30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36402869
TERMEL SK, spol. s r.o.
Cesta do Rudiny 2331 , Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Služba, Stavebná práca, Tovar
1. Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie opravy ovládania teploty vykurovania v budovách a teploty teplej vody. Opravou sa zabezpečí bezporuchové automatické ovládanie vykurovania podľa vonkajšej teploty, dodávky teplej vody v budovách a automatické ovládanie plynového kotla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č. 3 - odovzdávajúca stanica tepla | - | - | ||
1. Demontáž starých Modulov automatiky ovládania | súbor | 1 | ||
2. Montáž nových Modulov automatiky ovládania | súbor | 1 | ||
3. dodávka - UNISTREAM MHI Panel 7" | ks | 1 | ||
4. dodávka - UNI-I/O Modul komunikácie | ks | 1 | ||
5. dodávka - UNI - Modul RTD | ks | 2 | ||
6. dodávka - UNI - Modul DO | ks | 1 | ||
7. dodávka - UNU - Modul DI | ks | 1 | ||
8. dodávka - UNISTREAM PLC | ks | 1 | ||
9. Výmena rozvodnej skrine | súbor | 1 | ||
10. SW Vybavenie | súbor | 1 | ||
11. Vydanie revíznej správy | ks | 1 | ||
Budova č. 35 - odovdzávajúca stanica tepla | - | - | ||
1. Demontáž starých Modulov | súbor | 1 | ||
2. Montáž nových Modulov | súbor | 1 | ||
3. dodávka - UNUSTREAM HMI Panel 7" | ks | 1 | ||
4. dodávka - UNI-I/O Modul komunikácie | ks | 1 | ||
5. dodávka - UNI - Modul RTD | ks | 1 | ||
6. dodávka - UNI - Modul DO | ks | 2 | ||
7. dodávka - UNI - Modul DI | ks | 1 | ||
8. dodávka - UNI - Modul AO | ks | 1 | ||
9. dodávka - UNISTREAM PLC | ks | 1 | ||
10. Výmena rozvodnej skrine | súbor | 1 | ||
11. SW Vybavenie | súbor | 1 | ||
12. Vydanie revíznej správy | ks | 1 | ||
Plynová kotolňa | - | - | ||
1. Demontáž starých Modulov | súbor | 1 | ||
2. Montáž nových Modulov | súbor | 1 | ||
3. dodávka - UNISTREAM HMI Panel 7" | ks | 1 | ||
4. dodávka - UNI-I/O Modul komunikácie | ks | 1 | ||
5. dodávka - UNI - Modul RTD | ks | 3 | ||
6. dodávka - UNI - Modol DO | ks | 2 | ||
7. dodávka - UNI - Modul DI | ks | 1 | ||
8. dodávka - UNISTREAM PLC | súbor | 1 | ||
9. Výmena rozvodnej skrine | súbor | 1 | ||
10. SW Vybavenie | súbor | 1 | ||
11. Vydanie revíznej správy | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Martin. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na montáž a OPaOS VTZ elektrických podľa § 15, zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu, a osvedčenie na prácu na VTZ podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie na prácu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
27.08.2018 10:30 — 02.11.2018 15:00
1,00 celok
25 106,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2018 10:40
17.08.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 21:07 - Vstupná ponuka | 25 100,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: