• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2018 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2018 08:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2018 09:00

Detail zákazky Z201834392

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2018 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2018 08:49
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2018 09:00

Základné údaje

Z201834392

OF-172570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3593441

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompatibilné (repasované) tonery

Tonerové náplne, tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, tonery do fotokopírovacích strojov

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompatibilné (repasované) tonery
Funkcia
Tonery repasované
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
repasovaný fotovalec Minolta 1350 ks 1
repasovaný toner HP LJ 2015 /Q7553X/ ks 3
repasovaný toner HP LJ 1320 /Q5949X/ ks 6
repasovaný toner HP LJ 1020 /Q2612A/ ks 13
repasovaný toner HP LJ 1000 /C7115X/ ks 3
repasovaný toner HP LJ 3000 /Q7551X/ ks 1
repasovaný toner HP LJ 1120/436A/  ks 1
repasovaný toner HP LJ 1536 /278A/  ks 3
repasovaný toner HP LJ M475dn K /CE410A/ ks 3
repasovaný toner HP LJ M475dn C /CE411A/ ks 2
repasovaný toner HP LJ M475dn M /CE412A/ ks 2
repasovaný toner HP LJ M475dn Y /CE413A/ ks 2
repasovaný toner Kyocera /TK-590K/ ks 2
repasovaný toner Kyocera /TK-590C/ ks 2
repasovaný toner Kyocera /TK-590M/ ks 2
repasovaný toner Kyocera /TK-590Y/ ks 2
repasovaný toner Xerox 3220 /106R01487/ ks 6
repasovaný toner Canon iR 1018 /C-EXV-18/ ks 1
repasovaný toner Canon NP 6512 /NPG-11/ ks 1
repasovaný toner Canon MF4120 /FX-10/ ks 3
repasovaný toner Canon iR-1133a /C-EXV 40/ ks 2
repasovaný toner Canon L295 /FX-3/ ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výdatnosť: 2500 prípadne aj viac strán pri 5 % pokrytí 1225,00
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 20€ s DPH
 2. Ostatné kompatibilné (repasované) tonery
Funkcia
– jedná sa o kompatibilné (repasované) tonery, ktorých potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa.
Na ostatné kompatibilné (repasované) tonery objednávateľ určil celkovú cenu 50,- € s DPH. To znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše položku č. 1 /celkovo 22 druhov/ (ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH) a v položke č. 2 "ostatné kompatibilné (repasované) tonery" uvedie celkovú cenu s DPH 50,- €. To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvorí položka od č. 1 /celkovo 22 druhov/ plus cena za položku č. 2 "ostatné kompatibilné (repasované) tonery".
Spôsob určenia ceny "ostatné kompatibilné (repasované) tonery": 1. Objednávateľ opíše požiadavky na predmet zákazky, stanoví predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky. 2. Objednávateľ vyzve dodávateľa na odsúhlasenie predpokladanej hodnoty zákazky. Po odsúhlasení ceny podľa predchádzajúceho bodu, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo celkom 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Predávajúci je povinný tovar dodať v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 do 7 dní od prevzatia "Čiastkovej výzvy"/objednávky/.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí závada pri ich nasadení do prevádzky po dobu 6 mesiacov od ich dodania.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ dodá kompatibilné tonery v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade žiadosti verejného obstarávateľa je dodávateľ povinný na vlastné náklady zabezpečiť prevzatie prázdnych náplní/tlačových hláv maximálne v rozsahu objednaného tovaru.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

6

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

706,91

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2018 09:21

20.08.2018 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2018 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 48
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2018 10:54 - Vstupná ponuka 706,91 € Cena s DPH
20.08.2018 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka 706,87 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS