50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
SIP telefón - 100ks
telefón, IP telefón
Tovar, Služba
1. Telefón Yealink SIP-T21P E2, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Telefón k pevnej linke. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Telefón Yealink SIP-T21P E2, alebo ekvivalent | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita, určenie | manažérsky telefón |
displej | minimálne 2,3" monochromatický podsvietený LCD displej |
rozlíšenie | min. 132 x 64 px |
tlačítka | min. 3 programovateľné s LED indikáciou stavu |
min. duálny 100 Mb/s ethernetový port | |
PoE napájanie | |
účty | min. 2 aktívne VoIP účty súčasne |
zobrazovanie čísla volajúceho | |
načítanie kontaktov z LDAP | |
prepájanie hovoru | |
funkcia DoNotDisturb | |
certifikácia | AsteriskPBX |
možnosť uloženia min. 500 kontaktov | |
ovládanie hlasitosti vyzváňania a hovoru | |
podporované protokoly | SIP v1, v2, SNMP v1, v2, FTP/TFTP, HTTP/HTTPS admimnistrácia, 802,1X, VLAN podpora, LLDP, NTP Client, Static IP/DHCP IP |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Zabezpečený servis do 48 hodín. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2018 09:58 — 08.10.2018 09:59
100,00 ks
4 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 10:02
23.08.2018 10:30
23.08.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2018 14:38 - Vstupná ponuka | 4 099,20 | € | Cena s DPH |
21.08.2018 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: