00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Servis motorových vozidiel
motorové vozidlá, oprava, servis, údržba
Služba, Tovar
1. Predmetom zmluvy je servis oprava motorových vozidiel vo vlastníctve objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách a na vozidlách v záručnej lehote resp. nových vozidlách, ako aj bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach v autorizovanom servise v meste Bratislava, Banská Bystrica, Žilina a Košice. Predmetom zákazky je zabezpečenie opravy a údržba automobilov značiek MERCEDES, AUDI, ŠKODA, VOLKSWAGEN |
Dodávateľom poskytované služby budú zahŕňať najmä nasledovné plnenie: |
vykonávanie predpísanej údržby po odjazdení predpísaného počtu prevádzkových jednotiek (servisné a garančné prehliadky), |
opravy motorov, ich skupín a podskupín, |
klampiarske práce a opravy karosérií, |
lakovnícke práce - môžu byť poskytované aj dodávateľsky, |
výmena a opravy všetkých skiel, |
opravy ABS, elektrického systému, vykonávanie diagnostiky elektronických systémov, |
opravy a údržba bŕzd vozidiel a ich častí, |
opravy a údržba prevodoviek vozidiel, |
opravy a údržba skupín podvozku vrátane nastavenia geometri, ošetrenie a konzervácia podvozkových častí dutín vozidla, |
príprava vozidla na vykonanie technickej kontroly (TK) a emisnej kontroly (EK) a jej zabezpečenie v staniciach technickej kontroly, |
opravy a výmena kolies, diskov, |
oprava pneumatík, defektov, duší, ventilov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší, |
prezúvanie a uskladnenie pneumatík, |
opravy zvláštnych výstražných signalizačných zariadení, |
montáž certifikovaných zabezpečovacích zariadení, kódovanie riadiacich jednotiek a flash riadiacich jednotiek, |
nastavenie svetiel, |
kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, |
opravy výfukových systémov, |
servis klimatizácií (oprava, plnenie, dezinfekcia, údržba systému), |
opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, |
opravy tlmičov, |
opravy náprav, |
opravy havarovaných automobilov - brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, |
opravy karosérií vozidla, |
opravy ťažných zariadení vozidiel, |
odvoz nepojazdného motorového vozidla do servisného strediska dodávateľa, |
umývanie vozidiel v rámci servisných zásahov a opráv, umývanie vozidiel na základe vydaných umývacích kariet v rámci SR, |
riešenie poistných udalostí, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zoznam vozidiel, ktoré tvoria vozový park objednávateľa: Model auta, rok výroby, palivo a obsah motora, počet najazdených km, počet ks: | celkový počet ks | 17 | ||
MERCEDES S-350,r.v. 2008, benzín, 575172 km | 1 | 1 | ||
AUDI A6, r.v. 2006, nafta, 711 882 km | 1 | 1 | ||
VW Passat, r.v. 2007, benzín, 506 943 km | 1 | 1 | ||
VW Passat, r.v. 2008, benzín, 552 814 km | 1 | 1 | ||
VW Passat, r.v. 2005, benzín, 432 060 km | 1 | 1 | ||
VW Passat, r.v. 2010, benzín, 174 668 km | 1 | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 2008, nafta, 238 309 km | 1 | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 2016, nafta, 19 248 km | 1 | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 2016, nafta, 27 347 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2014, nafta, 51 102 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2017, benzín, 11 710 km | 1 | 1 | ||
Škoda Rapid, r.v. 2015, nafta, 22 600 km | 1 | 1 | ||
Škoda Rapid, r.v. 2015, nafta, 23 570 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2018, benzín, 0 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2018, benzín, 0 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2018, benzín, 0 km | 1 | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2018, benzín, 0 km | 1 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vozový park je rozdelený do jednotlivých miest nasledovne: | |
Bratislava | 17 |
Náhradné diely | Požadujeme použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre motorové vozidlá vo vlastníctve objednávateľa. |
2. Miesto poskytnutia služby | Dodávateľ musí mať prevádzku (servis) v meste Bratislava, Banská Bystrica, Žilina a Košice. Ak nie je možné preberať a odovzdávať služobné vozidlá v týchto mestách (napr. z dôvodu, že dodávateľ |
miesto poskytnutia služby | servisnou prevádzkou v tomto meste nedisponuje), bude prebiehať preberacie a odovzdávacie konanie priamo u objednávateľa v mieste lokalizácie vozidla, t.j. v Bratislave, bez nároku na úhradu |
miesto poskytnutia služby | akýchkoľvek nákladov s tým spojených. |
3. Prevzatie nepojazdného vozidla | Nepojazdné vozidlá budú preberané v mieste, na ktorom sa vozidlo stalo nepojazdným a ktoré oznámi telefonicky objednávateľ dodávateľovi prostredníctvom povereného pracovníka. Pre telefonické |
prevzatie nepojazdného vozidla | nahlasovanie porúch musia byť poverení pracovníci dodávateľa k dispozícii 24 hodín denne a sú povinní začať poskytovať služby bezodkladne po prijatí telefonátu, pričom odťah musí byť vykonaný |
prevzatie nepojazdného vozidla | najneskôr do šiestich hodín od nahlásenia poruchy. V prípade mimoriadne nepriaznivých poveternostných podmienok môže byť lehota podľa predchádzajúcej vety dohodou primerane predĺžená. |
4. Predpokladaný počet Nh - diagnostika porúch a oprava podľa výsledku | 300 Nh |
5. Predpokladaný počet Nh - výmena žiaroviek, stieračov, dobitie a výmena akumulátora | 150 Nh |
6. predpokladaný počet - diagnostika (geometria a nastavenie svetiel) | 300 Nh |
7. predpokladaný počet Nh - servis a plnenie klimatizácie (oprava, dezinfekcia a údržba systému) | 150 Nh |
8. predpokladaný počet Nh - odborná príprava vozidiel na technickú kontrolu a emisnú kontrolu, jej výkon | 400 Nh |
9. umytie vozidla po poskytnutí servisnej služby zadarmo | zadarmo |
10. predpokladaný počet Nh - výmena kolies (pneumatík, diskov, ventilov) | 600 Nh |
11. predpokladaný počet Nh - oprava defektov, vyváženie, hustenie | 600 Nh |
12. predpokladaný počet Nh - normohodiny vyššie nezahrnuté | 2500 Nh |
13. predpokladaný počet km - odťah nepojazdného motorového vozidla v rámci celej SR podľa požiadavky objednávateľa - vyprostenie, nakládka, odtiahnutie | 500 km |
14. Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 4. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 5. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 6. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 7. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 8. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 10. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 11. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 12. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenený km za poskytnuté služby popísané v bode 13. prenásobený predpokladaným počtom km |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. Súčasťou rozpočtu bude aj: |
a) kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a zároveň predložiť aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na opravy, |
b) zoznam servisných stredísk, pričom objednávateľ požaduje, aby boli servisné strediská umiestnené v mestách Bratislava, Banská Bystrica, Žilina a Košice s určením presnej adresy plnenia a kontaktné údaje zodpovednej osoby/zodpovedných osôb za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Pre stanovovanie predpokladaných termínov poskytnutia plnení servisných služieb platí vo všeobecnosti, že servisné služby budú poskytované v nasledovných lehotách od prevzatia vozidla dodávateľom: |
- drobné servisné služby a pravidelné servisné prehliadky – 1 hod. až 1 pracovný deň, |
- bežné servisné služby (opravy podvozku, výmena dielov) – do 2 pracovných dní, |
- výmena častí karosérie, lakovanie – 3 až 10 pracovných dní, |
- veľké servisné služby a havárie – do 5 až 30 pracovných dní. |
Dohodou zmluvných strán môžu byť dodacie lehoty s prihliadnutím na okolnosti dojednané individuálne a je prípustné, aby sa takto dojednané dodacie lehoty odchýlili od všeobecne stanovených lehôt maximálne o 15 pracovných dní. |
3. Záruka na všetky poskytnuté servisné služby a s nimi spojené plnenia (náhradné diely, súčiastky) je min. 24 mesiacov. Záručná doba začne plynúť dňom nasledujúcim po dni odovzdania plnenia. |
4. Odplata za poskytovanie služieb bude účtovaná ako súčet ceny práce a ceny za dodanie originálnych náhradných dielov. |
5. Cena práce bude stanovená ako súčin príslušnej sadzby za normohodinu a počtu skutočne odpracovaných hodín, pričom rozsah vykonaných prác bude dodávateľom objednávateľovi fakturovaný v zmysle všeobecne platných noriem spotreby práce vydaných príslušným importérom značky motorového vozidla alebo podľa všeobecne uznávaných noriem spotreby práce. |
6. Za poskytovanie servisných služieb podľa tejto rámcovej zmluvy prináleží dodávateľovi odplata, ktorej výška bude stanovená na základe množstva skutočne poskytnutých služieb a plnení a to nasledovne: |
- Služby budú oceňované podľa aktualizovaného rozpočtu (opísaný v bode 1. tejto časti predmetu zmluvy). Jednotkové ceny uvedené v rozpočte podľa predchádzajúcej vety sú dodávateľom garantované počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
- Cena originálnych náhradných dielov bude účtovaná ako cena podľa cenníka dovozcu aktuálna v čase dodania po odpočítaní zľavy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 20 % z ceny originálnych náhradných dielov a to počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. Dodávateľ môže po odsúhlasení objednávateľom použiť vo výnimočných prípadoch okrem originálnych náhradných dielov aj kvalitné resp. porovnateľné certifikované náhradné diely. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 20% z ceny každého certifikovaného náhradného dielu doporučenej v aktuálnom cenníku dovozcu týchto dielov, pričom cena za certifikovaný náhradný diel musí byť po vyjadrení zľavy vždy nižšia než je cena originálneho náhradného dielu po zľave. 30% z PHZ je určených na zabezpečenie náhradných dielov, čo činí 13 500 € bez DPH. |
7. Odplata za poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy zahŕňa všetky náklady a výdavky dodávateľa vynaložené v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy, a to vrátane príplatkov za prácu nadčas, vo sviatok atď. |
8. Odplata bude platená na základe faktúr dodávateľa, vystavených po poskytnutí služieb, bezhotovostne na účet dodávateľa. Vo faktúre poskytovateľ uvedie jednotkovú cenu podľa aktualizovaného rozpočtu, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto zmluvy, počet odpracovaných normohodín spolu s rozpisom použitých náhradných dielov, dodaných za cenu po odpočítaní garantovanej zľavy. |
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Riadne vystavená faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou riadne vystavenej faktúry je písomná objednávka, obojstranne potvrdený zákazkový list a preberací protokol potvrdený poverenou osobou objednávateľa. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané alebo zmluvne dojednané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30-dňová lehota splatnosti. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať vozidlo na opravu alebo výkon služieb: |
a) do 4 hodín od doručenia objednávky, v prípade prevzatia vozidla v preberacom bode. Lehota platí v prípade, ak bude objednávka doručená v pracovný deň najneskôr do 12:00 hod. V ostatných prípadoch je poskytovateľ povinný prevziať vozidlo od 8:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. |
b) do 24 hodín od doručenia objednávky, v prípade prevzatia vozidla u objednávateľa. Všetky servisné služby je povinný dodávateľ začať poskytovať bezodkladne po prevzatí vozidla. |
12. Pri preberaní motorového vozidla podpíšu zmluvné strany preberací protokol s uvedením identifikácie motorového vozidla (najmä ŠPZ a VIN číslo vozidla), stavu najazdených kilometrov, stavu PHM odpísaním dojazdovej vzdialenosti a dátumu a času prebratia vozidla. Vyhotovenie preberacieho protokolu podľa predchádzajúcej vety v listinnej podobe a v počte najmenej dvoch exemplárov (pre každú zmluvnú stranu jeden) je povinnosťou dodávateľa služieb. |
13. V prípade opráv nepojazdných vozidiel začne dodávateľ služby odťahom alebo odvozom vozidla z miesta, na ktorom sa vozidlo stalo nepojazdným. Pre telefonické nahlasovanie porúch musia byť poverení pracovníci dodávateľa k dispozícii 24 hodín denne a sú povinní začať poskytovať služby bezodkladne po prijatí telefonátu, pričom odťah musí byť vykonaný najneskôr do šiestich hodín od nahlásenia poruchy. |
V prípade mimoriadne nepriaznivých poveternostných podmienok môže byť lehota podľa predchádzajúcej vety dohodou primerane predĺžená. Pre vyhotovenie preberacieho protokolu v prípade odťahu alebo odvozu nepojazdného motorového vozidla platia ustanovenia bodu 12. tohto článku v nezmenenom rozsahu. |
14. Ak dodávateľ po prevzatí služobného vozidla počas kontroly za účelom zistenia rozsahu opráv, resp. údržby zistí, že na vozidle boli vykonané neodborné zásahy alebo že došlo k manipulácii s tachometrom alebo vozidlo javí známky nadmerného opotrebovania, či zjavného poškodenia, je o takýchto skutočnostiach povinný bezodkladne informovať objednávateľa. |
15. Ak dôjde k poruche služobného vozidla, dodávateľ na žiadosť objednávateľa zabezpečí bezodkladne odťah alebo odvoz vozidla do svojho najbližšie dostupného servisného strediska. |
16. Ak dôjde k poškodeniu služobného vozidla pri havárii, dodávateľ začne s plnením až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, v ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní stanoviska objednávateľa, v ktorom mu bude udelený výslovný pokyn na bezodkladné začatie poskytovania servisných služieb. |
17. Po protokolárnom prevzatí vozidla dodávateľ vykoná v lehote do 24 hodín predbežné ocenenie objednávateľom požadovaných servisných služieb v rozsahu a spôsobom ustanoveným v bodoch 4. až 10. tohto článku a stanoví termín na prebratie opraveného služobného vozidla objednávateľom. Predbežnú cenu je dodávateľ povinný odsúhlasiť písomne s objednávateľom alebo s objednávateľom poverenou osobou. |
18. Odsúhlasenú predbežnú sumu nie je možné v priebehu poskytovania servisných služieb a vykonávania opráv prekročiť o viac ako 8%. V prípade, že by si postup vyžadoval navýšenie odsúhlasenej predbežnej sumy o viac ako 8%, je túto skutočnosť dodávateľ povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi alebo objednávateľom poverenej osobe a prerušiť výkon poskytovania servisných služieb do doby odsúhlasenia novej navýšenej sumy objednávateľom. |
19. Objednávateľ pri preberaní služobného vozidla zároveň prekontroluje stav nádrže a množstvo PHM, pričom dojazdová dráha nesmie byť kratšia ako bolo zaprotokolované pri odovzdaní vozidla. V opačnom prípade je dodávateľ povinný škodu vo výške hodnoty zisteného rozdielu v objemoch PHM objednávateľovi bezodkladne nahradiť. Cena za pohonné hmoty bude určená nasledovne: |
a) cena nafty ako mesačná priemerná cena nafty za príslušný mesiac za jeden liter podľa údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky a |
b) cena benzínu ako mesačná priemerná cena benzínu za príslušný mesiac za jeden liter podľa údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky. |
20. Ak pri výkone servisných prác a poskytovaní servisných služieb nastanú nepredvídané okolnosti, ktoré dodávateľovi odôvodnene znemožnia odovzdať služobné motorové vozidlo po vykonaní služieb, opráv alebo údržby objednávateľovi v termíne stanovenom v súlade s ustanovením bodu 2. tohto článku, je možné po vzájomnej dohode zmluvných strán určiť náhradný termín na odovzdanie. Odovzdanie vozidla v náhradnom termíne podľa predchádzajúcej vety nie je na účely tejto zmluvy považované za omeškanie dodávateľa s plnením. |
21. Objednávateľ pri preberaní služobného vozidla skontroluje poskytnutie objednaných služieb a ich prevzatie potvrdí podpisom na preberacom protokole. Potvrdenie prevzatia poskytnutých služieb formou preberacieho protokolu nemá vplyv na záruku za práce a dodané náhradné diely a nie je spôsobilé vyvolať zánik prípadných budúcich reklamačných nárokov objednávateľa. |
22. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy používať originálne náhradné diely, resp. súčiastky a zodpovedá za riadne poskytnutie servisných služieb spočívajúcich najmä, no nielen vo výkone opráv a údržby služobných motorových vozidiel objednávateľa. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že platnosť zmluvy možno ukončiť aj: |
a) písomnou dohodou oboch zmluvných strán, |
b) odstúpením od zmluvy najmä, avšak nielen v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ opakovane poruší povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy druhou zmluvnou stranou písomne upozornený, |
c) písomnou výpoveďou celej zmluvy alebo jej časti zo strany objednávateľa bez udania dôvodu s tridsať (30) dňovou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená písomná výpoveď druhej zmluvnej strane. |
d) nedodržaním všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
24. Dodávateľ bude vykonávať servis/opravy/údržbu vozidiel objednávateľa a služby podľa tejto zmluvy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. |
25. Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ služobných osobných motorových vozidiel (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zákazky, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku k zmluve. |
26. Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania s poskytovaním servisných služieb podľa tejto rámcovej zmluvy. |
27. Ak dodávateľ neodstráni reklamované vady poskytnutých servisných služieb v dohodnutej lehote, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania s odstránením reklamovaných vád. |
28. Ak je objednávateľ v omeškaní so zaplatením faktúry, môže dodávateľ uplatniť voči nemu úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania po lehote splatnosti faktúry. |
29. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či dodávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. |
V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, |
vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
30. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
31. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
17,00 ks
54 196,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2018 13:24
04.09.2018 11:00
04.09.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2018 15:28 - Vstupná ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
23.08.2018 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: