738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ekvivalentom vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,60 | 4,5 | |
Počet stravných jednotiek | ks | 12 000 | ||
Počet stravných kariet | ks | 10 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta alebo poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta alebo poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 36 mesiacov |
Stravná poukážka vo forme stravnej karty obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná poukážka vo forme stravnej karty | umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie PIN-om |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, - priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám alebo ekvivalentu, - všetky súvisiace transakčné náklady, - týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie e-mailom a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas trvania zmluvného vzťahu bude max. 1,00%. |
Cena predmetu zákazky (CPZ) v priebehu trvania zmluvy bude vypočítaná podľa vzorca CPZ = (hodnota stravných jednotiek za toto obdobie /4,50€ x 12 000/) + (VP% z celého objemu zákazky /max. 1,00%/). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie v % (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP%=((VCHZ x 100) : HZ) - 100. HZ - Cena predmetu zákazky v € vrátane DPH /DPH je 0%/ bez provízie (HZ = 54 000,00€). VCHZ – Vysúťažená celková hodnota zákazky v € vrátane DPH /DPH je 0%/. PHZ - Predpokladaná hodnota zákazky v € vrátane DPH /DPH je 0%/ s 1,00% províziou. (PHZ = 54 540 €). |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek (12 000) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: - a) zoznam minimálne štyroch stravovacích zariadení pokrývajúcich okres Levice; - b) zoznam minimálne dvoch potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou mesto Levice; - c) zoznam minimálne jedného potravinového obchodného reťazca s obchodnou sieťou pokrývajúcou obec Santovku; - d) minimálne zoznam jedného potravinového obchodného reťazca s obchodnou sieťou pokrývajúcou mesto Želiezovce, - e) rozpis výpočtu provízie. |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet alebo stravných poukážok vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet alebo stravných poukážok do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo vyčerpaním stanoveného počtu stravných jednotiek (12 000). |
Kúpeľná č. 3, 935 87 Santovka, Santovka, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.09.2018 00:00 — 31.08.2021 23:59
12 000,00 stravné jednotky v hodnote 4,50 €
54 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2018 14:02
16.08.2018 08:00
16.08.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 14:08 - Vstupná ponuka | 54 539,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2018 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 536,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: