• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2018 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2018 13:05

Detail zákazky Z201834258

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2018 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2018 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2018 13:05

Základné údaje

Z201834258

OF-171520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3593425

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

47619511

REMPO UNIVERS EU, s.r.o.

Trieda SNP 90/341, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maskovacia sieť

maskovacia plachta, ochrana, tienidlo

  • 39522200-9 - Maskovacie prikrývky
  • 39515400-9 - Tienidlá
  • 39522120-4 - Ochranné plachty
  • 39522130-7 - Tieniace plachty
  • 39522000-7 - Nepremokavé plachty, lodné plachty pre člny, plachetnice alebo pozemné vozidlá, ochranné a tieniace plachty, stany a kempingové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maskovacia sieť
Funkcia
Tovar potrebný pre ochranu a zatienenie určitých priestorov. Maskovacia prikrývka vhodná na zamaskovanie a nevzbudzovanie pozornosti okolia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bm 200
šírka siete cm 200 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: kvalitná a veľmi pevná maskovacia sieť, 100 % polyester, vhodná na zamaskovanie objektov
farba: zemitý odtieň ( olivovo hnedá alebo ekvivalent zemitého odtieňa)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dovozu tovaru na miesto určenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet na celý sortiment zákazky (ktorý bude obsahovať jednotkové ceny, ceny s DPH, DPH a bez DPH) do 7. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe dodacieho listu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00 hod..
Objednávateľ požaduje telefonické oznámenie dodania zásielky min. 2 hodiny pred dodaním tovaru.
Požadujeme prítomnosť zástupcu dodávateľa pri preberaní tovaru.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Požadujeme dodanie nového a nepoužívaného tovaru v dvoch čiastkových dodávkach. Dodanie na základe zaslanej objednávky zo strany objednávateľa. Dodanie tovaru (objednávka č.1) začiatok roka 2019.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať, t.j., že treba počítať s časovým zdržaním prepravcu a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou uvedenou v Objednávkovom formulári, zásielku neprevziať.
Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR.
Všetky potrebné dokumenty dodať min. v 3 origináloch (položkový rozpočet, dodací list, faktúra).
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia do organizácie.
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ.

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

200,00 bm

2 493,60

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2018 12:55

20.08.2018 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2018 11:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 133
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2018 07:24 - Vstupná ponuka 2 493,60 € Cena s DPH
17.08.2018 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 490,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS