• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2018 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2018 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2018 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2018 11:35

Detail zákazky Z201835317

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2018 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2018 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2018 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2018 11:35

Základné údaje

Z201835317

OF-29431

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3603102

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Dodávateľ

45353425

ITbubble, spol. s r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky balík - Microsoft Office Standard 2016

kancelársky balík, Microsoft Office Standard, softvér, software, IT

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky balík - Microsoft Office Standard 2016
Funkcia
Softvérový balík bude používaný pri administratívnych prácach na PC
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Doba použitia licencie Licencia bez časového obmedzenia
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: Obsahujú právo na 3 inštalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server
Inštalačné vlastnosti Právo na inštaláciu akejkoľvek bitovej verzie (32 a 64)
Typ licencie Licencia prenosná nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Obsah licencie Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote a Publisher
Druh licencie Licencia pre potreby verejnej správy
Inštalačný kľúč Jeden multilicenčný
Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2010 (pre zabezpečenie kompatibility); licencie nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie remarketed
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (1. poschodie, v pracovnej dobe).
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nepreviať zásielku.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Súčasťou dodávky predmetu zmluvy budú všetky potrebné záručné listy, certifikáty a návody na používanie a údržbu v slovenskom jazyku.
Pokiaľ bude zistené porušenie licenčných práv zo strany dodávateľa v súvislosti s predmetom zmluvy, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
V prípade reklamácie, jej nevybavenie v zákonom predpísanej lehote 30 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

03.09.2018 13:46

1,00 licencia

360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2018 10:25

27.08.2018 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2018 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2018 12:29 - Vstupná ponuka 360,00 € Cena s DPH
27.08.2018 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 354,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS