Z201834773
OF-171800
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
Billboardy - reklama
billboard, reklama
Služba
1. Tlač reklamných plagátov na billboardy a prenájom reklamnej plochy
|
|
---|---|
Funkcia |
propagácia objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač reklamných plagátov na billboardy a prenájom reklamnej plochy, počet billboardov počas platnosti rámcovej dohody | 25 | ks |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
termín realizácie rok 2018 | 7 ks billboardov |
termín realizácie rok 2019 | 18 ks billboardov |
druh zmluvy | rámcová dohoda |
uverejnenie reklamy | minimálne 1 mesiac |
Billboardy štandardného formátu | 510 x 240 cm |
umiestnenie billboardov | na vybraných miestach v Trenčíne,Bratislave,v Novom Meste nad Váhom,Žiline, Piešťanoch,Dubnici nad Váhom a v Trnave,podmienkou je umiestnenie v uvedených mestách na hlavných ťahoch v smere na Trenčín |
objednávateľ akceptuje last minute ponuku za zvýhodnených cenových podmienok | |
v cene zákazky musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú v súvislosti s predmetom zákazky: | tlač 25 reklamných plagátov podľa predlohy objednávateľa, ich umiestnenie na billboardy v požadovanej lehote a iné |
úspešný uchádzač predloží objednávateľovi na požiadanie zoznam voľných reklamných plôch, z ktorých si objednávateľ vyberie jemu vyhovujúce | |
objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termín dodať podklady pre tlač reklamných plagátov |
Názov |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2019 podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý predmet zákazky. |
Dodávateľ pošle objednávateľovi na vyzvanie zoznam voľných reklamných plôch. Konkrétne billboardy, ako aj ich geografické rozmiestnenie budú špecifikované na základe vzájomnej dohody formou objednávky k tejto rámcovej dohode - v dohodnutom vzájomne odsúhlasenom termíne, minimálna dĺžka prenájmu billboardu je 1 mesiac. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí tlač reklamného plagátu podľa požiadavky objednávateľa a jeho umiestnenie na billboard. |
Dodávateľ touto zmluvou objednávateľovi prenecháva na dočasné užívanie v dohodnutom termíne reklamné plochy – tzv. billboardy, v počte kusov 25 počas platnosti tejto rámcovej dohody, v stave spôsobilom na riadne užívanie a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za to odplatu v dojednanej výške. |
Objednávateľ má na základe tejto zmluvy právo uvedené billboardy riadne užívať, a to prostredníctvom výlepu reklamných plagátov. Výlep sa zaväzuje zabezpečiť dodávateľ. |
Ak má billboard, ktorý bol prenajatý, chyby, pre ktoré ho nemožno riadne užívať alebo ktoré také užívanie sťažujú, má objednávateľ právo, aby sa mu poskytol iný billboard slúžiaci tomu istému účelu. Takisto má objednávateľ právo na odpustenie nájomného alebo na zľavu z nájomného za dobu, po ktorú nemohol billboard pre jeho chybu riadne užívať buď vôbec, alebo len za sťažených podmienok. |
Odlepenie reklamných plagátov po skončení nájmu zabezpečí dodávateľ. V prípade, ak k ich odlepeniu nedôjde, náklady s tým spojené uhrádza dodávateľ a nie je oprávnený žiadať od objednávateľa ďalšie nájomné za prenájom reklamnej plochy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom zrealizovaní predmetu zmluvy na základe poskytnutej fotodokumentácie potvrdzujúcej výlep reklamného plagátu a to po každej jednotlivej zrealizovanej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom poskytnutá fotodokumentácia potvrdzujúca výlep reklamného plagátu na určenom mieste. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizovaním predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
25,00 billboardov
1 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2018 10:23
22.08.2018 11:00
22.08.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: