35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Servisné prehliadky a opravy posypových nadstavieb typu VSV 5, 6 a SK, 4, 5, 6, 7, 8
oprava, servis, servisné prehliadky, posypové nadstavby, nadstavba typu VSV, nadstavba typu SK
Služba
1. Servisné prehliadky a opravy posypových nadstavieb typu VSV 5, 6 a SK 4, 5, 6, 7, 8
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných prehliadok, opráv a servisných úkonov špeciálnych nadstavieb pre posyp ciest, opravy a vysprávky výtlkov ciest, t. j. zabezpečenie prevádzkyschopnosti nadstavieb typu VSV 5, 6 a SK 4, 5, 6, 7 a 8. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné servisné prehliadky a opravy t. j. body 1. - 65. | komplet | 1 | ||
1. Nový zvarok sypača SK 4, 5, 6 s izolačným medzipriestorom-dvojité opláštenie pre možnosť vykurovania korby resp. vyvedenie výfuku nad korbu nadstavby | úkon | 3 | ||
2. Nový zvarok sypača SK 7, 8 - dlhší zvarok sypača s izolačným medzipriestorom-dvojité opláštenie pre možnosť vykurovania korby resp. vyvedenie výfuku nad korbu nadstavby | úkon | 1 | ||
3. Ošetrenie všetkých dutín antikoróznym náterom včítane vnútorných stien korby | úkon | 5 | ||
4. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 300 mm na sypači VSV 5, 6 Ľ+P | pár | 3 | ||
5. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 200 mm na sypači VSV 5, 6 Ľ+P | pár | 5 | ||
6. Výmena starých šnekov za nové priemeru min. 180 mm na sypači SK 4, 5, 6, 7, 8 Ľ+P | pár | 4 | ||
7. Výmena starého pohonného agregátu za dieselový Lombardini LDW 1603 | úkon | 1 | ||
8. Nová povrchová úprava nadstavby /1x základ,1x vrchný náter/ -farba oranžová odtieň RAL 2011 | úkon | 4 | ||
9. Lakovanie opravovaných kovových častí nadstavby | úkon | 2 | ||
10. Oprava hydraulického okruhu nadstavby VSV vrátane dodávky a montáže novej hydraulickej nádrže, výmena hydraulických hadíc, šrúbení a rýchlospojok | úkon | 6 | ||
11. Nová elektroinštalácia s úpravou na poloautomatický režim - nový ovládací panel, nový káblový zväzok, nový výstražný maják | úkon | 1 | ||
12. Nová elektroinštalácia na automatický režim v rozsahu pracovnej rýchlosti 3 až 60 km/h - nový káblový zväzok, nový výstražný maják | úkon | 2 | ||
13. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm /napr. odnímateľný kovový rošt/ s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby VSV 5, 6 a SK 4, 5, 6 | kpl | 1 | ||
14. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm /napr. odnímateľný kovový rošt/ s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby SK 7, 8 | kpl | 1 | ||
15. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž odolná aj vyšším teplotám obaľovanej zmesi-termoplachta pre všetky typy nadstavieb VSV a SK | kpl | 1 | ||
16. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž / na nadstavby SK 4, 5, 6 | kpl | 1 | ||
17. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž/ na nadstavby SK 7, 8 | kpl | 1 | ||
18. Dodávka a montáž zariadenia pre dovybavenie nadstavby VSV 5, 6 a SK 4, 5, 6 soľankovým hospodárstvom - samospádom | kpl | 3 | ||
19. Dodávka a montáž zariadenia pre dovybavenie nadstavby SK 7, 8 soľankovým hospodárstvom - samospádom | kpl | 1 | ||
20. Dodávka, demontáž a montáž soľankovej nádrže - výmena poškodenej za novú | kpl | 2 | ||
21. Pre nadstavby SK - dodávka a montáž nádrže na emulziu zateplenú s min. 5 cm izoláciou, s ohrevom /propán-bután/ o objeme min. 500 l s čerpadlom na emulziu, ovládaním z kabíny, prípadne z nadstavby vzadu a ručnou lištou na zalievanie špár vybavenou hadicou a kovovou lištou s tryskou | kpl | 4 | ||
22. Dodávka a montáž nového ovládacieho zariadenia snehovej radlice s dvomi okruhmi a jedným prepadom, vyústenie rýchlospojok vedľa upínacej dosky | kpl | 4 | ||
23. Montáž nadstavby na podvozok | ks | 1 | ||
24. Výmena predného rozmetadla - výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy z nerezu | úkon | 4 | ||
25. Výmena zadného rozmetadla - výmema poškodených dielov za nové, taniere rozmetadla a sklzy z nerezu | úkon | 5 | ||
26. Výmena snímača rozmetadla | úkon | 7 | ||
27. Výmena snímača posypu /anténka/ | úkon | 10 | ||
28. Výmena snímača posypu /optický/ | úkon | 3 | ||
29. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia nadstavby sypača | úkon | 2 | ||
30. Výmena zadného vypúšťacieho zariadenia na obaľovanú zmes pneumaticky ovládaného za zadné rozmetadlo v zime | úkon | 3 | ||
31. Oprava vypúšťacieho zariadenia - oprava ovládania | úkon | 6 | ||
32. Servisná prehliadka pomocného dieselagregátu /výmena filtrov, výmena olejovej náplne.../ | úkon | 2 | ||
33. Oprava dávkovania materiálu | úkon | 5 | ||
34. Oprava hydroagregátov pohonov šneku nadstavby SK | úkon | 1 | ||
35. Oprava prevodovky šnekov nadstavby VSV | úkon | 3 | ||
36. Oprava uhlovej prevodovky nadstavby VSV | úkon | 2 | ||
37. Oprava hydroagregátu pohonu rozmetadla SK alebo VSV | úkon | 6 | ||
38. Oprava palivovej nádrže pomocného motora nadstavby SK a VSV | úkon | 1 | ||
39. Oprava oporného ložiska zadných okuliarov šnekov, výmena ložiska a tesnenia | úkon | 3 | ||
40. Oprava zadného mostu resp. výmena za nový, nový krycí plech | úkon | 2 | ||
41. Oprava predného mostu resp. výmena za nový, nový krycí plech | úkon | 4 | ||
42. Dodávka a montáž nového krytu pomocného motora, odklopný | úkon | 2 | ||
43. Dodávka a montáž nového otáčkomeru s počítadlom mth | kpl | 2 | ||
44. Dodávka a montáž osvetlenia rozmetadla, prípadne korby | kpl | 4 | ||
45. Dodávka a montáž novej výstražnej svetelnej šípky s min. 13 svetlami | kpl | 3 | ||
46. Dodávka a montáž novej výstražnej svetelnej šípky LED s min. 13 svetlami | kpl | 2 | ||
47.Výmena hlavného ovládacieho panela za univerzálny pre letné aj zimné použitie umiestnený v kabíne vozidla, ovládanie zadného uzatváracieho zariadenia vzadu na nadstavbe aj so zvukovou signalizáciou | úkon | 5 | ||
48. Dodávka a montáž pomocného panela v kabíne podvozku | kpl | 3 | ||
49. Montáž a elektr. úprava – samostatné ovládanie šnekov | úkon | 1 | ||
50. Oprava aplikácie posypového materiálu - len predným rozmetadlom | úkon | 1 | ||
51. Oprava aplikácie posypového materiálu - len zadným rozmetadlom | úkon | 5 | ||
52. Oprava aplikácie posypového materiálu - obidvoma rozmetadlami súčasne | úkon | 5 | ||
53. Dodávka a montáž odkladacích stojanov umožňujúcich uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení | kpl | 1 | ||
54. Oživenie a odskúšanie sypacej nadstavby | kpl | 1 | ||
55. Výmena komplet motorového oleja, vzduchového, olejového a palivového filtra pomocného motora Lombardini LDW 1603 | kpl | 15 | ||
56. Výmena komplet hydraulického oleja, filtrov, hydrauliky a manometra – 200 l- pre SK nadstavby | kpl | 15 | ||
57. Výmena komplet hydraulického oleja, filtrov, hydrauliky a manometra – 40 l pre VSV nadstavby | kpl | 20 | ||
58. Výmena elektromagnetu Danfos PVEH 32 | kpl | 5 | ||
59. Parametrovanie sypacích nadstavieb pred zimnou sezónou SK 4, 5, 6, 7, 8 | kpl | 20 | ||
60. Výmena poistného ventila VPE 20M/18MPa-24V | kpl | 4 | ||
61. Výmena chladiča pomocného motora Lombardini LDW 1603 | kpl | 5 | ||
62. Výmena - oprava prevodovky Š-1203 | kpl | 3 | ||
63. Výmena - oprava spojky pomocného motora Lombardini LDW 1603 | kpl | 15 | ||
64. Výmena štartéra motora Lombardini LDW 1603 | kpl | 5 | ||
65. Výmena vodného čerpadla motora Lombardini LDW 1603 | kpl | 4 |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Požaduje sa použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných prehliadok a opráv t. j. body 1. - 65. do 5 dní od uzavretia zmluvy, pričom v bodoch 1. - 23. sú jednotkové ceny vr. práce a materiálu (náhradného dielu) bez dopravy a v bodoch 24. - 65. sú jednotkové ceny vr. práce, materiálu (náhradného dielu) a dopravy (výjazdu) do miest plnenia - poskytovania služieb. |
4. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 dní od uzavretí zmluvy. |
7. V prípade ak poskytovateľ bude zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 dní od uzavretia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z. z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 3.-7. osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z.. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
9. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných opráv podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
10. Jednotkové ceny servisných opráv sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb t. j. jednotkové ceny sú vrátane materiálu (náhradných dielov) a práce bez dopravy v bodoch 1.-23. a vrátane materiálu (náhradných dielov), práce a dopravy (výjazdov) do miest poskytovania služieb v bodoch 24. -65.. |
11. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania zmluvy špecifikované objednávateľom v jednotlivých objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh služby - požadované servisné prehliadky a opravy, miesto poskytnutia služby a množstvo podľa vlastnej potreby. |
12. Termín poskytovania služieb: |
12a.) ak sa budú vykonávať servisné prehliadky a opravy v mieste poskytovania služby - v priestoroch objednávateľa požaduje sa poskytovať služby do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, |
12b.) ak sa budú vykonávať servisné prehliadky a opravy v mieste poskytovania služby - v priestoroch poskytovateľa požaduje sa poskytovať služby do 15 pracovných dní od doručenia objednávky a pristavenia nadstavby, |
13. Miesta poskytovania služieb: |
13a.) v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa, ak budú poskytované služby - servisné prehliadky a opravy v bodoch 1. - 23.. Prepravu posypových nadstavieb do/z miesta plnenia zabezpečí objednávateľ. |
13.b) v priestoroch objednávateľa t. j.: Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, ak budú poskytované služby - servisné prehliadky a opravy v bodoch 24. - 65.. |
14. Záruka na vykonané servisné opravy je 12 mesiacov a na náhradné diely použité pri servisných opravách je 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však lehote do 24 hodín od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
16. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 3 pracovných dní t. j. odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je poskytovateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 3-dňovej lehote. |
17. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
18. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade nutnosti odstránenia reklamácie poskytovaných služieb v dielenských priestoroch poskytovateľa, zabezpečí poskytovateľ pristavenie posypovej nadstavby a jej presun späť po oprave na vlastné náklady. |
19. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
20. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
21. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
22. Poskytovateľ zodpovedá za škody na posypových nadstavbách preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných prehliadkach a opravách a zaväzuje sa ich uhradiť. |
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
24. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané servisné opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
25. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných servisných opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
26. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
27. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
29. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
30a.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv, |
30b.) nedodržanie doby plnenia, |
30c.) nedodržanie jednotkových cien, |
30d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených servisných prehliadok a opráv t. j. body 1. - 65. do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30e.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov do 5 dní od uzavretia zmluvy, |
30j.) v prípade nevyhovujúcich priestorov a vybavenia servisnej dielne, |
30k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
31. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
31a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
31b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
31c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
31d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
32a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Poskytovateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
32b.) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 10. Jednotkové ceny servisných opráv sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb t. j. jednotkové ceny sú vrátane materiálu (náhradných dielov) a práce bez dopravy v bodoch 1.-23. a vrátane materiálu (náhradných dielov), práce a dopravy (výjazdov) do miest poskytovania služieb v bodoch 24. -65.. |
Navrhnutá hodnota | 10. Jednotkové ceny servisných opráv sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb t. j. jednotkové ceny sú vrátane materiálu (náhradných dielov) a práce bez dopravy. Cena za prepravu bude fakturovaná samostatne do miest poskytovania služby a bude max. 360 Eur bez DPH. |
Dopravu zahrnúť do jednotlivých položiek by bolo neekonomické, pretože väčšinou sa pri servise odstraňuje viac položiek, prípadne sa výjazd na servis spája s inými opravami na iných strojoch a zariadeniach, preto by sme navrhovali nasledovné riešenie.
Košický, Slovenská republika
28.08.2018 11:58 — 28.08.2020 11:59
1,00 kpl
220 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2018 12:12
20.08.2018 11:57
20.08.2018 12:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2018 08:05 - Vstupná ponuka | 220 880,00 | € | Cena bez DPH |
17.08.2018 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: