• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2018 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2018 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2018 08:55

Detail zákazky Z201834821

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2018 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2018 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2018 08:55

Základné údaje

Z201834821

OF-172954

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3595441

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

45353425

ITbubble, spol. s r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia Microsoft Exchange 2016 Standard

windows, 2016,exchange, licencia

  • 48600000-4 - Databázový a operačný softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia Microsoft Exchange Server
Funkcia
Microsoft Exchange Server 2016 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia: 312-02972 Exchange Server Standard - Lic/SA OLP NL Government ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý.
Neakceptovateľná ponuka vo verzii OEM licencie!
V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzuje právo takúto objednávku neprevziať a dojednať s dodávateľom také podmienky dodávky, ktoré sú v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovujú z technického hľadiska objednávateľovi.
V prípade ak dodávateľ posúdi objednávku ako rozpornú s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a rozpor je možné úpravou technických parametrov odstrániť, kontaktuje objednávateľa za účelom odstránenia týchto rozporov tak, aby bolo možné produkt objednávateľovi dodať a bol v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft.
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľaa objednávateľa.
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Zoznam kontaktných osôb: Meno, tel. a e-mail kontakt

Zmluvná špecifikácia

Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.08.2018 13:54 — 14.09.2018 13:55

1,00 ks

1 015,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2018 14:05

20.08.2018 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2018 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2018 14:12 - Vstupná ponuka 1 014,96 € Cena s DPH
16.08.2018 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 008,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS