00164348
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK
18049401
AG NÁRADIE - AGRODEAL, s.r.o.
Bulharská 37/2, Trnava, 91700, SVK
Didaktický balíček-záhradnícke potreby
fúrik, rukavice, krhla, motyka, hrable, lopata,
Tovar, Služba
1. Didaktický balíček - záhradnícke potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fúrik stavebný. Materiál - Kovový fúrik, plné koleso, objem korby min. 60 l. ** | ks | 130 | ||
Hrable min. 10-zub. Výška od 1400 – 1600 mm s násadou s tvrdého dreva. ** | ks | 260 | ||
Motyčka. Kovová 2 - stranná rovná na kyprenie, okopávanie, 3 - hrotá na plenie. Ostrý list max 8 cm široký, z druhej strany 3 ostré hroty, s drevenou násadou min. 32 cm - max. 60cm. ** | ks | 260 | ||
Krhla plastová min. objem 5 l. ** | ks | 260 | ||
Lopata hliníková veľká. Drevená násada od 130 cm - 160 cm - tvrdé drevo rozmer lopaty šírka od 300-340 a výška od 320-350 mm. ** | ks | 260 | ||
Nožnice záhradné. Čepeľ z kalenej ocele, dĺžka min. 18 cm, vhodné pre pravákov a ľavákov . ** | ks | 260 | ||
Kvetinové vidly. Kvetinové vidly min. 3-hroté min. 7,5 cm na sadenie a presádzanie, oceľové.** | ks | 260 | ||
Kolík na sadenie. Materiál: PVC. ** | ks | 260 | ||
Kvetinová lopatka, na sadenie a presádzanie, oceľová. Šírka prac. plochy min. 6 cm ** | ks | 260 | ||
Kyprič min. 3-zub. s násadou z tvrdého dreva výška min. 100 cm. ** | ks | 260 | ||
Motyka plochá. Motyka plochá šírka min. 125 mm s drevenou násadou min. 1000 mm. ** | ks | 260 | ||
Motyka špicatá kovaná. Motyka špicatá kovaná s váhou max. 650 g, dĺžka min. 1000 mm. ** | ks | 260 | ||
Rýľ špicatý, šírka čepele min. 180mm, násada z tvrdého dreva, dĺžka min. 1000 mm. ** | ks | 260 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
** | Počet odberných miest : 130 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Doprava do 130 odberných miest v rámci Slovenskej republiky. Podrobný zoznam je prílohou zmluvy. |
Okres : Bardejov v počte 2 odberných miest. Okres: Brezno v počte 7 odberných miest. Okres: Galanta v počte 2 odberných miest. Okres: Gelnica v počte 2 odberných miest. Okres : Humenné v počte 1 odberných miest. Okres: Kežmarok v počte 3 odberných miest. Okres: Komárno v počte 2 odberných miest. Okres: Košice v počte 4 odberných miest. Okres: Košice- okolie v počte 9 odberných miest. Okres: Krupina v počte 2 odberných miest. Okres: Levice v počte 4 odberných miest. Okres: Levoča v počte 3 odberných miest. Okres: Liptovský Mikuláš v počte 2 odberných miest. |
Okres: Lučenec v počte 4 odberných miest. Okres : Medzilaborce v počte 1 odberných miest. Okres: Michalovce v počte 4 odberných miest. Okres: Nitra v počte 3 odberných miest. Okres: Nové Mesto nad Váhom v počte 1 odberných miest. Okres: Nové Zámky v počte 3 odberných miest. Okres: Poprad v počte 3 odberných miest. Okres: Prešov v počte 9 odberných miest. Okres: Revúca v počte 5 odberných miest. Okres: Rimavská Sobota v počte 9 odberných miest. Okres: Rožňava v počte 8 odberných miest. Okres: Sabinov v počte 3 odberných miest. Okres: Snina v počte 1 odberných miest. |
Okres: Sobrance v počte 3 odberných miest. Okres: Spišská Nová Ves v počte 6 odberných miest. Okres: Stará Ľubovňa v počte 4 odberných miest. Okres: Stropkov v počte 1 odberných miest. Okres: Svidník v počte 1 odberných miest. Okres: Trebišov v počte 13 odberných miest. Okres: Trnava v počte 1 odberných miest. Okres: Veľký Krtíš v počte 3 odberných miest. Okres: Vranov nad Topľou v počte 1 odberných miest. |
Zoznam adries odberných miest v rámci Slovenskej republiky bude prílohou zmluvy. |
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. |
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na prezentáciu funkčnosti, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a podpísať odovzdávací a preberací protokol pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať odovzdávací a preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Všetky dodané tovary musia byť nové, nerepasované, nepoužité, v 1. triede kvality a zabalené v originálnych baleniach výrobcu. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa opisu, neposkytnutie služieb v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári , je 10% z celkovej ponúkanej ceny na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve) , a to do 10 pracovných dní. |
Doba na dodanie predmetného tovaru je 30 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy . |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie... |
Slovenská republika
27.09.2018 14:00
1,00 celok
26 100,00
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky na všetky položky minimálne v rozsahu: názov tovarov, typové označenie, špecifikácia, jednotková cena s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2018 13:44
14.08.2018 12:00
14.08.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 15:17 - Vstupná ponuka | 26 022,36 | € | Cena s DPH |
14.08.2018 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 499,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: