17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
31682731
VILLA PRO s.r.o.
Chrapčiakova 1, Spišská Nová Ves, 052 01, SVK
Parkovací systém
parkovacia rampa, závora, parkovací systém, automatická pokladňa
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Parkovací systém v zdravotníckom zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Parkovací systém (vjazdový terminál, výjazdový terminál, automatická pokladňa), ktorý monitoruje a riadi vjazd/výjazd vozidiel na/z parkoviska a umožňuje úhradu poplatku za parkovanie. |
Úhrada parkovného je možná hotovostne (bankovky, mince) s výdajom mincí i bezhotovostne (dotykové a bezdotykové platobné karty). |
Prevádzkovanie systému - nonstop - 7dní v týždni/24 hodín denne |
Parkovací systém akceptuje elektronické parkovacie karty vydané verejným obstarávateľom - umožní vjazd a výjazd vozidla, ktoré má zakúpenú parkovaciu kartu bez potreby ďalšej úhrady parkovného . |
Predmetom obstarávania je vybavenie 4 jazdných pruhov parkovíska - areálu, kompletným parkovacím systémom podľa požiadaviek stanovených verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jazdných pruhov | počet | 3 | ||
Vjazd (všetci) | počet | 2 | ||
Výjazd | počet | 2 | ||
-- z toho modifikácia : zamestnanci, vozidlá s právom prednosti vjazde - Prejazdový terminál + (možnosť rozšírenia o automatickú pokladňu aj na druhej rampe pre verejnosť), výjazd bude označený dopravným značením, len zamestnanci a RZS | počet | 2 | ||
-- z toho : verejnosť - Výjazdový terminál a automatická pokladňa | počet | 1 | ||
Bonifikátor alebo ekvivalent | počet | 45 | ||
Závory - vjazd/výjazd | počet | 4 | ||
Terminál - riadiace PC alebo ekvivalent | počet | 1 | ||
Vjazd: kapacita, vstupné karty, čipy alebo lístky | počet | 2500 | ||
Priemerný počet prejazdov, denný priemer za rok | počet | 2400 | ||
Pracovná teplota systému | °C | -25 až 45 | ||
Rýchlosť závor | sek. | 1 | ||
Dĺžka ramena závory | mm | 2400 | 2600 | |
Minimálny počet možných rezidentných kariet | ks | 800 | ||
Počet kariet alebo čipov alebo lístkov | ks | 2500 | ||
Spotrebný materiál pre systém, papier atď.. (len pre parkovacie lístky a ich tlač) podľa priemerného počtu prejazdov v cene dodávky pre obdobie | rokov | 5 | ||
- dĺžka lístka (lístok - logo objednávateľa, dátum, čas, čiarový kód alebo barcode.....) | mm | 70 | 90 | |
Správa cloudu ak je potrebný, pre obdobie | rokov | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkčné vlastnosti: | - evidencia vjazd zamestnancov, zamestnanecká karta |
- | - typ zamestnaneckej karty - 125Khz EM MARINE karty, typ 4100 |
- | - evidencia vjazd návštevníci, čip alebo lístok alebo ŠPZ |
Návštevníci režim: | - prejazd do 30min. bezodplatne |
-- bonifikácia , typ 1 : | - prejazd do 240min. bezodplatne |
-- bonifikácia , typ 2 : | - prejazd free (12 hod.) |
-- bonifikácia, typ 3 : | - ZŤP, free |
Zostava parkovacieho systému: | Riadiaci počítač, terminál |
- | Vjazdový terminál |
- | Výjazdový terminál |
- | Automatická závora |
- | Automatická pokladňa |
- | Bonifikátory |
- | Intercom - server, komunikácia terminál - nepretržitá služba objednávateľa v areáli |
-Riadiaci počítač, terminál: | LCD-Farebný monitor 22" |
-- | UPS záložný napájací zdroj, 30 min. |
-- | po reštarte automatické nastavenie a spustenie softvéru, bez nutnosti zásahu personálu |
-- | PC-klávesnica "US/SK" s PS2 prípojkou |
-- | SW potrebný na správu kariet, čipov atď... |
-- | operačný systém „Linux“ alebo ekvivalent (Windows, OS2, ...) vrátane licencií |
-- | prístupové práva správcu pre minimálne tri osoby |
-- | SW – monitoring zariadení, prehľady, administrácia, logy, správa kariet, štatistika, |
-- | automatická funkcia – pri poruche ktoréhokoľvek zariadenia v zostave „OPEN“, alebo ekvivalentné riešenie. |
-- | hlásenie poruchy správcovi, prevádzkovateľovi podľa požiadavky objednávateľa, na ním určené miesto |
-- | operačný systém, inštaláciu licencovaných SW |
-- | zabezpečujúci všetky technické požiadavky, vrátane pridávania nových bezkontaktných kariet |
-- | SW – monitoring zariadení, prehľady, administrácia, logy, správa kariet, štatistika, bonifikácia |
-- | umiestnenie v objekte objednávateľa, alebo súčasťou systému alebo pokladne, v prípade integrovaného riadiaceho počítača do systému požadujeme pracovnú stanicu PC pre správu a monitoring systému. |
Vjazdový terminál | |
- | Terminály musia mať prístup na doplnenie spotrebného materiálu umožňujúci manipuláciu aj za mierneho dažďa, alebo možnosť vypnutia napájania el. energiou, alebo v časti otvárania len bezpečné napätie. |
-- | - ochrana zamestnancov, obsluhy pred úrazom spôsobeným elektrickou energiou |
- | s podsvieteným predným panelom, tlaćítkom – aktívne označenie (svetelná signalizácia) prvkov používaných pri vjazde |
- | prevedenie antivandal |
- | Slučky detektora a inštalačný materiál podľa potreby dodávanej technológie, detektor vozidla indukčný alebo ekvivalent, ktorý nie je závislý na poveternostných podmienkach). |
- | Detektory pre rýchle rampy podľa potreby, objednávateľ nevie vylúčiť prechod chodcov a kočíkov |
Výjazdový terminál | |
- | Terminály musia mať prístup na doplnenie/odobratie spotrebného materiálu umožňujúci manipuláciu aj za mierneho dažďa, alebo možnosť vypnutia napájania , alebo v časti otvárania len bezpečné napätie. |
-- | - ochrana zamestnancov, obsluhy pred úrazom spôsobeným elektrickou energiou |
- | s podsvieteným predným panelom – aktívne označenie (svetelná signalizácia) prvkov používaných pri výjazde |
- | otvorenie po úhrade sankcie, tj. bez lístka, čipu a karty (spôsob je na dodávateľovi, požadujeme funkčnosť pre obslužný systém) |
- | prevedenie antivandal |
- | Slučky detektora a inštalačný materiál podľa potreby dodávanej technológie, detektor vozidla indukčný ( alebo ekvivalent, ktorý nie je závislý na poveternostných podmienkach). |
- | Detektory pre rýchle rampy podľa potreby, objednávateľ nevie vylúčiť prechod chodcov a kočíkov |
Automatická závora | |
- | automat. otvorenie závory pri prerušení dodávky el. energie, použitie záložného zdroja napájania pre otvorenie závory pri výpadku napájania nie je požadované z dôvodu maximálnej úrovne spoľahlivosti |
- | prevedenie antivandal |
- | rampa prispôsobená prerazeniu bez jej poškodenia, určené pre záchranné zložky a pod... |
- | Detektory pre rýchle rampy podľa potreby, objednávateľ nevie vylúčiť prechod chodcov a kočíkov, minimálne dva nezávislé detektory prítomnosti vozidla |
- | a jeden z detektorov minimálne na princípe rozpoznania prekážky aj nemagnetického materiálu a osôb v priestore rampy (fotobunka) |
- | semafor nie je striktnou podmienkou rampy, je ale potrebná synchronizácia rámp v súlade s projektom v prílohe "00001upr.jpg". Zamedzenie stretu dvoch vozidiel pri vjazde a výjazde. |
Automatická pokladňa | |
- | automatická pokladňa s minimálne 3 jazykovými mutáciami (slovensky, anglicky, nemecky) |
- | Terminály musia mať prístup na doplnenie spotrebného materiálu umožňujúci manipuláciu aj za mierneho dažďa, alebo možnosť vypnutia napájania el. energiou, alebo v časti otvárania len bezpečné napätie. |
-- | - ochrana zamestnancov, obsluhy pred úrazom spôsobeným elektrickou energiou |
- | umožňovať platbu v automatickej pokladni mincami , bankovkami a kartou aj bez-dotykovo s možnosťou obmedzenej výšky prijatej papierovej bankovky |
- | podávačom bankoviek v jednej alebo dvoch nominálnych hodnotách, platenie bankovými kartami |
- | možnosť zaplatiť sankciu - stratený čip, lístok a pod... |
- | vrátenie preplatku mincami, |
- | možnosť obmedzenia prijímaných bankoviek aktuálnou výškou platby (napr. bankovku 10 € až od platby 4 € a vyššie |
- | zásobník na minimálne 500 mincí |
- | príjem mincí 0,10 / 0,20 / 0,50 / 1,00 / 2,00 € |
- | tlač potvrdenia iba na vyžiadanie tlačidlom na automatickej pokladni |
- | farebný displej s výbornou viditeľnosťou za priameho slnečného svitu |
- | platenia platobnými kartami minimálne MASTERCARD/VISA/MAESTRO, |
- | výška umiestnenia , možnosť platiť bez vystúpenia z vozidla priamo pri výjazdovej rampe - osobné auto - sedan, možná obsluha ako aj výjazdový terminál cez okienko auta |
- | pokladňa umiestnená na ostrovčeku tesne vedľa výjazdového terminálu, alebo pokladňa integrovaná priamo do výjazdového terminálu, nie je určená pre chodcov, platba vodičom priamo z vozidla |
- | prevedenie antivandal |
Bonifikátory | |
- voliteľný režim od príchodu | 4 hod. / 8 hod. / free |
- | úplne nezávisle od IT siete poskytovateľa, alebo bonifikátory v správe objednávateľa pripojené internetovou sieťou objednávateľa a pre tretie osoby cloudové riešenie, predpoklad 10 subjektov |
-- | definícia: "úplne nezávisle od IT siete poskytovateľa" - informáciu o bonifikácii nesie čip alebo lístok alebo karta |
-- | definícia: "alebo bonifikátory" "druha veta" - informáciu dostáva riadiaci počítač po IT sieti objednávateľa s výnimkou tretích osôb, ich predpoklad je 10 subjektov. |
-- | pokračovanie: Tretie osoby systémom cloudu po ich internetovom pripojení, riadiaci počítač bude mať prístup na cloud z IT siete objednávateľa. |
- | rýchla, jednoduchá bonifikácia bez možnosti chybného zadania zľavy, načítanie čipu alebo lístka, nie vypisovanie SPZ |
- | - čítanie lístka minimálne pre 10ks, tj. bez nutnosti fyzického zadania čísla lístka (pre vyťažené kontaktné miesta) napr. zosnímanie čiarového kódu a tým odoslaná informácia o bonifikáci |
- | - požiadavka na minimálne personálne zaťaženie pri bonifikácii, tj. nie pracne vyťukávať do klávesnice číslo lístka alebo ŠPZ do počítača |
- | vyťažené: umiestnenie na recepciách, podateľne, informátor, pohotovosť, urgentný príjem, lôžkové oddelenia.. |
- | nevyťažené: ambulancie |
- | možnosť zmeny bonifikácie objednávateľom |
- | objednávateľ sa nezaväzuje odobrať celý počet bonifikátorov, množstvo bude aktuálne prispôsobené prevádzkovým podmienkam objednávateľa, |
- | objednávateľ požaduje zníženie ceny za prípadné neodobrané bonifikátory |
- | objednávateľ si vyhradzuje právo na uzatvorenie dodatku k zmluve v prípade potreby väčšieho množstva bonifikátorov ako je požadované v opise predmetu zákazky |
- | hodnota dodatku alebo zníženia ceny zákazky bude v rozsahu podľa cien v podrobnom aktualizovanom rozpočte, zaslanom do 7 dní od uzavretia zmluvy |
- | Objednávateľ požaduje 45ks bonifikátorov pre seba a tretie subjekty, množstvo zisťoval podľa vlastných potrieb na minimálnom počte (dôvod na zvýšenie počtu dodatkom), |
-- | Pokračovanie: tretie subjekty sú na základe dopytu, nevieme zaručiť ich reálnosť požiadavky po nainštalovaní systému, (dôvod na prípadné neodobratie všetkých bonifikátorov, ako je uvedené 10ks j |
Intercom - server, komunikácia terminál - nepretržitá služba objednávateľa v areáli | procesor i5, 8GB RAM, HDD 120GB SSD, min. Win7 PRO alebo ekvivalent |
- | obojstranná komunikácia z výjazdových rámp na určené miesto objednávateľom (trvalá služba, napr. spojovateľka, dispećing...) s možnosťou diaľkového otvorenia rampy |
Parkovací systém: | |
- | možnosť nastavenie viacerých cenníkov, časových šablón |
- | musí byť zabezpečená komunikácia medzi vjazdovým terminálom, výjazdovým terminálom, aut. pokladňou a komunikačným miestom určeným objednávateľom, alebo informácie prenáša čip, karta, parkovací lístok |
- | na komunikáciu je možné použiť internetovú/intranetovú sieť objednávateľa, len pre bonifikátory objednávateľa, pre externé subjekty je potrebné cloudové riešenie prostredníctvom ich pripojenia |
- | POS terminál a centrálny počítač v prípade cloudu pripojený prostredníctvom IT siete objednávateľa |
- | musí zabezpečiť spoplatnenie parkovania podľa jeho dĺžky |
- | musí byť umožnené realizovať platbu poplatkov za parkovné v automatickej pokladni |
- | stupeň krytia pre exteriérové diely minimálne IP X3 |
- | pri čipovom prevedení, nádobka pre odovzdanie čipu v prípade poruchy systému |
- | všetky procesy v rámci parkovacieho systému sú evidované |
- | možnosť jednoduchého rozšírenia systému o ďalšie vjazdové a výjazdové terminály /automatické pokladne |
- | integrovaný systém správy abonentných užívateľov s možnosťou sledovania obsadenosti skupín abonentných užívateľov |
- | poskytovanie technickej podpory určeným osobám objednávateľa |
- | záručný servis , dostupnosť servisných služieb - 24 hodín denne, 365 dní v roku |
- | záručný servis ,nástup na odstránenie porúch do 48 hodín po nahlásení poruchy |
- | stolná čítačka kariet |
Funkcia: | - prejazd (vjazd/výjazd) 30 min. bez potreby bonifikácie, bezplatne |
- | - zamestnanci, rezidentská karta, vjazd na kartu výjazd na kartu, karta nesmie umožniť výjazd bez vjazdu, časové rozpätie minimálne 48 hod. alebo sledovanie stavu |
- | - výjazd na základe bonifikácie, bezplatne |
- | - výjazd stratený čip/karta/lístok - zaplatená sankcia |
- | - nemožnosť odobratie čipu/lístka/karty bez prítomnosti vozidla |
- | - help tlačítko, komunikácia na určené miesto objednávateľom |
Inštalácia: | |
- | vrátane inštalácie na mieste plnenia |
- | stavebnú prípravu vykoná objednávateľ podľa technologického projektu |
- | vrátane pripojenia kvantifikátorov/bonifikátorov na internetovú sieť objednávateľa |
Ostatné | |
Kamery, softvér pre čítanie ŠPZ atď.. je v závislosti od ponúknutého riešenia, nie je striktnou podmienkou. Dôležité sú funkčné požiadavky na systém, prevádzkové náklady a rýchlosť systému - rámp. V prípade čipov/kariet sú kamery bezpredmetné, prevádzkovateľ má v záujme vrátenie čipu/karty. Zároveň požadujeme spotrebný materiál pre lístkový systém na 5 rokov pri dennom priemernom prejazde 2400 áut denne. Je na dodávateľovi ktorú alternatívu predloží v ponuke, napr. systém čítania ŠPZ. Zamestnanci sú na karty (dochádzkové), ktorých typ je uvedený v opise. |
Názov |
Vrátane školenia obsluhy a administrátora |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Zaškolenie min. 3 osôb, vykonaného na parkovisku objednávateľa v nasledovnom rozsahu:- Zaškolenie na činnosť s automatickou pokladňou- Zaškolenie na činnosť s vjazdovým a výjazdovým terminálom- Zaškolenie na odstránenie jednoduchých závad |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Stavebná príprava nie je predmetom zmluvy, |
Dodávateľ do 14 dní predloží technologický projekt a požiadavky na stavebnú pripravenosť. |
Prístroje, technológie a zariadenia budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru a inštalácie je do 30 pracovných dní od výzvy objednávateľa po dokončení stavebnej pripravenosti. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania a inštalácie tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
B) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.09.2018 14:43 — 31.10.2018 14:43
1,00 ks
56 205,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2018 14:47
03.09.2018 10:00
03.09.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.08.2018 14:44 - Vstupná ponuka | 56 200,00 | € | Cena bez DPH |
03.09.2018 07:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 198,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: