30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36263800
SEZAKO Trnava, s.r.o.
Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
zber, odvoz, zneškodnenie, nebezpečný odpad, likvidácia
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa požiadaviek objednávateľa vrátane nakladania do kontajnerov alebo do nádob na odobratie nebezpečného odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Absorbenty, filtračné materiály olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami / 150202 | kg | 1200 | ||
Vodné a kvapalné odapady obsahujúce nebezpečné látky/161001 | kg | 74600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. | prepravné náklady vrátane manipulácie s kontajnermi objednávateľa. |
V cene budú uvedené takisto náklady súvisiace so zneškodnením odpadu. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa súhlas podľa § 7 zák. č. 223/2001 Z.z., a to na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy,alebo ekvivalentné doklady v zmysle platnej legislatívy v rámci EÚ a zároveň sa dohodne na termíne odvozu odpadu. |
2. Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
3. Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
4. Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po ukončení vykonanej služby na základe skutočne odvezeného množstva odpadu. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. |
5. Splatnosť faktúr v zmysly Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa. |
7. Celkové množstvo odpadov bude odobraté po častiach počas trvania zmluvy. |
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
9.Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny. |
10. Službu požadujeme vykonať iba v prvý pracovný deň v týždni (pondelok) od 6,00 do 13,00 hod. |
Pod Horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
03.09.2018 12:28 — 10.12.2018 12:29
1,00 podľa technickej špecifikácie
7 548,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2018 12:31
20.08.2018 10:00
20.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 09:19 - Vstupná ponuka | 7 548,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2018 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: