Z201833526
OF-172298
zrušená
30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
Pojazdný nástrojový stolík
nástrojový stolík, nástrojový vozík, inštrumentačný vozík, inštrumentačný stolík, multifunkčný vozík, vozík na zdravotnícky materiál, stolík na inštrumenty
Tovar, Služba
1. Pojazdný nástrojový stolík s dvomi zásuvkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Nástrojový vozík na kolieskach s dvomi zásuvkami, určený na odkladanie zdravotníckeho materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výška: | cm | 75 | 95 | |
Dĺžka: | cm | 60 | 70 | |
Šírka: | cm | 45 | 60 | |
Počet zásuvok: | ks | 2 | ||
Výška zásuvky: | cm | 10 | ||
Kolieska - priemer: | cm | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia | oceľový (nerez) rám, plech |
Farba | prášková vypaľovaná, spĺňajúca zdravotnícke štandardy, biela alebo iná svetlá / alebo nerez bez povrchovej úpravy |
Vrchná odkladacia doska | nerez |
Kolieska | 4 ks, z toho minimálne 2 brzdené |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami, v originálnom balení, v 1. akostnej triede, s návodom v slovenskom/českom jazyku. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod. |
Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe protokolu o odovzdaní, resp. dodacieho listu. |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi predĺženú záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 36 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ poskytne Objednávateľovi predĺženú záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 36 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ poskytne Objednávateľovi predĺženú záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie záručného servisu. Pri uplatnení reklamácie nie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. |
Zákon stanovuje záručnú dobu 24 mesiacov, nieje dôvod požadovať neštandardnú lehotu.
Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
16.08.2018 07:00 — 24.08.2018 13:00
3,00 ks
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2018 11:49
13.08.2018 13:00
13.08.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: