35679361
Združenie obcí pre likvidáciu odpadu Poltár
Železničná 489/1, Poltár, 98701, SVK
44555822
PUVERO Equity a.s.
Na vŕšku 12, Bratislava-Staré Mesto, 81101, SVK
Nákup kompostérov
kompostér, doprava
Tovar, Služba
1. Kompostér
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | ks | 1580 | ||
Objem kompostéra | l | 800 | ||
Hrúbka steny kompostéra | mm | 6 | ||
Váha kompostéra | kg | 19 | ||
Podiel recyklovanej zložky materiálu | % | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi | áno |
Teplota stabilizovania | od -40◦C do +80 |
Materiál | HDPE, materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Obsluha | Súčasťou každej dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru max. v troch čiastkových dodávkach podľa potrieb a skladových možností objednávateľa, v rozsahu do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
V letáku musí byť uvedené čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku. Potrebné je uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie. |
Informácie uvedené v letáku musia byť v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. |
V letáku musia byť uvedené zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku, je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý /použiteľný, atď. |
V letáku musia byť uvedené najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. Je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď. |
V letáku musí byť uvedené správne využitie hotového kompostu, stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zákazka je spolufinancová z fondov EÚ, z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23. |
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po vykonaní finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany SO bez identifikovaných nedostatkov a zistení, a to deň nasledujúci po dni zaslania čiastkovej správy resp. správy z finančnej kontroly VO (správa bez zistení, resp. identifikovaných nedostatkov). Objednávateľ bezodkladne oboznámi dodávateľa o nadobudnutí účinnosti zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade s článkom IV, 2. časti OP elektronického trhoviska. |
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. |
Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb alebo iných postupov. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami, a to kedykoľvek do uplynutia lehôt podľa článku 7 odsek 7.2. Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa zároveň poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť v nevyhnutnom rozsahu a v potrebných lehotách. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku, výrobcu a typ kompostéra s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti a technické špecifikácie kompostérov podľa požiadaviek objednávateľa vrátane technických listov resp. produktový listov a pod.) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Čestné vyhlásenie uchádzača o plnení technických parametrov sa nebude považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu – potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti, pričom dané potvrdenie bude doručené objednávateľovi osobne alebo poštou do 7 dní odo dňa, kedy bol dodávateľ na predloženie vyzvaný. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosť vyplývajúca z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy meno a priezvisko kontaktnej osoby za dodávateľa s uvedením kontaktného tel. čísla a emailovej adresy. |
V čase uzavretia zmluvy musí byť úspešný uchádzač vedený v registri partnerov verejného sektora. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní od dňa ich vystavenia. |
Železničná 489/1, 987 01 Poltár, Poltár, Poltár, Banskobystrický, Slovenská republika
17.08.2018 10:00 — 16.11.2018 14:00
1 580,00 ks
192 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2018 15:38
14.08.2018 14:00
14.08.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 13:23 - Vstupná ponuka | 192 755,00 | € | Cena bez DPH |
14.08.2018 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 620,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: