30798841
Centrum právnej pomoci
Račianska 1523/71, Bratislava, 81005, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A3
Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A3
Tovar, Služba
1. Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A4 / A3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň | KS | 4 | ||
kapacita originálnej tonerovej náplne - výťažnosť A4 pri 5% pokrytia - deklarované výrobcom | A4 | 20000 | ||
Kontinuálna rýchlosť tlače - počet strán za minútu | ks | 30 | ||
rozlíšenie tlače | dpi | 1200 x 1200 | ||
maximálna pracovná záťaž doporučená výrobcom - strán A4 za mesiac | ks | 125000 | ||
životnosť zobrazovacej jednotky uvádzaná výrobcom | str A4 | 600000 | ||
rýchlosť vytlačenia prvej strany formátu A4 | ks/s | 3,6 | ||
pevný disk - kapacita | GB | 32 | ||
procesor dvojjadrový | GHz | 1 | ||
pamäť RAM | GHz | 2 | ||
počet vysokorýchlostných portov USB 2,0 | ks | 4 | ||
Rýchlosť farebného skenovania plnofarebného formátu A4 | str/min | 80 | ||
zásobník na papier A4/A3 - počet listov spolu | ks | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatická obojstranná tlač | áno |
pevný disk - technológia | SSD |
pripojenie 10/100/1000Base-T | áno |
priama tlač z vysokorýchlostného portu USB 2.0 | áno |
dotykový LCD display 9" | áno |
jazyk popisu stránky: PDF | áno |
jazyk popisu stránky: emulácia PCL® 5c / PCL 6 | áno |
jazyk popisu stránky: XML paper specification | áno |
jazyk popisu stránky: Adobe® PostScript® 3™ | áno |
skenovanie do siete / mailu / zložky / SMB / FTP / USB | áno |
automatický obojstranný podávač dokumentov: 140 listov, formáty: 148 x 210 mm až 297 x 420 mm, užívateľské formáty: 85 x 125 mm až 297 x 432 mm | áno |
manuálny podávač: 100 listov, užívateľské formáty: A6R - A3 | áno |
zásobník na papier A3 | áno |
podtsavec na kolieskach s úložným priestorom | áno |
tlačové ovládače typu PCL6, PCL5 A PS, 64 bit, kompatibilné a certifikované s platformou MS Windows Server 2012 R2 | áno |
Technológia tlače | laserová |
Výstup tlačiarne | čierno-biela tlač |
Maximálny formát výtlačku | A3 |
Názov |
Do celkovej ceny sú započítané náklady na dopravu, manipuláciu, inštaláciu všetkých zariadení v rozsahu a na 4 miesta určené objednávateľom, ako aj zaškolenie obsluhy v mieste inštalácie jednotlivých zariadení |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania s DPH a cenu bez DPH |
Požaduje sa dodanie nových a nepoužitých zariadení. |
Požaduje sa vykonávanie autorizovaného záručného servisu danej značky počas záručnej doby. |
Požaduje sa dodanie certifikátu na vykonávanie autorizovaného záručného servisu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Záručná doba na 3 roky - záruka musí byť overiteľná a garantovaná výrobcom zariadenia |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: Vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 pracovných hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely. |
dodávateľ zaškolí 1-3 osoby, ktoré určí nájomca, zodpovedne za obsluhu a prevádzku zariadenia. |
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a objednávateľa. |
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti rámcovej dohody. |
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 7 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom. |
Dodávateľ tovaru je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly / auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť |
Zariadenie môže byť dodané aj bez tonerovej náplne |
Slovenská republika
12
4,00 KS
5 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 15:18
24.08.2018 12:00
24.08.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2018 10:33 - Vstupná ponuka | 5 199,98 | € | Cena s DPH |
21.08.2018 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 199,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: