36012424
Teplo GGE s.r.o.
Robotnícka 2160, Považská Bystrica, 01701, SVK
36374784
IPECON, s.r.o.
Dolné Rudiny 8209/43, Žilina, 01001, SVK
Dodávka hardware, software, konfigurácia a implementácia dialkového riadenia a monitorovania DOST
hardware, software
Tovar, Služba
1. Dodávka hardware
|
|
---|---|
Funkcia |
Aplikačný server |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálna konfigurácia | Chipset: C610 Series Paměť: 16GB (1 x 16GB) DDR4 2400MHz RDIMM, celkem 24 paměťových slotů (12 pro CPU) rack výška 2U, 2620v4 8-Core |
minimálna konfigurácia | Embedded 1Gb Ethernet 4-port 331i Adapter Storage Controller: Smart Array P840ar/2GB FBWC 12Gb |
minimálna konfigurácia | 2-port Internal SAS Controller, 3x 4TB 12G SAS 7.2K 3.5in 512e SC HDD, 2 x 800W Flexible Slot Platinum Hot Plug Power Supply |
2. Operátorská konzola,
|
|
---|---|
Funkcia |
Operátorská konzola, tower, Z240 TWR E3-1240v5/16/2TB/DVD/NV/W10P, keyboard, mouse, 2x monitor LCD 24" 1920x1200, DVI, HDMI, DP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
príslušenstvo | Operátorská konzola, tower, Z240 TWR E3-1240v5/16/2TB/DVD/NV/W10P, keyboard, mouse, 2x monitor LCD 24" 1920x1200, DVI, HDMI, DP |
3. Software
|
|
---|---|
Funkcia |
SW Licencie: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Microsoft Office 2016 Svk P2 | ks | 1 | ||
Licencia Microsoft Windows Server 2016 Standard ENG 16 core64 bit | ks | 1 | ||
Rozšírenie licencie D2000 Actis Runtime o 5 000 tagov | ks | 1 | ||
Sybase SQL Network Server Licence | ks | 1 | ||
D2000 Full Redundancy Option (Hot/Standby) 10K | ks | 1 | ||
D2000 Human Interface set 10 concurent users | ks | 1 | ||
D2000 WEB TCL set 10 users | ks | 1 | ||
D2000 Komunikačný protokol SMTP | ks | 1 | ||
D2000 DB manager | ks | 1 | ||
D2000 Komunikačný proces KOM | ks | 1 | ||
D2000 Archiv proces High Performance redundant | ks | 1 |
4. Konfigurácia a implementácia dialkového riadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Konfigurácia a implementácia dialkového riadenia a monitorovania DOST vrátane meračov tepla, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konfigurácia a implementácia dialkového riadenia a monitorovania DOST vrátane meračov tepla, | pa | 31 | ||
vytvorenie a konfigurácia nových meraných bodov, | pa | 31 | ||
vytvorenie a konfigurácia archívnych bodov a parametrizácia archivácie, vytvorenie grafických prezentačných schém technológie DOST, grafických schém pre ovládanie a riadenie DOST, | pa | 31 | ||
vytvorenie a parametrizácia grafických výstupov , | pa | 31 | ||
konfiguráciu štatistických archívov a bilančných údajov pre celkové riadenie, | pa | 31 | ||
dlhodobá archivácia do trezorovych databáz, | pa | 31 | ||
vytvorenie a parametrizácia alarmov, | pa | 31 | ||
integrácia funkcií pre centralizovanú správu a riadenie, | pa | 31 | ||
centralizovaná správa alarmov a porúch, | pa | 31 | ||
doplnenie do funkcií pre hromadné riadenie, | pa | 31 | ||
rozšírenie celkových prehľadov, | pa | 31 | ||
zkomunikovanie a príprava dát z meračov tepla pre odpočet | pa | 31 | ||
Implementácia redundantného zapojenia | pa | 1 | ||
Inštalácia a nastavenie aplikačného servera | pa | 1 | ||
Inštalácia a nastavenie operátorskej konzoly | pa | 1 | ||
Testovanie a komplexné skúšky | pa | 1 | ||
Prevádzkové nastavenie a uvedenie systému do prevádzky | pa | 1 | ||
Zaškolenie obsluhy | pa | 1 | ||
Projekt skutkového stavu | pa | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu požadovanej SW technológie, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže minimálne 3 referencie na dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky v min. výške 100 000.-EUR. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia, cenu plnenia. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní preukáže, že disponuje minimálne jedným vlastným technickým pracovníkom, dedikovaným pre účely implementácie a podpory ponúkaného systému, pričom Objednávateľ vyžaduje, aby tento pracovník mal minimálne 3-ročnú prax s implementáciou a podporou ponúkaného systému. Toto Dodávateľ preukáže životopisom pracovníka a jeho referenciami. |
Prezentácia funkčného predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať Objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu ISO 9001, ISO 14001 a ISO 18001. |
Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzatvorenia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora |
Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - poskytovanie software - predaj hotových programov na základe zmluvy s autorom. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy preukázať splnenie podmienok v zmysle § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom schválenia konkrétnych typov licencií a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom. |
V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Zmluva zaniká ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Pokiaľ sú pomenovaní konkrétni výrobcovia produktov pripúšťame a akceptujeme ekvivalenty iného výrobcu, výrobného postupu, značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
Robotnícka 2160, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.08.2018 10:29
1,00 ks
132 744,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2018 10:33
20.08.2018 10:30
20.08.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2018 14:35 - Vstupná ponuka | 129 270,00 | € | Cena bez DPH |
20.08.2018 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 126 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: