00312789
Obec Moravany nad Váhom
Kostolecká 175/4, Moravany nad Váhom, 92221, SVK
17329477
AUTO - IMPEX spol. s r.o.
Vlčie Hrdlo 68, Bratislava, 82107, SVK
Nové osobné motorové vozidlo
automobil, osobný automobil
Tovar, Služba
1. Nové osobné motorové vozidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny na pozemných komunikáciách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
motor - výkon | KW | 70 | 110 | |
otáčky | min | 9000 | 15000 | |
spotreba elektrickej energie | Wh/km | 200 | 400 | |
dojazd | km | 200 | 500 | |
Maximálna Rýchlosť | km/h | 110 | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
systém zapaľovania elektrický | |
prevodový pomer od 8000 do 12 000 | |
poháňané kolesá predné | |
CO2 množstvo emisií 0 | |
Batéria • Typ batérie lítium iónová • Nominálne napätie od 300 do 400 V • Kapacita od 30 do 60 kWh • Nabíjací kábel | |
Nabíjačka • Kapacita od 40 do 60 kW • Vstavaná nabíjačka kapacita od 5,00 do 7,00 kW • čas nabíjania od 40 min do 8 hod | |
• elektrický posilňovač riadenia • dosiahnuteľná kapacita úložného priestoru do 3 m3 • posuvné dvere zadné bočné : pravé aj ľavé • piate dvere výklopné | |
• ABS, ESP, • Airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy • Imobilizér • Predné hmlové svetlá • Rezervné koleso • Kľučky a zrkadlá vo farbe karosérie • Denné led svetlomety • Tmavé sklá zadných bočných okien a piatych dverí • Klimatizácia • Tretí rad sedadiel celková kapacita 7 osôb • 12v zásuvka • Audio min 2 reproduktory , • Navigačný systém, • Stredová konzola s odkladacím priestorom • Farba biela |
Názov |
Miesto plnenia je sídlo objednávateľa |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bol certifikovaným partnerom dodávanej značky automobilu. |
Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, objednávateľovi meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu za dodávku predmetu obstarávania dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
požaduje sa nové nepoužívané vozidlo |
požaduje sa záruka na povrchovú koróziu a kvalitu laku v dĺžke min. 3 roky bez ohľadu na počet najazdených km. |
Kúpna cena vozidla zahŕňa: daň z pridanej hodnoty, dovoznú prirážku, clo, predpredajný servis |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis v autorizovanom servisnom stredisku vzdialenom najviac 50 km od sídla objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy K vozidlu sa požaduje dodať minimálne 2 kľúče, technický preukaz, návod na údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižka a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet Zmluvy vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov potrebných na riadne užívanie). Za deň dodania Predmetu Zmluvy sa považuje deň jeho protokolárneho odovzdania Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie Predmetu Zmluvy, ako aj ďalšie doklady ustanovené v Zmluve. |
Dodávateľ je povinný riadne dodať Predmet Zmluvy v súlade so Zmluvou. Objednávateľ je povinný Predmet Zmluvy v súlade so Zmluvou prevziať. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať Predmet Zmluvy, ak Predmet zmluvy nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou Dodávateľa a techn. špecifikáciou |
O odovzdaní Predmetu Zmluvy bude spísaný preberací a odovzdávací protokol, ktorý bude potvrdený podpisom oprávnených zástupcov oboch Zmluvných strán. Súčasťou odovzdania a prevzatia Predmetu Zmluvy bude aj odovzdanie potrebných listín, návodov a informácií týkajúcich sa jeho riadneho využitia. |
Kúpnu cenu uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe faktúry, ktorú Dodávateľ riadne vystaví a odošle Objednávateľovi. V prípade ak faktúra nebude v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi, budú v nej uvedené nesprávne údaje, je to dôvod na odmietnutie faktúry. Objednávateľom a jej vrátenie na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po preukázateľnom doručení novej faktúry |
Nebezpečenstvo škody na Predmete Zmluvy prechádza na Objednávateľa okamihom jeho protokolárneho prevzatia od Dodávateľa. |
Ak Dodávateľ poruší niektorú z povinností vyplývajúcich mu z tejto Zmluvy podstatným spôsobom, je Objednávateľ oprávnený požadovať odstránenie vád, a/alebo primeranú zľavu z Kúpnej ceny a/alebo odstúpiť od Zmluvy. Porušenie Zmluvy je podstatné, ak strana porušujúca Zmluvu vedela v čase uzavretia Zmluvy alebo v tomto čase bolo rozumné predvídať s prihliadnutím na účel Zmluvy, ktorý vyplynul z jej obsahu alebo z okolností, za ktorých bola Zmluva uzavretá, že druhá Zmluvná strana nebude mať záujem na plnení |
Dodávateľ vyhlasuje, že Predmet Zmluvy nemá žiadne právne vady |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať Predmet zmluvy, ak sa tento nezhoduje s ním zadnou technickou špecifikáciou. |
V prípade nedodržania termínu dodania Predmetu Zmluvy je Objednávateľ oprávnený účtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z Kúpnej ceny za každý deň omeškania. To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo oprávnenej Zmluvnej strany na náhradu škody, ktorá vznikla v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti, za ktorú je uplatňovaná zmluvná pokuta. |
Ak niektoré ustanovenia Zmluvy stratia účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ostatných jej ustanovení. Namiesto neúčinných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije úprava, ktorá sa, pokiaľ je to právne možné, čo najviac približuje zmyslu a účelu Zmluvy. |
Na vzťahy Zmluvou neupravené sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Zmluvné strany sa zaväzujú všetky vzniknuté spory z tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou riešiť zmierom. Ak nedôjde k vyriešeniu sporu zmierom, spor rozhodne vecne a miestne príslušný slovenský súd určený podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany spoločne vyhlasujú, že Zmluvu uzatvárajú slobodne a vážne, že ju neuzavreli v tiesni a za nápadne nevýhodných podmienok, že sa táto Zmluva svojím obsahom alebo účelom neprieči zákonu a ani ho neobchádza. Zmluvné strany zároveň vyhlasujú, že majú plnú spôsobilosť na právne úkony. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Kostolecká 175/4, Moravany nad Váhom, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
31.12.2018 00:00
1,00 ks
41 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2018 14:54
28.08.2018 13:00
28.08.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.08.2018 10:20 - Vstupná ponuka | 41 250,00 | € | Cena s DPH |
27.08.2018 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: