37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
46928073
Synergon, a.s.
Partizánska cesta 77, Banská Bystrica, 97401, SVK
Rekonštrukcia vzduchotechnického zariadenia I. etapa
Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu
Stavebná práca, Tovar
1. Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia existujúceho vzduchotechnického zariadenia, určeného pre vetranie a klimatizáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkaz výmer (v prílohe) | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Projektová dokumentácia | uvedená v prílohe |
Názov |
Zhotoviteľ uvádza cenu vrátane dopravy na miesto plnenia, odvoz a ekologická likvidácia stavebného a iného odpadu na skládku a poplatok za uloženie odpadu. |
Zhotoviteľ dodá zariadenie nové, nepoužívané. |
Zhotoviteľ je počas realizácie diela povinný viesť stavebný denník. Do denníka sa zapisujú všetky skutočnosti rozhodujúce pre plnenie zmluvy. Objednávateľ je oprávnený sledovať obsah denníka a k zápisom pripájať svoje stanoviská. Povinnosť viesť denník končí dňom odovzdania a prevzatia diela, na ktoré zhotoviteľ vyzve objednávateľa min. 3 dni pred termínom odovzdania. |
Zhotoviteľ je povinný pre realizácii diela dodržiavať všetky STN, bezpečnostné a požiarne predpisy, všetky právne predpisy, ktoré sa týkajú jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať odbornú spôsobilosť svoju a svojich pracovníkov, podľa špecifikácie prác a predložiť doklady do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ musí predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie na činnosť podľa platných predpisov SR. |
Zhotoviteľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požaduje predložiť doklady preukazujúce plnenie predmetu zákazky : popis technických parametrov, záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty, atesty, správy o vykonaní odborných skúškach a odborných prehliadkach a ostatné doklady súvisiace so zákazkou. |
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č.264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Zhotoviteľ do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zákazky predloží min. 1 referenciu o ukončení obdobnej zákazky v hodnote do 100 000 €. |
Dodávateľ musí predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody pri výkone činnosti, min. do výšky 10 000 €. |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi menný zoznam všetkých zamestnancov, ktorý bude obsahovať meno, priezvisko a číslo OP ako aj ŠPZ automobilov a to najneskôr do 5 pracovných dní pred začatím prác. Tento zoznam bude slúžiť aj ako podklad pre vykonanie preškolenia z BOZP pre podmienky prác v zmysle zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje oboznamovať objednávateľa denne okamžite po príchode na stavenisko a taktiež okamžite po odchode zo staveniska osobu poverenú objednávateľom. |
Zhotoviteľ určí zodpovednú osobu, určenú na komunikáciu s osobou poverenou objednávateľom, ktorá bude po celú dobu realizácie k dispozícii objednávateľovi. |
Zhotoviteľ je povinný pri realizácii predmetu zákazky dbať na to, aby nedošlo vplyvom jeho činnosti k poškodeniu iných priestorov v rámci objektu. Prípadné škody, ktoré by vznikli zanedbaním jeho povinností v tejto súvislosti, bude hradiť zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ si je povinný vykonať na vlastné náklady školenie BOZP a PO vlastných zamestnancov a iných osôb oprávnených za realizáciu diela a zabezpečiť používanie prostriedkov OOPP a OPP svojich pracovníkov. |
Zhotoviteľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností osôb realizujúcich plnenie zmluvy a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas plnenia predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré zhotoviteľ používa počas plnenia predmetu zmluvy bezodplatne. |
Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe, stavenisku a priľahlých priestoroch, komunikáciách a schodištiach stavebný poriadok a stavebnú čistotu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vady do 48 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a vadu odstrániť na vlastné náklady v čo technicky najkratšom možnom termíne, najneskôr do 10 dní od uplatnenia reklamácie. |
Ak zhotoviteľ nevykoná dielo v termíne podľa výzvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ od zhotoviteľa požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny bez DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňujúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ od zhotoviteľa požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (s doplnenými konkrétnymi značkami výrobkov v súlade s VV ) s denným harmonogramom prác do 5 dní od uzavretia zmluvy v pracovnej dobe od 7:00 hod. do 14:30 hod. E-mail doručený po pracovnej dobe sa považuje za doručený nasledovný deň. |
Objednávateľ , nakoľko sa jedná o prevádzku s osobitým určením, si vyhradzuje právo neumožniť vstup takým zamestnancom zhotoviteľa, ktorí neboli poučení poverenými osobami objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 36 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom písomným preberacím protokolom, podpísaným zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ, v prípade zistenia vady počas plynutia záručnej doby na diele, má právo žiadať a zhotoviteľ povinnosť, bezplatne vadu odstrániť. |
Objednávateľ požaduje vlastné zameranie skutkového stavu zhotoviteľom. |
Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa zaškolenie jeho max. 4 poverených zamestnancov v trvaní max. 1 hod. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Demänová 393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
22.08.2018 10:22 — 09.11.2018 14:00
1,00 zákazka
189 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2018 10:26
16.08.2018 11:00
16.08.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2018 10:52 - Vstupná ponuka | 189 960,00 | € | Cena s DPH |
16.08.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 188 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: