50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Zabezpečenie USB kľúčov s potlačou
reklamné predmety, propagačný materiál, usb kľúče
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie reklamných predmetov s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety sú nevyhnutné na propagáciu Objednávateľa a operačných programov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB 32 GB Flash disk s pútkom na kľúče. Kovové prevedenie. USB 2.0; rýchlosť čítania: min. 20MB/s. rýchlosť zápisu: min. 8MB/s; Potlač 2x tampopront, 4+4. Rozmer potlače: min. 10 x 15 mm | ks | 1450 |
Názov |
Zabezpečenie tovaru Objednávateľ požaduje vrátane balenia a dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ dodá požadovaný tovar jednorázovo. |
Dodávateľ a Objednávateľ si určia kontaktné osoby pre plnenie predmetu zákazky. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. Objednávateľ po kladnom vyhodnotení splnenia požiadaviek, zašle elektronicky (e-mailom) Dodávateľovi výzvu k plneniu zmluvy, alebo informáciu o nesplnení podmienok. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. V prípade nesplnenia zmluvných požiadaviek na dodané tovary zo strany Dodávateľa, môže Objednávateľ požadovať opätovné plnenie bez nároku na ďalšiu fakturáciu. |
V prípade, ak sa v špecifikácii nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov akceptovať aj ekvivalent, ktorý v obdobnom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky Objednávateľa. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z .z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania. |
Požaduje sa predložiť od Dodávateľa v elektronickej forme podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy spolu s ukážkou ich vizuálneho prevedenia. |
Objednávateľ spolu s objednávkou zašle Dodávateľovi podklady potrebné k potlači predmetov. Následne Dodávateľ do 3 pracovných dní odošle (elektronicky e-mailom) Objednávateľovi potvrdenie objednávky spolu s ukážkou brandingu predmetov (umiestni požadovanú podtlač na vizuáli predmetu) na odsúhlasenie. Na požiadanie Dodávateľ zabezpečí prípadnú korektúru vizuálu potlače. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky technické parametre a hodnoty uvádzané pri všetkých požadovaných tovaroch v technickej špecifikácii. |
Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu brandingu potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nakoľko bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ, Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a príslušnej Zmluvy o NFP. |
Štefánikova 15, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
27.08.2018 08:00 — 17.09.2018 16:00
1 450,00 ks
10 001,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 09:56
23.08.2018 10:00
23.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2018 10:06 - Vstupná ponuka | 10 001,20 | € | Cena s DPH |
23.08.2018 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: