00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
poskytovanie technickej podpory, úprav a servisu na informačný systém Centrálny register evidencie umeleckej činnosti (CREUČ)
technická podpora, servis, údržba a úpravy vrátane analyticko-programátorských prác
Služba
1. technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREUČ
|
|
---|---|
Funkcia |
úpravy a analyticko-programátorské práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREUČ, ktoré zahŕňajú | hod | 360 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Analýzu zistených chýb v jednotlivých moduloch systému, identifikáciu druhu a miesta chyby a ich odstraňovanie; | |
- Analytickú a metodická podpora pri prevádzke systému; | |
- Konfigurácia a parametrizácia systému podľa meniacich sa požiadaviek objednávateľa; | |
- Zavedenie všetkých updatov a upgradov IS CREUČ s príslušnou dokumentáciou; | |
- Vykonávanie zmien v systéme v súlade s plánom implementácie; | |
- Tvorbu a aktualizáciu dokumentácie týkajúcej sa aplikačného programového vybavenia; | |
- Úpravy systému podľa požiadaviek objednávateľa; | |
- Aktualizáciu kódovníkov na základe požiadavky objednávateľa; | |
- Technické zabezpečenie nových prispievateľov; | |
- Import / Export zoznamu podujatí a inštitúcií; | |
- Spracovanie štatistických výstupov podľa požiadaviek objednávateľa; | |
- Spracovanie umeleckých výstupov pre účely hodnotenia; | |
- Spracovanie výstupov podľa požiadaviek MŠVVaŠ SR; | |
- Spracovanie výstupov podľa roku zverejnenia umeleckého výstupu; | |
- Spracovanie ďalších požadovaných výstupov; | |
- Priebežné úpravy formulárov podľa požiadaviek VŠ; | |
- Potvrdzovanie záznamov pri kontrole na rôznych úrovniach administrátorov; | |
- Pripájanie elektronických podkladov ku záznamom; | |
- Migráciu systému CREUČ do dátového centra v Žiline; |
2. dodanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREUČ
|
|
---|---|
Funkcia |
bežné servisné služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
bežné servisné služby, ktoré zahŕňajú: | hod. | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Pravidelný monitoring stavu systému a jeho bežná údržba s cieľom zabezpečiť optimálne prevádzkové podmienky; | |
- Podpora správcu systému pri údržbe databázy a údržbe systému a technické konzultácie; | |
- Podpora a servis systému vrátane jeho prípadnej reinštalácie; | |
- Diagnostika, dohľad, zálohovanie, zriaďovanie a archivácia databázy; | |
- Telefonická poradenská služba, komunikácia formou elektronických kanálov (mail a pod.); | |
- Konzultačná podpora pri exporte a konverzii údajov alebo používaní príslušných funkcionalít systému; | |
- Zverejňovanie štatistík pre verejnosť na portáli CREPČ/CREUČ |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
A: požadované technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREUČ sa budú realizovať na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa a bude na ne na základe Rámcovej dohody vystavená objednávka. Maximálny počet hodín pre technické úpravy a analyticko-programátorské práce v systéme CREUČ po dobu platnosti Rámcovej dohody - 360 hodín. Dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní po vykonaní všetkých služieb ( programátorských prác) na základe vystavenej objednávky |
B: poskytovanie bežných servisných služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CREUČ v rozsahu max. 40 hodín počas účinnosti Rámcovej dohody podľa požiadaviek objednávateľa. Fakturácia za skutočne zrealizované servisné služby prebehne 2 razy počas platnosti Rámcovej dohody a to nasledovne: 1.krát po štyroch mesiacoch od účinnosti RD a 2.krát najneskôr do 10 dní od skončenia platnosti RD. |
Každá faktúra vystavená Dodávateľom podľa Zmluvy bude vystavená ako daňový doklad, pričom Dodávateľ je povinný faktúru zaslať tak, aby Objednávateľ mohol na základe daňového dokladu zúčtovať daň z pridanej hodnoty do obdobia podľa dátumu vystavenia faktúry. Splatnosť faktúry bude tridsať (30) kalendárnych dní od dňa doručenia Objednávateľovi. Splatnosťou sa podľa tohto bodu rozumie odpísanie finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov. |
V prípade nutnosti, ak nastane kritický stav resp. dlhodobý problém s prevádzkou, zabezpečí dodávateľ okamžitý zásah, ktorým sprevádzkuje systém v čo najkratšom čase, a to vrátane jeho prípadnej reinštalácie nasledovne: |
. v prípade kritického stavu do 2 hodín od jej doručenia (telefonicky alebo e-mailom), |
. v prípade zadefinovania problému iného ako kritického charakteru zo strany objednávateľa je dodávateľ povinný odstrániť problém do 24 hodín; |
• počas trvania služby sa dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky úpravy a doplnenia po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľom. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu v slovenskom jazyku. |
V prípade nedodržania lehoty na odstránenie problémov v prípade vyššie zadefinovaných stavov je objednávateľ oprávnený vyžadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- EUR za každú nedodržanú hodinu. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. |
Dodávateľ zodpovedá počas doby poskytovania služieb na základe tejto zmluvy alebo počas záručnej doby aj za chyby IS, za ktoré by inak zodpovedal pôvodný majiteľ IS v prípade, ak tieto chyby budú spôsobené zmenami a úpravami IS vykonanými dodávateľom. |
Počas trvania služby sa dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky úpravy a doplnenia po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľom. Dodávka tovaru a služieb bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ poskytne zákazníkovi po dobu trvania služby odborné konzultácie k systému. Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne. |
Pre úspešné plnenie realizácie služieb sa Objednávateľ zaväzuje poskytnúť súčinnosť zahŕňajúcu predovšetkým spoluprácu pri riadení prác, vytvorenie nevyhnutných organizačných a prevádzkových podmienok na strane Objednávateľa, doplnenie technologickej infraštruktúry informačného systému Objednávateľa podľa doporučení Dodávateľa o prostriedky nevyhnutné pre rozšírenú prevádzku Systému, |
Bezplatné vyčlenenie priestoru v sídle objednávateľa pre pracovný tím dodávateľa v maximálnom počte 3 ľudí a umiestnenie potrebnej infraštruktúry podľa potrieb plnenia predmetu Zmluvy, umožnenie konzultácií so zástupcami užívateľov Systému a manažérmi zodpovednými za stanovenie procesnej štruktúry objednávateľa nadväzujúcej na Systém, umožnenie konzultácií so správcami Systému. |
Dodávateľ ručí za časové a obsahové plnenie požiadaviek plnených podľa Zmluvy, pokiaľ objednávateľ včas splní svoje záväzky nevyhnutné pre splnenie záväzku dodávateľa. Tovar a súvisiace Služby budú vždy odovzdané objednávateľovi písomným protokolom, ktorý bude podpísaný zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
Dodávateľ poskytuje záruku na všetky úpravy Systému, ktoré vytvorí podľa tejto Zmluvy, po dobu 12 mesiacov. Po dobu trvania záruky bude dodávateľ bezplatne riešiť všetky poruchy vzniknuté pri prevádzke Systému z dôvodu jeho vady. |
Dodávateľ si je vedomý, že pri svojej činnosti bude pracovať s dôvernými dátami Objednávateľa a zaväzuje sa zabezpečiť nešírenie informácií, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s plnením tejto zákazky. |
Dodávateľ zašle do 5 dní od účinnosti zmluvy / elektronicky (sken)/ oprávnenie - povolenie autora softvéru pre zmluvne požadované úkony - vývoj, implementácia, dodanie softvéru. |
Do 7 dní od účinnosti zmluvy sa uskutoční stretnutie zmluvných strán v sídle objednávateľa, kde budú upresnené požiadavky, časové termíny a postupy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 12 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní po tom, ako bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Lamacska cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
400,00 hod.
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2018 10:15
16.08.2018 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 10:58 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: