedených v § 344 a nasl. Obchodného zákonníka alebo v prípadoch uvedených v Zmluve alebo bode 3. tohto článku c) písomným oznámením Objednávateľa, ak nastanú dôvody podľa bodu 2 tohto článku. |
8.2. Objednávateľ je oprávnený písomne oznámiť Zhotoviteľovi, že Zmluva zaniká, ak nastali nasledovnédôvody: a) ak bol Zhotoviteľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov, b) ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ má nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola jeho subdodávateľom v súvislosti s plnením tejto Zmluvy, |
c) Zhotoviteľ bol právoplatným rozhodnutím súdu vymazaný z registra partnerov verejného sektora alebo mu bol právoplatným rozhodnutím Úradu pre verejné obstarávanie uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
8.2.1. Doručením písomného oznámenia podľa tohto bodu 8.2. Zmluva zanikne (s účinkami ex nunc). |
8.3. Nasledovné porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa sa považujú za podstatné, s právom Objednávateľa okamžite od Zmluvy odstúpiť: |
a) ak sa Zhotoviteľ dostal do omeškania s vykonaním predmetu plnenia o viac ako 15 dní, b) ak Zhotoviteľ neprevzal stavenisko ani v dodatočne písomne stanovenom termíne zo strany Objednávateľa, c) ak Zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy a neplní kvalitatívno-technické parametre a podmienky zhotovenia predmetu plnenia, ktoré boli stanovené Zmluvou, platnými slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi, |
d) ak Zhotoviteľ nezačne, preruší alebo zastaví vykonávanie predmetu plnenia z iných dôvodov ako dôvodov na strane Objednávateľa alebo z dôvodov skutočností, ktoré Zhotoviteľ nemohol predvídať v čase uzatvorenia Zmluvy ani pri vynaložení náležitej starostlivosti, ktorú možno od neho požadovať, |
e) ak sa vyhlásenie Zhotoviteľa o tom, že nie je partnerom verejného sektora ukáže ako nepravdivé alebo po tom čo sa Zhotoviteľ partnerom verejného sektora stal, nepodal v lehote podľa článku 6 tejto zmluvy návrh na zápis do RPVS, f) ak sa na plnení Zmluvy podieľa subdodávateľ, ktorý je partnerom verejného sektora a nie je zapísaný v RPVS, g) ak Zhotoviteľ nesplní ktorúkoľvek z povinností podľa článku 6. bod 6.2 až 6.7 tejto zmluvy. |
8.4. Objednávateľ je oprávnený okrem prípadov uvedených v bode 3 tohto článku odstúpiť od Zmluvy aj v prípade, ak Zhotoviteľ porušil ďalšie povinnosti, ktoré mu vyplývajú z ustanovení Zmluvy alebo z ustanovení príslušných právnych predpisov. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od Zmluvy už po druhom porušení ktorejkoľvek povinnosti zo strany Zhotoviteľa, pričom Objednávateľ po prvom porušení povinnosti písomne upozorní Zhotoviteľa na porušenie s upozornením, že pri ďalšom porušení ktorejkoľvek povinnosti odstúpi od Zmluvy. |
8.5. Zhotoviteľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy okrem prípadov uvedených v §344 a nasl. Obchodného zákonníka aj v prípade, ak sa Objednávateľ dostane do omeškania s úhradou faktúry o viac ako 60 dní. |
8.6. Zhotoviteľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak Objednávateľ opakovane závažným spôsobom poruší ďalšie povinnosti, ktoré mu vyplývajú z ustanovení Zmluvy alebo z ustanovení príslušných právnych predpisov. Zhotoviteľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od Zmluvy už po druhom porušení ktorejkoľvek povinnosti zo strany Objednávateľa, pričom Zhotoviteľ po prvom porušení povinnosti písomne upozorní Objednávateľa na porušenie s upozornením, že pri ďalšom porušení ktorejkoľvek povinnosti odstúpi od Zmluvy. |
8.7. Odstúpením od Zmluvy podľa tohto článku zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo Zmluvy s výnimkou nároku na náhradu škody vzniknutej porušením Zmluvy, nárokov na dovtedy vzniknuté zmluvné resp. zákonné sankcie a úroky z omeškania, nárokov vyplývajúcich z ustanovení Zmluvy o poskytovaní záruky a zodpovednosti za vady za časť predmetu Zmluvy, ktorá bola do momentu odstúpenia zrealizovaná, ako aj s výnimkou povinností súvisiacich s odovzdaním a prevzatím časti predmetu Zmluvy vykonanej do momentu odstúpenia. |
8.8 Povinnosti Zhotoviteľa podľa bodu 9 tohto článku týchto OPVSP, zmluvných ustanovení týkajúcich sa voľby práva alebo voľby Obchodného zákonníka, riešenia sporov medzi zmluvnými stranami a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení Zmluvy. |
8.9. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od Zmluvy bude účinné odo dňa jeho doručenia druhej zmluvnej strane. V prípade odstúpenia od Zmluvy predmet Zmluvy alebo jeho časť, ktorá bola vykonaná a uhradená do momentu odstúpenia, sa stáva výhradným majetkom Objednávateľa. |
8.10. Po odstúpení od Zmluvy je Zhotoviteľ povinný: a) počínať si tak, aby sa zabránilo škode bezprostredne hroziacej Objednávateľovi nedokončením predmetu plnenia príp. minimalizovali straty a za tým účelom vykonať všetky potrebné opatrenia, b) odovzdať Objednávateľovi všetky podklady potrebné na dokončenie predmetu plnenia, ako aj podklady, ktoré Zhotoviteľ získal v rozsahu Objednávateľom poskytnutej súčinnosti, c) písomne informovať Objednávateľa o všetkých skutočnostiach nevyhnutných pre dokončenie predmetu plnenia. |
8.11. Po odstúpení od Zmluvy zo strany Zhotoviteľa pre porušenie povinností Objednávateľom je Objednávateľ povinný uhradiť predmet Zmluvy, alebo jeho časť, ktorá je vykonaná do momentu odstúpenia |
8.12. Ak Zmluva zanikne inak ako splnením, s výnimkou prípadu ak zánik Zmluvy spôsobil Zhotoviteľ porušením svojich povinností, Zhotoviteľovi vzniká nárok na zaplatenie rozpracovanej časti predmetu Zmluvy určenej percentuálnym podielom zo zmluvne dohodnutej ceny. Rozpracovanosť určením percentuálneho podielu zo zmluvnej ceny musí byť zmluvnými stranami písomne odsúhlasená najneskôr do 14 dní odo dňa zániku Zmluvy. Pokiaľ v tejto dobe nedôjde medzi zmluvnými stranami k vzájomnej dohode, každá zo zmluvných strán je oprávnená na vlastné náklady požiadať o určenie rozpracovanosti znalca |
8.13. Objednávateľ môže Zmluvu vypovedať len písomne, a to aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota sú 2 (dva) kalendárne mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď Zmluvy doručená Zhotoviteľovi. Uplynutím výpovednej lehoty Zmluva zaniká. |
9. Záverečné ustanovenia |
9.1. Zmeny a doplnky Zmluvy je možné robiť len formou číslovaných písomných dodatkov podpísaných oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
9.2. Práva a povinnosti zmluvných strán neupravené Zmluvou, ako aj vzťahy z nich vyplývajúce, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, subsidiárne ustanoveniami Občianskeho zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
9.3. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky technické, cenové, odborné informácie a iné skutočnosti, s ktorými Objednávateľ oboznámil Zhotoviteľa počas plnenia predmetu Zmluvy, sú predmetom obchodného tajomstva a nebudú poskytnuté tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Tento záväzok zostáva v platnosti aj po ukončení plnenia podľa Zmluvy a to bez časového obmedzenia. |
9.4. Písomnosti týkajúce sa Zmluvy doručené poštou na adresu adresáta sa považujú za doručené priamo do jeho vlastných rúk, aj keď táto zásielka bude poštou vrátená ako zásielka adresátom neprevzatá alebo nedoručiteľná, a to dňom jej odmietnutia alebo zmarenia jej prijatia; ak nie je celkom dobre možné takýto deň riadne určiť, tak dňom, kedy bude písomnosť späť vrátená odosielateľovi |
9.5. Rozhodné právo je právo Slovenskej republiky, príslušným súdom na rozhodovanie prípadných sporov zo Zmluvy je ten súd, ktorý je vecne a miestne príslušným vec prejednať a rozhodnúť podľa práva Slovenskej republiky (s vylúčením kolíznych noriem). |
9.6. V prípade, ak dôjde k zrušeniu niektorého z právnych predpisov, na ktoré tieto OPVSP odkazujú, použije sa na úpravu práv a povinností zmluvných strán právny predpis, ktorý zrušený právny predpis nahrádza. Tieto OPVSP sú súčasťou Zmluvy. |
9.7. Táto Zmluva nadobúda platnosť okamihom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v platnom znení dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, najskôr však po uzatvorení zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného prostriedku na realizáciu predmetu zmluvy medzi objednávateľom a poskytovateľom dotácie |
9.8. Zhotoviteľ podpisom tejto Zmluvy potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu zoznámil s rozsahom a povahou Diela, že sú mu známe technické a kvalitatívne podmienky k realizácii Diela, a že disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k riadnemu a včasnému zhotoveniu Diela potrebné. |
9.9. Zmluvné strany vyhlasujú, že si túto Zmluvu pred jej podpísaním prečítali, bola uzavretá slobodne, vážne, určite a zrozumiteľne a na znak súhlasu s jej obsahom ju vlastnoručne podpisujú. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH | |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v % - nej výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % podľa všeobecne platných právnych predpisov v SR | |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. | |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na podmienku účinnosti registrácie na elektronickom trhovisku (§ 14 zákona o VO) - zápis do zoznamu hospodárskych subjektov. V čase uzavretia zmluvy Objednávateľ požiada o predloženie dôkazu preukazujúceho splnenie tejto podmienky v súlade so zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavná 109/130, 941 43 Dolný Ohaj, Dolný Ohaj, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
30.06.2019 23:59
1,00 zákazka
267 982,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2018 08:11
28.08.2018 13:00
28.08.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2018 05:48 - Vstupná ponuka | 267 900,00 | € | Cena s DPH |
28.08.2018 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 267 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: