17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
31318762
FCC Slovensko, s.r.o.
Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK
Služby súvisiace s radioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom alebo ekvivalent
odvoz odpadu, likvidácia odpadu,
Služba
1. Služby súvisiace s radioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s radioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadov v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 36 | ||
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | t/rok | 32,374 | ||
180103 - počas trvania zmluvy | tona | 97,122 t | ||
180102 - časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 180103 | t/rok | 3,499 | ||
180102 - počas trvania zmluvy | tona | 10,497 | ||
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá | t/rok | 1,873 | ||
180108 - počas trvania zmluvy | tona | 2,226 | ||
180106 - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky | t/rok | 0,595 | ||
180106 - počas trvania zmluvy | tona | 5,619 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 180103, 180102, 180108,180106 | 1 x za týždeň/ pravidelne |
Odvoz odpadov: 180103, 180102, 180108,180106 | V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky |
Biologický odpad "180102" "180103" uložený vo formalíne "180106" | odvoz a likvidácia spolu vrátane obalov "bez zlievania" |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z objemov za uplynulé zmluvné obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká poskytovateľovi služby automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
V prípade produkcie väčšieho množstva odpadu ako predpokladá objednávateľ a ukončenia zmluvy vyčerpaním finančného limitu na ktorý je zmluva uzatvorená, počas časovej platnosti zmluvy, z dôvodu ochrany životného prostredia, objednávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k zmluve na obdobie procesu verejného obstarávania. |
Odvoz odpadu č. 180102, č.180103, č180106 a č. 1800108 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Klinik box, nádobu na biologický odpad uložený vo formalíne žiadame zapožičať zo strany poskytovateľa služby bezplatne. Nádoba 1ks , zabezpečiť tak aby vždy pri prevzatí naplnenej nádoby dodávateľ zabezpečil na výmenu ďalšiu prázdnu nádobu, alebo preloženie do nádoby prepravcu. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť odvoz a likvidáciu nemocničného a biologického odpadu v uzatvoriteľných zberných nádobách. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodávať nebezpečný odpad v kvalite podľa uvedeného druhu, v nepremokavých a nepoškodených obaloch s označením podľa druhu a katalógového čísla. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že ostré predmety budú zabalené v uzavretých obaloch tak, aby nedošlo k poškodeniu obalu a následne k poraneniu osôb oprávnene manipulujúcich s odpadom. |
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cene zneškodnenia odpadov. |
Od potvrdenia sprievodných listov NO oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Všetky nebezpečné odpady budú prechodne v prevádzkach pôvodcu odpadu zhromažďované, vytriedené podľa druhov vo vhodných nádobách opatrených identifikačným listom NO. Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom. |
O nakladaní s nebezpečným odpadom vystaví poskytovateľ služby pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Odpad 180103, 180102, 180108 podľa prílohy č. 8 k zákonu č. 79/2015 Z. z. sa zakazuje zneškodňovať skládkovaním, poskytovateľ služby sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa zákona č.79/2015 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ upresní poskytovateľovi služby do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Hmotnosť nebezpečného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení v mieste plnenia. Vážne zariadenie zabezpečí v každom mieste plnenia objednávateľ. Poskytovateľ služby má právo preváženia množstva na vlastnom certifikovanom zariadení. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia služby za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Spôsob, čas a miesto poskytovania služby : |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Intervaly a spôsob poskytovania služby je upravený v technickom opise tejto zmluvy. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Poskytovateľ služby môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany poskytovateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa .Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy poskytovateľom služby za: |
a) nedodržanie termínov a lehôt poskytovania služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) nakladanie s odpadom v rozpore so súlade zákona o odpadoch a príslušnej legislatívy |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie odpadu a poskytnutia služby a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je poskytovateľ služby v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s poskytovateľ služby zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť poskytovateľovi služby negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodov na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní . |
Ochrana osobných údajov: |
1. Poskytovateľ služby je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Poskytovateľ služby predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť : | - podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH) |
Dodávateľ je povinný byť v čase uzatvorenia tejto zmluvy a počas celej doby jej platnosti držiteľom Platného rozhodnutia príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O - 180102, N - 180103 a 180108, 180206 podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia musí mať dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu nebezpečného odpadu počas trvania zmluvy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ bude prepravu nebezpečných odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.09.2018 00:00 — 31.08.2019 23:59
115,46 tona
61 752,35
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 13:37
23.08.2018 13:45
23.08.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2018 09:11 - Vstupná ponuka | 61 750,00 | € | Cena bez DPH |
21.08.2018 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: