00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač brožúry
brožúra, tlač, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Tlač brožúry
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač brožúry a dodanie na miesto určenia |
2. Tlač brožúry na základe grafického spracovania (zalomený text vo formáte PDF) dodaného zo strany objednávateľa . |
3. Tlač skladačky |
4. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie brožúr v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
5. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním brožúr vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač brožúry - 80 stranová + 20 stranová príloha | náklad v ks | 300 | ||
2. Tlač Hlasovacieho hárku - skladačka A4, dva lomy, jeden lom perforovaný | náklad v KS | 28000 | ||
3. Tlač Skladačka DEKD - sladačka A4, dva lomy | náklad v ks | 1500 | ||
4. Tlač Skladačka Dolná brána - skladačka A4, dva lomy | náklad v ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1 Formát papiera | A5 |
1.2 Papier - obálka | 250g ONL, lesklé lamino |
1.3 Farebnosť - obálka | 4 + 1 |
1.4 Papier - vnútro | 80g , ofset |
1.5 Farebnosť - vnútro | 1 + 1 |
1.6 Väzba | V2 (lepená) |
1.7 Farebná príloha | papier 135g ONL, |
1.8 Farebná príloha -farebnosť | 4 + 4 |
2.1 Papier | 80g BO |
2.2 Farebnosť | 1 + 1 |
3.1 Papier | 135g ONL |
3.2 Farebnosť | 4 + 4 |
4.1 Papier | 135g ONL |
4.2 Farebnosť | 4 + 4 |
Názov |
1. K položke č. 1 - objednávateľ dodá zhotoviteľovi podklad pre tlač do 24.8.2018, dodávku požaduje do 5.9.2018 |
2. K položke č. 2 -objednávateľ dodá zhotoviteľovi podklad pre tlač do 13.9.2018, dodávku požaduje do 17.9.2018 |
3. K položke č. 3 - objednávateľ dodá zhotoviteľovi podklad pre tlač do 13.8.2018, dodávku požaduje do 22.8.2018 |
4. K položke č. 4 - objednávateľ dodá zhotoviteľovi podklad pre tlač do 21.8.2018, dodávku požaduje do 10.9.2018 |
5. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi cenu za poskytnutie diela vo výške a spôsobom tak, ako je to špecifikované ďalej v tejto dohode. |
6. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
7. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
8. Objednávateľ zabezpečí dodanie grafického spracovania elektronicky (zalomený text a fotografie vo formáte PDF) zhotoviteľovi . |
9. Zhotoviteľ vystaví faktúru do 7 dní po podpísaní dodacieho listu objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti tak, ako sú definované v zákone č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
10. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a zhotoviteľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
11. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
12. Objednávateľ neposkytne zhotoviteľovi preddavok na predmet plnenia . |
13. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabaliť vytlačené brožúry do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, - dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním brožúr vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky |
14. Pri nedodržaní termínu dodania predmetu diela je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z hodnoty faktúry bez DPH, za každý aj začatý deň omeškania |
15. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z hodnoty dlžnej sumy bez DPH, za každý, aj začatý deň omeškania. |
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
18. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
19. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
30.08.2018 08:00 — 05.09.2018 14:00
1,00 celok
3 290,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2018 11:34
23.08.2018 10:00
23.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 11:50 - Vstupná ponuka | 3 289,92 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: