00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31608426
EURO MEDIA Košice, s.r.o.
Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK
Dodávka tonerov do laserových a atramentových tlačiarní.
tonery,cartridge
Tovar, Služba
1. Dodávka tonerov do laserových a atramentových tlačiarní.
|
|
---|---|
Funkcia |
tlačenie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPLJ M203dn/30A or | ks | 31 | ||
OKI B 721 or | ks | 2 | ||
Valec OPC CF219 or | ks | 1 | ||
HPLJ CF217/17A or | ks | 5 | ||
HPDJ 8100/951XL C or | ks | 1 | ||
HPDJ 8100/951XL Y or | ks | 1 | ||
HPDJ 8100/951XL M or | ks | 1 | ||
HPDJ 6540/338 or | ks | 4 | ||
HPDJ 6540/343 or | ks | 2 | ||
HPLJ 3500/2671 | ks | 1 | ||
HPLJ 3500/2670 | ks | 1 | ||
HPLJ 3500/2672 | ks | 1 | ||
HPLJ 3500/2673 | ks | 1 |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia po dohode s objednávateľom. |
2.Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou. |
3.Štruktúrovaný položkovitý rozpočet predmetu zákazky s uvedením cien predmetu zákazky samostatne za každú položku (názov tovaru, M J, počet M J, ktorý je predmetom zmluvy, jednotková cena bez DPH,jednotková cena s DPH, celková cena za bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH - ku každej položke samostatne a zároveň uvedie aj celkovú cenu bez DPH, sadzba DPH a celkovú cenu s DPH za celý predmet zákazky. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Zároveň je dodávateľ povinný v rozpočte uviesť kontaktnú osobu. |
4.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa.Objednávateľ určí miesto a čas dodania predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 2 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom. |
5.Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky zahrnie všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, servis,...). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6.Náklady vynaložené dodávateľom na služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania,s vyložením v mieste jeho umiestnenia, s odberom a s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov dodávateľ zahrnie do ceny tovarov. |
7.Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie, mailom,telefonický objednávateľa,reklamáciu vyhodnotiť a dodať náhradné plnenie t.j. ten istý druh tovaru v rovnakom množstve za tú časť plnenia predmetu zákazky,ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
8.Dodávateľ je povinný v rámci uznanej reklamácie znášať všetky náklady spojené s reklamáciou. |
9.Objednávateľ zabezpečí prevzatie tovaru poverenými osobami objednávateľa na prevzatie,na mieste a termíne dodania.Prevzatie potvrdia poverené osoby objednávateľa potvrdením dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry, v prípade aj faktúra neslúži zároveň ako dodací list.Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
10.Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky,kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
11.Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
12.Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. |
13.Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve-neoriginálny,repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
14.Objednávateľ požaduje predložiť len tonery a atramentové náplne s patentovým právom od výrobcov uvedenej v zmluve. |
15.„Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
16.V prípade porušenia bodu ( 15 ) je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“ |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
22.08.2018 09:50 — 27.08.2018 14:30
52,00 ks
2 703,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2018 09:33
17.08.2018 09:45
17.08.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2018 08:12 - Vstupná ponuka | 2 703,00 | € | Cena bez DPH |
17.08.2018 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 702,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: