• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2018 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2018 12:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2018 12:15

Detail zákazky Z201834230

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2018 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2018 12:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2018 12:15

Základné údaje

Z201834230

OF-172633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3590791

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

46928073

Synergon, a.s.

Partizánska cesta 77, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rekonštrukcia vzduchotechnického zariadenia I. etapa

Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu

  • 45331000-6 - Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 45300000-0 - Stavebno-inštalačné práce
  • 45210000-2 - Stavebné práce na stavbe budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu
Funkcia
Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkaz výmer (v prílohe) súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Projektová dokumentácia uvedená v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zhotoviteľ  uvádza cenu  vrátane  dopravy na miesto plnenia, odvoz a ekologická likvidácia stavebného  a iného odpadu na skládku a poplatok za uloženie odpadu.
Zhotoviteľ  dodá  zariadenie nové, nepoužívané.
Zhotoviteľ je počas realizácie diela  povinný viesť stavebný denník. Do denníka sa zapisujú  všetky  skutočnosti rozhodujúce  pre  plnenie zmluvy. Objednávateľ je oprávnený sledovať obsah denníka a k zápisom pripájať svoje stanoviská. Povinnosť viesť denník končí dňom odovzdania a prevzatia diela, na ktoré zhotoviteľ vyzve objednávateľa min. 3 dni pred termínom odovzdania.
Zhotoviteľ je povinný pre realizácii diela dodržiavať všetky STN, bezpečnostné a požiarne predpisy, všetky právne predpisy, ktoré  sa  týkajú  jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať odbornú spôsobilosť svoju a svojich pracovníkov, podľa špecifikácie prác a predložiť doklady  do   5  pracovných dní  od  uzavretia  zmluvy.
Zhotoviteľ musí  predložiť  do  5  pracovných dní  od uzavretia  zmluvy  oprávnenie na činnosť podľa  platných predpisov SR.
Zhotoviteľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy  požaduje  predložiť  doklady  preukazujúce  plnenie predmetu zákazky : popis technických parametrov, záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty, atesty, správy o vykonaní odborných skúškach a odborných prehliadkach a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie  musia byť  platne  certifikované, resp. musia byť v súlade  so  zákonom č.264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní  zhody a o zmene  a doplnení  niektorých  zákonov v znení  neskorších  predpisov.
Zhotoviteľ do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zákazky predloží min. 1 referenciu o ukončení  obdobnej zákazky v hodnote do 100 000 €.
Dodávateľ  musí  predložiť  do  5 pracovných dní  od  uzavretia  zmluvy  potvrdenie  o poistení  zodpovednosti za škody pri výkone  činnosti, min. do výšky 10 000 €.
Zhotoviteľ predloží  objednávateľovi  menný zoznam  všetkých  zamestnancov, ktorý bude obsahovať meno, priezvisko a číslo OP ako aj ŠPZ automobilov  a to najneskôr  do 5 pracovných dní pred začatím prác. Tento zoznam bude slúžiť aj ako podklad pre vykonanie preškolenia z BOZP  pre podmienky prác v zmysle zmluvy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje oboznamovať objednávateľa denne okamžite po príchode na stavenisko a taktiež okamžite po odchode zo staveniska osobu poverenú objednávateľom.
Zhotoviteľ určí zodpovednú osobu, určenú na komunikáciu s osobou poverenou objednávateľom, ktorá bude po celú dobu realizácie k dispozícii objednávateľovi.
Zhotoviteľ  je povinný  pri  realizácii predmetu  zákazky  dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektu. Prípadné škody, ktoré by vznikli  zanedbaním  jeho povinností  v tejto  súvislosti, bude hradiť zhotoviteľ.
Zhotoviteľ si  je povinný  vykonať na vlastné náklady školenie BOZP  a PO  vlastných  zamestnancov  a iných  osôb  oprávnených za  realizáciu  diela a zabezpečiť používanie prostriedkov OOPP a OPP svojich pracovníkov.
Zhotoviteľ je  zodpovedný  za  včasné  a riadne  plnenie  povinností  osôb  realizujúcich  plnenie  zmluvy  a za škody spôsobené na majetku  objednávateľa  počas  plnenia  predmetu zmluvy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje  k hospodárnemu  nakladaniu  s vodou, elektrickou energiou a ostatnými  médiami, ktoré  zhotoviteľ  používa  počas  plnenia  predmetu zmluvy bezodplatne.
Zhotoviteľ  je povinný  udržiavať  na stavbe, stavenisku a priľahlých  priestoroch, komunikáciách  a schodištiach  stavebný poriadok a stavebnú čistotu.
Zhotoviteľ  sa zaväzuje  začať s odstraňovaním vady do 48 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a vadu  odstrániť  na  vlastné náklady  v čo  technicky najkratšom možnom termíne, najneskôr  do 10 dní   od uplatnenia reklamácie.
Ak zhotoviteľ  nevykoná dielo v termíne podľa  výzvy je povinný  zaplatiť  objednávateľovi  zmluvnú  pokutu  vo  výške 0,1 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa  zmluvných podmienok.
Objednávateľ od zhotoviteľa požaduje sa predložiť  rozpis sadzby DPH a ceny bez DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj  v zmluve  chýba v prípade  plnenia  zahrňujúce  rôzne  sadzby DPH  do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ od zhotoviteľa požaduje  predložiť  podrobný  aktualizovaný  rozpočet (s doplnenými konkrétnymi značkami výrobkov v súlade s VV ) s  denným   harmonogramom prác do 5  dní  od  uzavretia  zmluvy  v pracovnej  dobe  od 7:00 hod. do 14:30 hod. E-mail  doručený  po  pracovnej dobe  sa  považuje  za  doručený  nasledovný  deň.
Objednávateľ , nakoľko sa jedná o prevádzku s osobitým určením, si vyhradzuje  právo neumožniť vstup takým zamestnancom zhotoviteľa, ktorí neboli poučení poverenými osobami objednávateľa.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 36 mesiacov  odo dňa  prevzatia  zariadenia objednávateľom písomným preberacím protokolom, podpísaným  zástupcami  oboch  zmluvných strán.
Objednávateľ, v prípade  zistenia vady počas plynutia záručnej doby na diele, má právo žiadať a zhotoviteľ povinnosť, bezplatne vadu odstrániť.
Objednávateľ požaduje vlastné zameranie skutkového stavu zhotoviteľom.
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa zaškolenie jeho max. 4 poverených zamestnancov v trvaní max. 1 hod.
Nedodržanie  ktorejkoľvek  podmienky  a požiadavky  objednávateľa  sa  bude  považovať  za  podstatné porušenie  zmluvných  podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

22.08.2018 10:22 — 09.11.2018 14:00

1,00 zákazka

189 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2018 10:26

16.08.2018 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2018 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1147
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2018 10:52 - Vstupná ponuka 189 960,00 € Cena s DPH
16.08.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 188 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS