36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
36252417
REGIONPRESS, s.r.o.
Pekárska 7489/40A, Trnava, 91701, SVK
Tlač a distribúcia mesačníka
tlač, distribúcia, mesačník
Služba
1. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "A"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 217 500 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 207 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 1780 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
2. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "B"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 219 000 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 207 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 3280 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
3. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "C"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 227 500 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 207 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 11780 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
4. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "D"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 304 500 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 294 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 1780 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
5. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "E"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 306 000 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 294 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 3280 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
6. Tlač a distribúcia mesačníka - Alternatíva "F"
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiarenské a doručovateľské služby súvisiace s tlačou a distribúciou mesačníka v rámci Bratislavského kraja podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek Objednávateľa a v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náklad v rámci jedného vydania: | výtlačok | 314 500 | ||
Počet vydaní mesačníka: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA MESAČNÍKA: | |
Počet obojstranne potlačených, plnofarebných listov: | 8 listov (16 strán) |
Výsledný formát mesačníka: | A4 (falcovanie A3/A4) |
Farebnosť mesačníka: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (lepená) |
Papier: | 60 gsm ONL LWC |
Technológia tlače: | rotačný ofset - heatset |
NEADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Pokrytie schránok v Bratislavskom kraji: | min. 294 000 schránok |
Počet ks výtlačkov na jednu schránku: | 1 ks |
Špecifikácia schránky: | schránka domácností (nie firmy, nie P.O. Boxy) |
ADRESNÁ DISTRIBÚCIA: | |
Adries v rámci Bratislavského kraja – malý balík: | 165 adries (54 adries po 10 ks výtlačku; 91 adries po 20 ks výtlačku; 14 adries po 50 ks výtlačku; 1 adresa po 60 ks výtlačku; 3 adresy po 100 ks výtlačku; 2 adresy po 150 ks výtlačku) |
Adries v rámci Bratislavského kraja – veľký balík | 4 adresy (1 adresa po 500 ks výtlačku, 1 adresa po 2000 ks výtlačku, 1 adresa po 11780 ks výtlačku, 1 adresa po 2 500 ks výtlačku) |
Názov |
1. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
2. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom emailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre požadované položky (alternatívy tlače a distribúcie mesačníka), ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2.1. Ceny uvedené v tomto rozpočte sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. |
3. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (tlač a distribúcia mesačníka, dopravné náklady, mzdové, poštové náklady a iné). Celková zmluvná cena je maximálna a neprekročiteľná. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia elektronickej Čiastkovej výzvy (objednávky) na poskytnutie rámcovo zazmluvnenej služby, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
5. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi Čiastkové výzvy (objednávky) s rozsahom služby podľa svojich potrieb a podľa časového harmonogramu zadania tlačových podkladov: 30.8.2018, 4.10.2018, 1.11.2018, 29.11.2018, 17.1.2019. Harmonogram ďalších vydaní poskytne Objednávateľ Dodávateľovi do 31.12.2018. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termíny časového harmonogramu zadania tlačových podkladov počas platnosti Rámcovej dohody v závislosti od svojich aktuálnych potrieb. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celý rozsah/objem služby uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase a miestne plnenia a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe Čiastkovej výzvy (objednávky). |
8. Dodávateľ poskytne do 24 hodín od prijatia tlačových podkladov objednávateľovi certifikovaný nátlačok spojený s vydaním jednotlivého vydania za účelom jeho odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť. Certifikovaný nátlačok bude vyhotovený na papier s vlastnosťami obdobnými papieru, na aký bude realizované vydanie celého nákladu. |
9. Dodávateľ zabezpečí vytlačenie vydania a jeho adresnú distribúciu do piatich (5) kalendárnych dní a neadresnú distribúciu do deviatich (9) kalendárnych dní odo dňa prijatia súhlasu Objednávateľa k realizácii plnenia predmetu Čiastkovej výzvy na základe odsúhlasenia certifikovaného nátlačku v zmysle bodu 8. Osobitných požiadaviek na plnenie. V prípade nedodržania lehoty si objednávateľ vyhradzuje právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške celkovej ceny Čiastkovej výzvy (objednávky). |
10. Adresné doručovanie bude realizované podľa distribučného zoznamu, ktorý bude tvoriť súčasť čiastkovej výzvy. |
11. Dodávateľ doručí do jedného dňa od ukončenia neadresnej distribúcie zoznam nedostupných miest distribúcie. Počet nedostupných miest nesmie prekročiť 10% z celkového počtu miest distribúcie. Výtlačky, ktoré nebolo možné doručiť do schránok občanov, doručí Dodávateľ Objednávateľovi. |
12. Dodávateľ umožní zástupcovi Objednávateľa vstup do priestorov tlačiarne v čase, kedy bude prebiehať tlač objednaného vydania. Zástupca Objednávateľa skontroluje kvalitu produktov porovnaním vytlačeného výtlačku s certifikovaným nátlačkom. |
13. Dodávateľ v súčinnosti s objednávateľom a za účasti zástupcu objednávateľa vykoná kontrolu doručovania druhý pracovný deň po ukončení doručovania. Kontrola prebehne na desiatich uliciach v Bratislavskom kraji, po tri merania na každej ulici (dohromady 30 meraní) podľa výberu Objednávateľa. Adresy nebudú Dodávateľovi vopred ohlásené. Po ukončení kontroly spíše zástupca Dodávateľa a zástupca Objednávateľa zápis, ktorého správnosť svojim podpisom obaja potvrdia. |
13.1. Objednávateľ zvolí pre kontrolu také adresy, ktoré nie sú zapísané v zozname adries, na ktoré sa v daný mesiac zásielky nepodarilo doručiť. Za každú ulicu, na ktorej bude výsledok viac ako jedného merania negatívny, si Objednávateľ vyhradzuje právo udeliť zmluvnú pokutu Dodávateľovi vo výške 0,5% z celkovej hodnoty Čiastkovej výzvy (objednávky). |
14. Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe Čiastkovej výzvy (objednávky) podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa. Prílohou faktúry sú: |
a) Výtlačok mesačníka, ktorý bol predmetom Čiastkovej výzvy (objednávky) – 2ks |
b) Zápis z kontrolného dňa distribúcie |
15. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s ustanoveniami OPET-u je Dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
15.1. V prípade pochybností Objednávateľa o splnení podmienok uvedených v bode 15. Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Dodávateľ povinný na požiadanie Objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dni preukázať splnenie týchto podmienok. V prípade preukázania nesplnenia týchto podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s ustanoveniami OPET-u je Dodávateľ povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť Plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti Plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti Dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
16.1. Ak sa Objednávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že Objednávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. |
17. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie maximálnych jednotkových cien z cenového rozpočtu predloženého v súlade s bodom 2. Osobitných požiadaviek na plnenie a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody, t.j. v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
19. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
19.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
19.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
19.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou - prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
19.4. Porušenie povinností uvedených v bode 14. a 15. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
20. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
20.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
20.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
20.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
20.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
20.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
20.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
20.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
20.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
20.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
20.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
21. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
23. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Bratislavský, Slovenská republika
12
10,00 počet vydaní mesačnika
141 023,45
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2018 09:58
17.08.2018 09:55
17.08.2018 10:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 10:07 - Vstupná ponuka | 141 022,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2018 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: