00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
31410855
WOFIS, s.r.o.
Bernolákova 2, Trnava, 91701, SVK
Preprava a montáž predajných stánkov a mobiliáru
predajné stánky, pivné sety, montáž, demontáž
Služba
1. Predmetom zákazky je nakládka, preprava na miesto určenia, vykládka, montáž pártystanov, pivných setov, lavíc, bufetových stolov, drevených stánkov a ich spätný odvoz do skladu.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Montáž, ukotvenie, demontáž, naloženie 2x, vyloženie 2x pártystanu 12 x 6, 2,2 m vrátane inštalácie osvetlenia a prepravných nákladov | €/ks | 5 | ||
2. Pivný set (stôl 2,2 x 0,5 m + 2 lavice 2,2 x 0,28m) naloženie 2 x, vyloženie 2 x, zabezpečenie proti odcudzeniu reťazami a prevoz 2 x | €/ks | 85 | ||
3. Lavica (2,2 x 0,28 m)naloženie 2 x, vyloženie 2 x, zabezpečenie proti odcudzeniu reťazami a prevoz 2 x | €/ks | 170 | ||
4. Bufetový stôl naloženie 2 x, vyloženie 2 x, zabezpečenie proti odcudzeniu reťazami a prevoz 2 x | €/ks | 30 | ||
5. Drevený stánok 3 x 2 x x2,5 - montáž, demontáž, naloženie 2x, vyloženie 2x vrátane prepravných nákladov | €/ks | 1 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že jednotlivé zákazky podľa ustanovení tejto rámcovej dohody sa budú zadávať na základe ustanovení tejto rámcovej dohody a realizovať v rozsahu a spôsobom určeným v zadaní služieb. Zadanie služieb je možné vykonať elektronicky, alebo telefonicky. |
Objednávateľ ako Verejný obstarávateľ nie je povinný realizovať predpokladané množstvo jednotlivých činností v množstve a rozsahu tvoriaceho predmet plnenia rámcovej dohody, ani predpokladaný finančný objem na predmet zákazky. Celkové množstvo činností predmetu plnenia rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa ako verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ má právo priamo v teréne prostredníctvom svojho zamestnanca povereného preberaním prác vykonávať priebežnú kontrolu vykonávania prác poskytovateľom a konzultovať postup a kvalitu prác. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, že poskytovateľ si nebude riadne plniť povinnosti podľa tejto dohody, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 10% z fakturovanej sumy bez DPH za každé jednotlivé porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ si bude zmluvnú pokutu u poskytovateľa uplatňovať písomne. V tomto písomnom uplatnení objednávateľ špecifikuje dôvod a výpočet zmluvnej pokuty. |
Ak dodávateľ bezdôvodne odmietne vykonávať plnenia podľa tejto dohody, objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu 100,-eur, a to opakovane za každé odmietnutie plnenia. |
Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Fakturácia bude vykonaná po ukončení požadovaných činností. K faktúre bude priložený súpis skutočne vykonaných služieb potvrdený odberateľom. V súpise skutočne vykonaných služieb budú rozpísané jednotlivé výkony, množstvá, jednotkové ceny a celková cena bez DPH a s DPH. |
Splatnosť faktúry bude do 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady sa považuje odpísanie finančnej čiastky z účtu objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa. |
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude obsahovať potrebné prílohy alebo tieto prílohy budú obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ má právo vrátiť faktúru poskytovateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne nová 14-dňová lehota splatnosti faktúry plynúť po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Názov | Upresnenie |
Dovoz a inštalácia špecifikovaného mobiliáru je viazaná na termín do | 5.9.2018, do 22,00 hod |
Demontáž a odvoz špecifikovaného mobiliáru je viazaná na termín do | 10.9.2018, do 17,00 hod |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo upresnenia termínov podľa potreby. | |
Maximálna vzdialenosť prepravy mobiliáru zo skladu na miesto určenia | max. 5km |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 207,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2018 09:00
24.08.2018 11:00
24.08.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2018 10:53 - Vstupná ponuka | 5 207,40 | € | Cena s DPH |
24.08.2018 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 207,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: