00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Paušálna pozáručná servisná starostlivosť a preventívna údržba prevádzkovanej zdravotníckej techniky značky Siemens
servis, prístroj
Služba
1. Pozáručný servis digitálneho RTG prístroja s C ramenom
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa poskytovanie služby autorizovaného servisu, ktorá bude vykonávaná prostredníctvom servisných technikov vyškolených výrobcom zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet ks zdravotníckej techniky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ: | ARCADIS Orbic Gen2 |
Rok výroby: | 2012 |
Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
a) Pravidelnú údržba, preventívne prehliadky a povinné revízie v rozsahu: | |
- kontroly bezpečnosti | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- prevedenie zálohovania SW nastavenia údržba lokálnej DB | |
- servisné práce preventívnych prehliadok v rozsahu 1-krát ročne | |
- opakovaná skúška elektrických prístrojov (DER) | |
-elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
b) Služby reaktívnej podpory- opravy porúch na zariadení | |
c) Dodávku náhradných dielov (okrem zosilňovača obrazu a DAP komôrky) | |
d) Inštaláciu SW aktualizácii updates vydaných na zariadenie výrobcom | |
e) Náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie |
2. Pozáručný servis digitálneho skiagrafického RTG prístroja so stropným závesom
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa poskytovanie služby autorizovaného servisu, ktorá bude vykonávaná prostredníctvom servisných technikov vyškolených výrobcom zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet ks zdravotníckej techniky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ: | YSIO |
Rok výroby: | 2012 |
Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
a) Pravidelnú údržbu, preventívne prehliadky a povinné revízie v rozsahu: | |
- kontroly bezpečnosti | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- prevedenie zálohovania SW nastavenia údržbu lokálnej DB | |
- elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
- odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
- opakovaná skúška elektrických prístrojov (DER) 4-krát ročne | |
b) Služby reaktívnej podpory- opravy porúch na zariadení | |
c) Dodávku RTG žiariča v prípade zlyhania a dodávku plošného detektora v prípade zlyhania | |
d) Inštaláciu SW aktualizácii updates vydaných na zariadenie výrobcom | |
e) Náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie |
3. Pozáručný servis angiografického digitálneho prístroja s C ramenom
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa poskytovanie služby autorizovaného servisu, ktorá bude vykonávaná prostredníctvom servisných technikov vyškolených výrobcom zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet ks zdravotníckej techniky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ: | ARTIS Q Ceilig |
Rok výroby: | 2015 |
Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
a) Pravidelnú údržbu, preventívne prehliadky a povinné revízie v rozsahu: | |
- kontroly bezpečnosti | |
- služby telefonickej podpory | |
- pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
- prevedenie zálohovania SW nastavení a údržba databázy | |
- elektronická diaľková diagnostika | |
- odborná prehliadka a odborná skúška (elektrická revízia) | |
- opakovaná skúška elektrických prístrojov (DER) v rozsahu 4-krát ročne | |
- servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 6-krát ročne | |
b) Služby reaktívnej povahy- opravy porúch na zariadení | |
c) Dodávku náhradných dielov | |
- okrem spotrebného tovaru a LD | |
- vrátane dodávky RTG žiariča v prípade zlyhania- (1 ks v priebehu trvania zmluvy) | |
- vrátane dodávky plošného detektora v prípade zlyhania- (1 ks v priebehu trvania zmluvy) okrem poškodenia vplyvom vonkajšieho zavinenia | |
- nepožadujeme servis ani náhradné diely pre UPS, injektor ani stanicu Workplace | |
d) Inštalácia aktualizácii updates vydaných na zariadenie výrobcom | |
e) Náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony |
4. Pozáručný servis ultrazvukového prístroja k Položke č. 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa poskytovanie služby autorizovaného servisu, ktorá bude vykonávaná prostredníctvom servisných technikov vyškolených výrobcom zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet ks ultrazvukových prístrojov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ: | Acuson Freestale |
Rok výroby: | 2015 |
Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
a) Pravidelnú údržbu, preventívne prehliadky a povinné revízie v rozsahu: | |
- kontroly bezpečnosti | |
- preventívne prehliadky a údržba 2x za rok | |
- pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
- softvérové aktualizácie tzv.updaty | |
b) Reaktívny servis- opravy porúch na zariadení | |
- garantovaný čas nástupu na opravu, garantovaný čas ukončenia opravy | |
c) Služby telefonickej podpory | |
d) Opakovaná skúška elektrických prístrojov (Der) 1 x ročne | |
c) Dodávku náhradných dielov | |
- vrátane dodávky a inštalácie USG sond v prípade poruchy (maximálne 1 ks/rok) | |
d) Zálohovanie SW nastavení a údržba lokálnej DB | |
e) Náklady na dopravu |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 24 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy. |
2. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
3. Požaduje sa poskytovať službu v rozsahu uvedenom v časti "1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu" Opisného formulára a to najmä: |
- pravidelná údržba, preventívne prehliadky a povinné revízie v rozsahu a termínoch/intervaloch určených výrobcom značky Siemens, resp. príslušnými právnymi predpismi, pričom táto služba zahŕňa všetky práce s tým súvisiace, |
- všetky práce spojené s opravami porúch na zariadeniach v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému, |
- dodávky originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.), |
- inštalácia SW aktualizáciíi - updates vydaných na zariadenie výrobcom, |
4. Cena služieb zahŕňa cestovné a akékoľvek iné resp. ďalšie náklady spojené s výkonom služieb resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služieb vykonávaných v rozsahu zmluvy. |
5. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorý majú oprávnenie na poskytovanie obstarávanej služby od výrobcu zariadení. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja a Potvrdenia o odbornom vyškolení všetkých servisných technikov vydané výrobcom prístroja. |
6. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával elektrické revízie prostredníctvom osôb/revíznych technikov s odbornou kvalifikáciou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Osvedčenia o odbornej kvalifikácií osôb vykonávať elektrické revízie. |
7. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
8. Požaduje sa zriadenie bezplatnej telefonickej linky s nepretržitou 24 hodinovou podporou. |
9. Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
- nástup servisného technika na opravu je do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska v pracovných dňoch. Za nástup servisného technika na opravu sa považuje aj pripojenie sa na systém diaľkovej diagnostiky za účelom identifikácie poruchy. |
- doba odstránenia poruchy na predmete zmluvy pokiaľ nie je potrebné dodanie náhradných dielov je maximálne do 3 pracovných dní od nástupu servisného technika a v prípade potreby dodania náhradných dielov do 4 pracovných dní od nástupu servisného technika, okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia oznámenia o vade/poruche zdravotníckej techniky dodávateľom. |
10. Požaduje sa, aby poskytnutie služieb servisnej starostlivosti bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený minimálne 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä: |
- rozsah vykonanej služby, |
- stav zdravotníckej techniky, na ktorej sa služba poskytuje, |
- čas trvania poskytnutej služby, |
- dátum poskytnutia služby. |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - CENA A PLATOBNĚ PODMIENKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa odplatu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr s úhradou kumulatívne vždy za 3 mesiace vopred. |
2. Odplata za servisné služby za celú lehotu plnenia zmluvy o poskytovaní služieb je dohodnutá ako najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk za celý predmet zákazky. |
Výška paušálnej mesačnej odplaty je vypočítaná ako 1/24 (jedna dvadsaťštvrtina) z odplaty za servisnú službu za celú lehotu plnenia zmluvy o poskytovaní služieb. |
3. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
4. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
7. Objednávateľ je oprávnený vyúčtovať a predávajúci je povinný na základe faktúry vystavenej objednávateľom uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 200 EUR za každú hodinu omeškania v prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu servisných úkonov uvedených v tejto zmluve, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
8. Predávajúci je oprávnený vyúčtovať a objednávateľ je povinný na základe faktúry vystavenej predávajúcim uhradiť zmluvnú pokutu za omeškané platby o viac ako 14 dní vo výške rovnajúcej sa alikvotnej čiastke ešte nevyfakturovanej hodnoty zmluvy. |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
C. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnených osôb dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich administratívnych, technických a servisných činností predmetnej zákazky. |
2. Podrobný opis predmetu zákazky, z ktorého musí jednoznačne vyplynúť, že poskytovaná služba spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
3. Podrobnú kalkuláciu ceny plnenia. Celková cena plnenia sa vypočíta ako dvadsaťštyri násobok súčtu jednotlivých výšok paušálnych mesačných odplát za zdravotnícke zariadenia, pre ktoré sa zmluva uzatvára. |
Podrobná kalkulácia ceny musí obsahovať minimálne nasledovné údaje, bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy: |
- názov položky predmetu zákazky - zdravotníckej techniky, názov ponúkanej servisnej varianty, výšku mesačnej paušálnej odplaty v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, sadzba DPH v EUR, výšku mesačnej paušálnej odplaty v EUR vrátane DPH, odplatu celkom za 24 mesiacov v EUR bez DPH za položku predmetu zákazky, odplatu celkom za 24 mesiacov v EUR vrátane DPH za položku predmetu zákazky, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR vrátane DPH za predmet zákazky. |
4. Dôkaz o výkone autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorý majú oprávnenie na poskytovanie obstarávanej služby od výrobcu zariadení |
5.1 Ak dodávateľom predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude dodávateľ povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
5.2 Ak dodávateľom predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ zašle dodávateľovi Oznámenie o nesplnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Poskytovaná služba musí spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.09.2018 00:00 — 01.09.2020 00:00
1,00 súbor
219 576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2018 12:19
23.08.2018 10:00
23.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2018 17:57 - Vstupná ponuka | 219 576,00 | € | Cena bez DPH |
22.08.2018 17:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 576,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: