00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Multifunkčná tlačiareň
tlač, kopírovanie, skenovanie, faxovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčná tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná tlačiareň print/scan/copy (Samsung SL-M2675FN alebo ekvivalent) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná tlačiareň print/scan/copy (HP LaserJet Pro M227sdn alebo ekvivalent) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | Laser čiernobiela |
Kvalita výtlačku čiernej (najlepšia) | min. 600DPI |
Podporované veľkosti médií | min. A4, A5, obálky |
Typy médií | min. papier bežný kancelársky, obálky, fólie, štítky, pohľadnice |
Konektivita, štandard | min. USB |
Typ skenera | min. Plochý skener, ADF výhodou |
Rozlíšenie skenera | min. 1200 DPI |
Formát súboru skenovaného dokumentu | min. PDF, JPG |
Požadovaný operačný systém pre prevádzku zariadenia s originálnymi ovládačmi od výrobcu | min. podpora ovládačov pre WINDOWS 10 NUTNÁ |
Výkonový cyklus (mesačne, A4) | min. 5000 strán |
Vstupný zásobník | min.200 listov |
Toner | Výťažnosť min. 1000 strán |
Rýchlosť tlače | min. 20str/min. |
Displej | Informačný/segmentový |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Dodané zariadenie musí byť nové, nerepasované, nepoužívané, s aktuálnym rokom výroby. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24-mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe §7 zákona o DPH. Registráciou podľa §7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH. |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod. vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I.Krasku č.4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
30.08.2018 08:00 — 30.08.2018 15:00
1,00 ks
216,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2018 13:13
24.08.2018 13:45
24.08.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2018 14:17 - Vstupná ponuka | 215,89 | € | Cena s DPH |
24.08.2018 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 204,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: