36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Informačné a propagačné brožúry
brožúry, tlač
Služba, Tovar
1. Dodanie informačných a prezentačných brožúr
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie informačných a prezentačných brožúr pre potreby zvýšenia záujmu o stredné školy ako aj dodanie prehľadnej pomôcky slúžiacej pri výbere a lepšej orientácii v študijných odboroch na jednotlivých školách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový náklad - brožúr | ks | 4300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Brožúra: | |
Formát | A5 na šírku |
Väzba | špirálová, kovová (drôt, nie plast), biela |
Brožúra | šitá z bočnej strany |
Obálka brožúry: | |
Formát | A5 na šírku |
Obálka | ONM, 350 g |
Farebnosť | 4+4 |
Vnútorné listy: | |
Formát | A5 na šírku (šírka 210mm x výška 148mm) |
Farebnosť | 4+4 |
Papier | 170g matný, natieraný |
Náklad | 60 listov (120 strán), každý z 60 ks listov je v samostatnej mutácii |
Rozdeľovače: | |
Formát | deliace listy na triedenie dokumentov A5+ |
Rozmer | A5+ |
Farebnosť | 4+4 |
Papier | 250 g, matný, natieraný |
Rozdeľovač č. 1 | formát A5+ s uškom umiestneným na pravej strane v 1/5-ine. Dĺžka uška min: 1cm. Šírka uška: 0,5 cm |
Rozdeľovač č. 2 | formát A5+ s uškom umiestneným na pravej strane v 2/5-ine. Dĺžka uška min: 1cm. Šírka uška: 0,5 cm |
Rozdeľovač č. 3 | formát A5+ s uškom umiestneným na pravej strane v 3/5-ine. Dĺžka uška min: 1cm. Šírka uška: 0,5 cm |
Rozdeľovač č. 4 | formát A5+ s uškom umiestneným na pravej strane v 4/5-ine. Dĺžka uška min: 1cm. Šírka uška: 0,5 cm |
Rozdeľovač č. 5 | formát A5+ s uškom umiestneným na pravej strane v 5/5-ine. Dĺžka uška min: 1cm. Šírka uška: 0,5 cm |
Náklad | 5 ks rozdeľovačov, každý z 5 rozdeľovačov je v samostatnej mutácii |
Názov |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel.čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotlivé ceny) v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre všetky požadované položky, ktoré sú predmetom tejto Kúpnej zmluvy. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ceny uvedené v tomto rozpočte budú záväzné po celú dobu trvania tejto Kúpnej zmluvy okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. |
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (dodanie tovaru, tlač, balné a iné). |
Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie tovaru v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
Na predmet zákazky sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady súvisiace s tlačou (manuál loga, umiestnenie loga) jednotlivých strán v elektronickej podobe do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Ak dodané podklady zo strany Objednávateľa nebudú vo formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné vykonať potlač. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi návrh tlače všetkých položiek predmetu zákazky podľa požiadaviek Objednávateľa, a to do 3 pracovných dní odo dňa obdržania grafických podkladov súvisiacich s tlačou. |
Po odsúhlasení predložených návrhov podľa bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi jeden vzorový kus na odsúhlasenie a to do 3 dní od odsúhlasenia predloženého návrhu na adresu Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať celý rozsah predmetu zákazky v stanovenej lehote plnenia predmetu zákazky na miesto plnenia predmetu zákazky na základe odsúhlasenia vzorového kusu v zmysle bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie, pričom tovar musí byť nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
Po dodaní tovaru musí Dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality a počtu tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Podmienky neupravené v tejto Zmluve o poskytnutí služby sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Kúpnej zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Bratislavský, Slovenská republika
27.08.2018 10:00 — 31.10.2018 10:00
1,00 na cely predmet zákazky
8 587,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 09:24
24.08.2018 09:00
24.08.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2018 09:28 - Vstupná ponuka | 8 587,00 | € | Cena s DPH |
22.08.2018 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 303,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: