00312363
Obec Dechtice
Dechtice 488, Dechtice, 91953, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Záhradné kompostéry - dodanie
Kompostéry, zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostér 900 l - pre potreby zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | kus | 540 | ||
Objem kompostéra | l | 900 | ||
Hrúbka steny kompostéra | mm | 6 | ||
Hmotnosť kompostéra | kg | 21 | ||
Zastúpenie recyklovanej zložky v materiáli kompostéra | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie kompostéra | uzatvárateľná plastová nádoba bez dna |
Prevzdušňovacie otvory | požadujú sa |
2. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostér 1 200 l - pre potreby zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | kus | 15 | ||
Objem kompostéra | l | 1200 | ||
Hrúbka steny kompostéra | mm | 7 | ||
Hmotnosť kompostéra | kg | 28 | ||
Zastúpenie recyklovanej zložky v materiáli kompostéra | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie kompostéra | uzatvárateľná plastová nádoba bez dna |
Prevzdušňovacie otvory | požadujú sa |
Názov |
Zákazka bude financovaná z programu IROP, Prioritná os: – 310010 - 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry, Špecifický cieľ: 310010010 - 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKŽP-PO1-SC111-2017-23. Vzhľadom na túto skutočnosť platia Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ v Čl. XV Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Oprávnené osoby sú uvedené v Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: Ministerstvo Hospodárstva SR, Útvar finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané oprávnenými osobami v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ |
Uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú všeobecne záväzné podmienky OPET a ktoré sú spolu so všeobecnými záväznými podmienkami OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a všeobecne záväzné podmienky OPET tvoria zmluvné podmienky pre dodanie tovaru, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Vrátane dodávky tovaru na miesto plnenia. Pod dodávkou tovaru je myslené: zabezpečenie dopravy, kompletnej inštalácie s následným oživením a revíziou kompletného tovaru podľa platnej normy na mieste dodania. Súčasťou každého kompostéra musí byť návod na obsluhu kompostéra a návod na správne kompostovanie (čo sa môže kompostovať, ako správne kompostovať, aké sú využitia kompostu a pod.). |
Všetky dodané zariadenia musia byť nové, nerepasované, nepoužité, v 1. triede kvality a zabalené v originálnych baleniach výrobcu. Dodávateľ dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným normám Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi mailom, poštou alebo osobne do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy: a) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, b) doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostérov podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane certifikátu kvality kompostéra. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet pri zadávaní ponuky, výrobcu, obchodnú značku a typ kompostéra, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny bez DPH aj s DPH /z dôvodu rôznych sadzieb DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (nedodržanie rozpätia parametrov, v prípade, že sa rozpätie uvádza sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, čo oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy). |
Pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok, alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky. V takýchto prípadoch platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Uchádzač môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky položiek, pri ktorej objednávateľ bude môcť posúdiť splnenie požadovaných parametrov plnenia, do 5 dní od uzavretia zmluvy, a ktorá musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii zákazky a to v min. rozsahu. |
Až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky postúpi objednávateľ riadiacemu orgánu predmetnú dokumentáciu k schvaľovaciemu procesu. V prípade, že dodávateľ predloží vzorky tovarov, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii predmete zákazky má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
Ak predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti, pričom dané potvrdenie bude doručené Objednávateľovi mailom, osobne alebo poštou do piatich dní odo dňa, kedy bol Dodávateľ na predloženie vyzvaný. |
V prípade, ak Dodávateľ nedoručí všetky Objednávateľom požadované doklady, prípadne nepredloží vzorku v stanovenej lehote, bude toto Objednávateľom považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. O cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného styku, na základe daňového dokladu vystaveného dodávateľom v súlade s platobnými podmienkami uvedenými v tejto zmluve. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ako aj nasledovné náležitosti: |
a) meno a adresu sídla, miesta podnikania, prípadne prevádzkarne dodávateľa a jeho identifikačné číslo pre daň, IČO, IČ DPH, b) meno a adresu sídla objednávateľa, jeho identifikačné údaje, IČO, IČ DPH, c) číslo zmluvy vrátane dodatkov, d) číslo faktúry, e) názov projektu f) kód ITMS Projektu: g) dátum vyhotovenia faktúry, h) dátum odoslania faktúry, i) termín splatnosti, |
j) rozsah a druh dodaných tovarov – súpis dodávok, odsúhlasených objednávateľom, v prílohe faktúry, k) dátum zdaniteľného plnenia, l) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, m) základ dane, jednotkovú cenu bez dane a zľavy a rabaty, ak nie sú obsiahnuté v jednotkovej cene, n) sadzbu dane, o) výšku dane spolu v EUR, p) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie zodpovednej osoby dodávateľa. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ preberá záruku podľa všeobecne platných podmienok v SR a v Európskej únii. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. |
V prípade ak Dodávateľ riadne a úplne vykoná dodanie tovaru pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ tovar prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním dodávky tovaru podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie tovaru Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje Dodávateľ. Požaduje sa zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar, ktorý má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu tovaru. Za deň odovzdania a prevzatia tovaru sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosti vyplývajúcej z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu podľa platných podmienok uvedených v Čl. XIII. Všeobecných zmluvných podmienok OPET, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. V prípade nesplnenia akejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie si objednávateľ uplatní škodu. Objednávateľ určuje výšku škody na 5 000 EUR. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote bude Objednávateľ uplatňovať voči Dodávateľovi sankcie vo výške 0,05 % zo Zmluvnej ceny s DPH a to za každý deň omeškania. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom: a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke b) za nepredloženie dokumentov požadovaných objednávateľom resp. vzoriek |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá vzorky, neposkytne alebo nevykoná plnenie, nie je zapísaný v registry konečných užívateľov výhod), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty škody. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Dechtice 488, Dechtice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
20.08.2018 08:00 — 16.11.2018 17:00
1,00 Sada
84 950,10
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet pri zadávaní ponuky, výrobcu, obchodnú značku a typ kompostéra, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny bez DPH aj s DPH /z dôvodu rôznych sadzieb DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2018 08:45
14.08.2018 17:00
15.08.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2018 09:02 - Vstupná ponuka | 84 528,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2018 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 492,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: