Z201835318
OF-173002
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Šikmá schodisková plošina
exterierová/interierová plošina, pre imobilných, plošina na schody, servis , prehliadky
Tovar, Služba
1. Šikmá schodisková plošina
|
|
---|---|
Funkcia |
Šikmá schodisková plošina (plošina pre imobilných na schody) exteriérová/interiérová , vrátane inštalácie servis a odborné prehliadky. |
Montáž a dodávka interiérovej šikmej schodiskovej plošiny pre imobilných vrátane nosnej konštrukcie pre plošinu. V prílohe sú fotografie, kde bude umiestnená plošina. |
Objednávateľ zabezpečí sprístupnenie a stavebnú pripravenosť miesta inštalácie – zriadenie samostatného elektrického prívodu podľa pokynov zhotoviteľa. |
Ide o prepravné zariadenie s dráhou s variabilným sklonom, ktoré umožní prepravu imobilných osôb po pevných schodoch zdravotníckeho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šikmá schodisková plošina | ks | 1 | ||
Nosnosť plošiny | kg | 220 | ||
Menovitá rýchlosť | m/s | 0,06 | ||
Dĺžka dráhy cca | m | 9,8 | ||
- rameno prízemie medziposchodie (schodisková plošina) | m | 4,4 | ||
- rameno medziposchodie (schodisková plošina) prvé poschodie | m | 4,4 | ||
- čelo zábradlia | m | 0,5 | ||
Prevýšenie staníc (poschodia) | m | 3,6 | ||
Počet schodov | počet | 24 | ||
Rozmery podlahy plošiny | m2 | 0,6075 | ||
- šírka | mm | 700 | 1000 | |
- dĺžka | mm | 800 | 1050 | |
Počet zákrut | počet | 2 | ||
Uhol zákrut | ° | 360 | ||
- vnútorný priemer zákrut | m | 0,50 | ||
Prípojka elektrického napájania | V/Hz | 3x400/50 | ||
Príkon | kW | 0,7 | ||
Počet kľúčov alebo diaľkových ovládačov | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pozícia na schodisku: | ľavá |
Pohon: | elektrický nie akumulátorový |
Počet zastávok: | dve/ prízemie a prvé poschodie, schodisko pokračuje aj do suterénu nebude tam v súčastnosti riešený bezbariérový prístup, je možné využiť ako parkovanie plošiny, nástupná hrana. |
- | nevylučujeme v budúcnosti predĺženie dráhy do suterénu, nie je to striktná požiadavka |
Ovládanie: | tlačidlové, na plošine a v staniciach alebo diaľkové ovládanie |
- | zamykateľné, blokované |
- | bezpečné a jednoduché ovládanie, čo najlepšie prispôsobené imobilným osobám |
- | vhodné - určené do verejných prístupných priestorov |
Povrchová úprava: | minimálne interiérové prevedenie pre vysoké zaťaženie zdravotníckeho zariadenia |
Montáž plošiny, umiestnenie:: | na stĺpiky, na zábradlie |
- | vnútorná strana schodiska, zábradlia |
- | montáž na náklady dodávateľa |
- | elektrická prípojka na náklady objednávateľa podľa požiadaviek dodávateľa |
Sklápanie podlahy: | minimálne mechanické |
Ostatné: | Na plošine bude nainštalované bezpečnostné stop tlačítko označené červenou farbou |
- | Plošina bude vybavená nájazdmi (s blokovaním počas jazdy), ochrannými madlami, svetelnou signalizáciou pohybu na plošine. |
- | zariadene musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie daného typu zariadenia na území Slovenskej republiky |
- | dodávka vrátane všetkých potrebných prevádzkových dokumentov, revízii a certifikátov potrebných na prevádzkovanie daného typu zariadenia v súlade technických noriem a platnej legislatívy |
- | v cene zahrnutá prvá profylaktická prehliadka zariadenia a opakovaná revízia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. |
Fotografie schodiska v prílohe: | DSC_0081.JPG až DSC_0090.JPG |
Názov |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zariadenia budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané. |
Vrátane zaškolenia max. 10 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Úspešný uchádzač, dodávateľ, subdodávateľ alebo subjekt zabezpečujúci inštaláciu a servis musí disponovať s dokladmi o odbornej spôsobilosti súvisiace s predmetom zákazky, vyžadované právnymi predpismi: |
1. Oprávnenie vydané notifikovanou organizáciou podľa § 15 ods. 4 zákona 124/2006 Z.z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a po overení odbornej spôsobilosti podľa § 14 ods. 2 v nadväznosti na § 14 ods. 1 písm. a) zákona č. 124 /2006 Z.z. v platnom znení na druh činnosti: Odborné prehliadky a odborné skúšky, opravy v rozsahu Skupina B: schodiskový výťah a zvislá plošina určené na používanie osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu. |
2. Oprávnenie vydané notifikovanou organizáciou podľa § 15 ods. 4 zákona 124/2006 Z.z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a po overení odbornej spôsobilosti podľa § 14 ods. 1 písm. a) zákona č. 124 /2006 Z.z. v platnom znení na druh činnosti: Odborné prehliadky a odborné skúšky , Opravy elektrických zariadení do 1000 V vrátane bleskozvodov v objektoch bez nebezpečenstva výbuchu. |
3. Osvedčenie (pracovníci) revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického na činnosť revízneho technika pre odborné prehliadky a odborné skúšky podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z.z. v rozsahu – technické zariadenia elektrické s napätím do 1000V vrátane bleskozvodov v objektoch bez nebezpečenstva výbuchu. |
4. Osvedčenie (pracovníci) revízneho technika vyhradených technických zariadení zdvíhacích na činnosť revízneho technika podľa § 16 ods. 1 vyhlášky 508/2009Z.z. v rozsahu technické zariadenia zdvíhacie skupina Ac, d, Bi. |
Technické požiadavky a požiadavky na kvalitu: Vyhláška MPSVaR č. 508/2009 Z.z. na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení, platné STN / ISO 9386-2 (šikmé schodiskové výťahy), platné STN 33 2000-6 (revízie, postupy pri východiskovej revízii), nariadenie vlády 310/2004 (technické požiadavky na strojové zariadenia). |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis . |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní . |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 60 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. , inštaláciu je potrebné realizovať v pobedných hodinách prípadne cez víkend. Objednávateľ nevylučuje inštaláciu v doobedných hodinách ale za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia, dodávateľ preberá zodpovednosť za dodržiavanie BOZP a prípadné škody na zdraví a majetku návštevníkov zariadenia. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, inštalačný protokol a dokumentácia v súlade legislatívou SR |
c) termín dodania tovaru a inśtalácie oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Vprípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodu na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka | 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.09.2018 07:00 — 05.11.2018 15:00
1,00 ks
11 603,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 13:49
28.08.2018 13:00
28.08.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2018 12:59 - Vstupná ponuka | 11 600,00 | € | Cena bez DPH |
28.08.2018 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: