36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Zdravotnícky materiál
Zdravotnícky spotrebný materiál, ovínadlá, obklady, obväzy, chirurgické obväzy, balíky obväzov, zdravotnícka pomôcka, papier na operačné stoly, podložka pod pacienta- inkontinenčné podložky, zdravotnícke vybavenie, dopravné služby, kompresy z gázy, tampón stáčaný, fixačné, textilné, náplasti, vyšetrovacie, chirurgické rukavice, zdravotnícka gáza, vata, materiál a výrobky osobnej starostlivosti, čistiaca a ošetrujúca pena
Tovar, Služba
1. Injekčná ihla jednorazová
|
|
---|---|
Funkcia |
Injekčná ihla jednorazová, nástroj na aplikáciu liekov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ihla jednorázova G20, žltá 0,90x40mmx1 1/2 ´´, Gr.1, BL/LB/bal=100ks) Braun, požadované množstvo | bal. | 2 | ||
Ihla jednorázová G22, čierna 0,70x30mmx1 1/4",Gr.12, BL/LB ( bal=100 ks), Braun, požadované množstvo | bal. | 10 | ||
Ihla jednorázová G23, modrá 0,60x30mmx1 1/4",Gr.14, BL/LB ( bal=100 ks), Braun, požadované množstvo | bal. | 3 | ||
Ihla jednorázová G 18, ružová 1,2x40mmx1 1/2", BC/SB ( bal=100 ks), Braun, požadované množstvo | bal. | 14 |
2. Striekačka jednorazová
|
|
---|---|
Funkcia |
nástroj na aplikáciu liekov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Striekačka jednorázová 2 ml, LUER SOLO, (bal=100 ks), Braun, požadované množstvo | bal. | 6 | ||
Striekačka jednorázová 5 ml, LUER SOLO, (bal=100 ks),Braun, požadované množstvo | bal. | 12 | ||
Striekačka jednorazová 10 ml, LUER SOLO, (bal=100 ks), Braun, požadované množstvo | bal. | 6 | ||
Striekačka inj.Inzulin s ihlou (JIS U 100GMF-30G/1ks (1 bal-100ks), požadované množstvo | bal. | 5 |
3. Hadičky predlžovacie, spojovacie
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúžia na prepojovanie infúznej alebo transfúznej súpravy s inými komponentmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hadičky 1,8mm x 450mm LL sterilné, jednorazové a balené jednotlivo v Ks, požadované množstvo | ks | 1040 |
4. Set infúzny (infúzna súprava)
|
|
---|---|
Funkcia |
Infúzna súprava je určená na podávanie infúznych roztokov do cievneho systému z fliaš alebo vakov prostredníctvom gravitácie. |
sterilná, určená na jedno použitie, mäkká flexibilná hadička, univerzálny luer-lock, netoxická |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Súprava infúzna/CH CHIRAPLUS G/P /1bal-200 ks/ ks, požadované množstvo | ks | 1600 |
5. Uzáver kónusový so závitom Combi
|
|
---|---|
Funkcia |
kónusový uzáver |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kónusový uzaver COMBI STOPPER, LL, červený (bal=100 ks), požadované množstvo | ks | 600 |
6. Maska jednorazová 3-vrstvová tvárová s gumičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranná chirurgická maska na tvár |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maska jednorázová 3-vrstvová tvárová s gumičkou, DAHLHAUSEN (1bal.=50 ks). Požadované množstvo. | bal. | 5 |
7. Zberný sáčok na moč s T-výpustným ventilom 2000 ml BBRAUN
|
|
---|---|
Funkcia |
Zberný sáčok na moč s T-výpustným ventilom |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Návlek má zvýšenú odolnosť voči roztrhnutiu a gumičku po obvode pre jednoduché nasadenie | |
objem sáčka ml 2000 | |
dĺžka hadice cm 110 | |
požadované množstvo | 30 ks |
sterilný 2 l priehľadný |
8. Kanyla i.v. INTROCAN
|
|
---|---|
Funkcia |
Intravenózna kanyla |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kanyla i.v. INTROCAN G20 (1,1x32mm), ružová bez portu (1 bal.=50 ks) | požadované množstvo 200 ks |
Kanyla i.v. INTROCAN G22x1" (0,9x25mm), 35 ml/min., modrá bez portu ( 1 bal.= 50 ks ) | požadované množstvo 200 ks |
Kanyla i.v. INTROCAN G24x3/4" (0,7x19mm), 22 ml/min., žltá bez portu (1 bal.= 50 ks ) | požadované množstvo 300 ks |
9. Zvlhčovací systém RESPIFLO
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém sterilný na aktívne zvlhčovanie. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém zvlhčovací RESPIFLO /univerz. flaše, ster. voda/ | požadované množstvo 10 bal. |
10. Skúmavka sklenená Wassermann
|
|
---|---|
Funkcia |
Skúmavka s guľatým dnom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
priemer | mm | 14 | ||
dĺžka | mm | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skúmavka sklenená nesterilná 1 bal=450ks | |
Požadované množstvo | 450 ks |
Názov |
Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje : |
- dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými parametrami a v stanovenej lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy |
- v prípade, že predmetom zákazky / zmluvy je dodávka tovarov, ktoré obsahujú nebezpečné chemické látky alebo chemické zmesi, dodávateľ je povinný predložiť kartu bezpečnostných údajov (KBÚ) v súlade s platnou legislatívou |
- Objednávateľ požaduje dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenia, do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy |
- v prípade položky Papier na operačné stoly, položka prejde internou technickou kontrolou, či spĺňa požadované parametre. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak Objednávateľ vyhodnotí min. u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s Dodávateľom bude zrušená. Posudzovať sa bude: zápach, zdravotná nezávadnosť, pevnosť mimo perforácie, ľahké oddelenie v mieste perforácie, jemnosť na dotyk, prírodný materiál. Pri nesplnení ktorejkoľvek požiadavky bude s Dodávateľom ukončená zmluva a bude sa postupovať podľa platných nariadení EKS |
- dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom, nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním predmetu zákazky |
- dodávať tovar - predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. Expiračná doba pri dodávke: minimálne 6 mesiacov pred uplynutím expiračnej doby. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade jeho nepoužitia, ak tovar bol dodaný v kratšej expiračnej dobe ako je vyššie uvedené |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného označenia tovaru (názov/značka), parametre tovaru (ml, cm), jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Ceny je potrebné zaokrúhliť na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky majú pridelený ŠUKL kód k danému predmetu zákazky a sú certifikované (certifikát / vyhlásenie o vhodnosti použitia v zdravotníckom zariadení). |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
V prípade, ak Dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia zákazky subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET, zákona o VO a dodať tovar v originálnom balení a celistvom stave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový tovar, ktorý bude vyhovujúci, bez vád a ktorý bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. |
Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo. |
Dodávka predmetu zákazky musí byť dodaná v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 12.00 hod. |
Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na Objednávateľom určené miesto nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. |
Súčasťou dodania predmetu zákazky musí byť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty. |
Cena dodania predmetu zákazky musí zahŕňať: |
- dopravu na miesto plnenia, |
- dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené Objednávateľom. |
Cenu za predmet zákazky uhradí Objednávateľ Dodávateľovi: |
- na základe faktúry za dodaný tovar, |
- faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu, |
- faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. |
- Dodávateľ doručí Objednávateľovi faktúru pri dodaní tovaru, ktorá musí obsahovať ŠUKL kódy jednotlivých položiek. |
V prípade rámcových dohôd a zmlúv, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa na opakované plnenie: „V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena ") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, ... |
... zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou .“ |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Keď faktúra nebude mať formálne náležitosti daňového dokladu, alebo bude mať iné vecné vady, bude Dodávateľovi vrátená na prepracovanie. Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení opravenej faktúry bez vád. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávku evidovanú voči Objednávateľovi len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Objednávateľa nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dodávateľ postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. |
Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol Dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne. |
O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list. |
Objednávateľ môže ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Objednávateľ môže uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že Dodávateľ nedodá Objednávateľovi objednaný tovar včas, v požadovanej kvalite a množstve, Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Objednávateľ môže vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán, pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
- s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
- s OPET-om, |
- s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
- dohodou zmluvných strán, |
- odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
- doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, pričom sa predĺženie lehoty určenej na plnenie nevylučuje, všetko na základe písomných dodatkov a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy. |
Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova č. 1, 04086, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
20.08.2018 11:00
4 044,00 ks
1 196,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2018 11:54
14.08.2018 13:00
15.08.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2018 12:26 - Vstupná ponuka | 1 196,28 | € | Cena bez DPH |
14.08.2018 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 196,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: