• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2015 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2015 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2015 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2015 13:05

Detail zákazky Z201519486

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2015 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2015 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2015 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2015 13:05

Základné údaje

Z201519486

OF-40209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1995926

Objednávateľ

00151866

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky

Pribinova 2, Bratislava, 81272, SVK

Dodávateľ

42264391

CONSULT SERVICE, o.z.

Legionárska 13, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie audítorských služieb a účtovného poradenstva pre mimovládne neziskové organizácie

audit, účtovníctvo, závierka, poradenstvo

  • 79210000-9 - Účtovnícke a audítorské služby

Služba

9. Účtovnícke služby, audítorské služby a vedenie účtovných kníh

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie audítorských služieb a účtovného poradenstva pre mimovládne neziskové organizácie
Funkcia
Realizácia predmetu obstarávania je rozdelená na 2 AKTIVITY: Aktivita A a Aktivita B
AKTIVITA A: Realizácia auditu účtovnej závierky za účelom posúdenia schopností mimovládnych neziskových organizácií (ďalej len "MNO") viesť účtovníctvo korektne pre minimálne 20 MNO, vybraných na základe výberových kritérií
Dodávateľ v rámci Aktivity A bude poskytovať najmä tieto služby:
A.1. Dodávateľ v spolupráci s objednávateľom písomne osloví s ponukou riadneho auditu tie MNO, ktoré nemajú povinnosť auditu a ktoré ani v minulosti nemali auditované účtovné závierky, a tým pádom nemajú skúsenosť s nezávislým posúdením úrovne ich účtovníctva. Vybrané MNO budú z celého územia SR
A.2. Dodávateľ v spolupráci s objednávateľom vyberie zo záujemcov zmluvne dohodnutý počet MNO (minimálne 20) na základe schválených kritérií a vykoná u nich audit účtovnej závierky.
A.3.1. Dodávateľ pomenuje existujúce nedostatky vychádzajúce z vykonaného auditu účtovnej závierky a navrhne spôsob ich nápravy, a to vo forme jednej súhrnnej správy o výsledkoch auditov, vrátanie hodnotenia východiskového i aktuálneho stavu, pripravenosti účastníkov auditu na riadne spravovanie
účtovnej činnosti a hodnotenia úrovne účtovníctva v auditovaných MNO.
A.3.2. Súhrnná správa o výsledkoch auditu musí obsahovať údaje v súlade s § 23 zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov
a zovšeobecnené zistenia z auditov s dôrazom na identifikované problémy, návody na ich riešenia a odporúčania.
A.4.1. Dodávateľ zabezpečí jedného konzultanta, ktorý sa zúčastní na celom trvaní troch celodenných seminárov v novembri 2015 organizovaných objednávateľom, ktoré budú organizované na rôznych miestach v rámci Slovenskej republiky v závislosti od dopytu.
A.4.2. Konzultant bude na týchto seminároch prezentovať najčastejšie pochybenia, s ktorými sa stretli pri výkone auditu, pričom účastníci seminárov budú mať možnosť klásť otázky a prípadne spolu hľadať riešenia ich nejasností a problémov.
A.4.3. Všetky cestovné a stravné náhrady na konzultanta bude hradiť dodávateľ.
AKTIVITA B: Realizácia účtovného poradenstva za účelom identifikácie najčastejšie sa opakujúcich problémov MNO pri vedení účtovníctva pre minimálne 30 MNO z územia celej Slovenskej republiky, vypracovanie návrhov riešení a poskytovanie konzultačných služieb daňovo-účtovného poradenstva
Dodávateľ v rámci Aktivity B bude poskytovať najmä tieto služby:
B.1.1. Dodávateľ v spolupráci s objednávateľom písomne osloví s ponukou MNO a vyberie minimálne 30 MNO zo záujemcov MNO (môže, ale nemusí sa jednať o tie isté MNO ako v Aktivite A),
ktoré nemajú povinnosť auditu, a ktoré ani v minulosti nemali auditované účtovné závierky.
B.2.1. Dodávateľ vo vybraných MNO zrealizuje účtovné a daňové poradenstvo. Poradenská činnosť môže byť vykonávaná osobne, telefonicky, e-mailom, na web-stránke projektu alebo vo forme videohovoru, pričom dodávateľ si určí miesto a čas konzultácií.
B.2.2. Dodávateľ zabezpečí realizáciu účtovného poradenstva v súlade so zákonom o účtovníctve č. 431/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov, príslušnými postupmi účtovania pre MNO a zároveň posúdi súlad s relevantnou daňovou legislatívou vybraných MNO.
B.2.3. Predmetom účtovného poradenstva bude kontrola aplikácie kľúčových účtovných predpisov, zásad a politík vybranými MNO v súlade so zákonom o účtovníctve.
B.3.1. Dodávateľ zverejní výstupy daňovo-účtovného poradenstva, a to najmä najčastejšie a najzávažnejšie problémy vo vedení účtovníctva MNO a poskytne návody na zlepšenie, ako aj usmernenia a ich riešenia.
B.3.2. Tieto výstupy vypublikuje Dodávateľ na web-stránke projektu, pričom budú zverejnené formou zadávania otázok (od MNO) a odpovedí (od konzultantov).
B.4.1. Dodávateľ poskytne jedného konzultanta, ktorý sa zúčastní na celom trvaní troch celodenných seminárov v novembri 2015 organizovaných objednávateľom na rôznych miestach v rámci Slovenskej republiky.
B.4.2. Úlohou konzultanta bude prezentovať najčastejšie pochybenia zistené pri výkone previerky (kontroly) účtovníctva a v rámci daňovo-účtovného poradenstva, pričom účastníci seminárov budú mať možnosť klásť otázky a prípadne spolu hľadať riešenia ich nejasností a problémov.
B.4.3. Konzultant môže, ale nemusí byť iná osoba ako konzultant v bode A. Všetky cestovné a stravné náhrady na konzultanta bude hradiť Dodávateľ.
B.5. Dodávateľ spracuje a vypublikuje výstupy konzultácií počas celej doby realizácie projektu (približne 1x mesačne) na web-stránke projektu pre potreby všetkých MNO, a to vo forme otázok a odpovedí.
B.6. Dodávateľ vytvorí správu o najčastejších pochybeniach pri vedení účtovníctva MNO, ktorá musí obsahovať odkazy na platnú legislatívu, zadanie a metodiku vzniku správy, opis východiskovej situácie,
opis spôsobu vykonávania poradenských aktivít a zovšeobecnené zistenia s dôrazom na identifikované problémy, návody na ich riešenia a odporúčania, a to v rozsahu min. 10 strán.
Termín plnenia aktivity A a aktivity B: 1. september 2015 - 15. november 2015.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktivita A - Vykonanie auditu účtovnej závierky MNO (spolu so súhrnnou správou) 1 MNO 20
Aktivita B - Počet osobohodín na vykonanie účtovného a daňového poradenstva (Aktivity B.1.1 až B.2.3) osobohodina 600
Aktivita B - Počet osobohodín na vykonanie Aktivity B.3.1 až B.6 osobohodina 1 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. Kritériá MNO uchádzajúcej sa o možnosť získania bezplatného účtovného auditu pre Aktivitu A budú zadefinované v spolupráci Dodávateľa s Objednávateľom po uzavretí Zmluvy.
Audítor a konzultant v Aktivite A môže byť zároveň tá istá osoba.
Realizátor účtovného poradenstva a konzultant v Aktivite B môže byť zároveň tá istá osoba.
Všetky cestovné a stravné náhrady na konzultanta bude hradiť Dodávateľ.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, v zmysle bodu 1.3 tohto Objednávkového formulára.
Pri tvorbe podrobného aktualizovaného rozpočtu Objednávateľ upozorňuje, že jednotková cena za 1 audit účtovnej závierky (aktivita A) nemôže presiahnuť 993,33 EUR bez DPH vzhľadom na schválené zdroje financovania (ESF).
Pri tvorbe podrobného aktualizovaného rozpočtu Objednávateľ upozorňuje, že jedn. cena za hodinu poskytovania porad. služieb (aktivita B) nemôže presiahnuť 43,89 EUR bez DPH vzhľadom na schválené zdroje financ. (ESF), pričom dĺžka poskytnutia porad. služieb pre 1 MNO je stanovená na max. 20 hodín.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby.
Poskytovanie poradenských služieb musí prebehnúť v súlade s platnými normami, uvedenými v bodoch A.3.2 a B.2.2.: najmä zákon č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu, zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

02.09.2015 08:00 — 13.11.2015 15:00

1,00 súbor definovaných aktivít

108 108,72

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2015 11:52

13.08.2015 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 221
 20
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2015 15:47 - Vstupná ponuka 89 000,00 € Cena s DPH
13.08.2015 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 39 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS