00164348
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Didaktický balíček - hudobné nástroje
rytmická sada, bubon, flauta, drevené paličky, rambagule, xylofón
Tovar, Služba
1. Didaktický balíček - hudobné nástroje
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bubon. Bubon s priemerom min. 20 cm a paličky. Materiál: drevo, plast, alebo kov * | ks | 180 | ||
Tamburína. Materiál: drevo, alebo plast. Priemer min. 13 cm * | ks | 180 | ||
Rumbagule. 1 pár. Materiál: drevo. * | ks | 180 | ||
Prstové kastanety. 1pár, materiál: plast alebo drevo. * | ks | 180 | ||
Drevené paličky, rytmické drievka 1.pár, veľkosť min. 5", Materiál: drevo. * | ks | 180 | ||
Triangel s paličkou. Materiál: oceľ. Veľkosť min. 10 cm. * | ks | 180 | ||
Zobcová flauta. Materiál: drevo alebo plast. Dĺžka min. 20 cm. * | ks | 50 | ||
Akordeón. Akordeón obsahuje min. 7 kláves na hranie. Vhodné pre deti od 3 rokov. Hmotnosť max. 1,00 kg. *** | ks | 50 | ||
Metronóm. Mechanický metronóm v klasickom prevedení. Povrch metronómu z plastu. Naťahovací mechanizmus. *** | ks | 50 | ||
Xylofón. Farebný xylofón s 2 ks paličiek. 12 -tónový. *** | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
* | Počet odberných miest: 159 |
** | Počet odberných miest: 130 |
*** | Počet odberných miest: 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Doprava do 159 odberných miest v rámci Slovenskej republiky. Podrobný zoznam je prílohou zmluvy. |
Okres : Bardejov v počte 2 odberných miest. Okres: Brezno v počte 7 odberných miest. Okres: Galanta v počte 2 odberných miest. Okres: Gelnica v počte 2 odberných miest. Okres : Humenné v počte 2 odberných miest. Okres: Kežmarok v počte 4 odberných miest. Okres: Komárno v počte 2 odberných miest. Okres: Košice v počte 5 odberných miest. Okres: Košice- okolie v počte 11 odberných miest. Okres: Krupina v počte 2 odberných miest. Okres: Levice v počte 5 odberných miest. Okres: Levoča v počte 5 odberných miest. Okres: Liptovský Mikuláš v počte 2 odberných miest. |
Okres: Lučenec v počte 6 odberných miest. Okres : Medzilaborce v počte 1 odberných miest. Okres: Michalovce v počte 4 odberných miest. Okres: Nitra v počte 3 odberných miest. Okres: Nové Mesto nad Váhom v počte 1 odberných miest. Okres: Nové Zámky v počte 3 odberných miest. Okres: Poprad v počte 4 odberných miest. Okres: Prešov v počte 10 odberných miest. Okres: Revúca v počte 7 odberných miest. Okres: Rimavská Sobota v počte 15 odberných miest. Okres: Rožňava v počte 9 odberných miest. Okres: Sabinov v počte 3 odberných miest. Okres: Snina v počte 2 odberných miest. |
Okres: Sobrance v počte 4 odberných miest. Okres: Spišská Nová Ves v počte 7 odberných miest. Okres: Stará Ľubovňa v počte 4 odberných miest. Okres: Stropkov v počte 2 odberných miest. Okres: Svidník v počte 1 odberných miest. Okres: Trebišov v počte 15 odberných miest. Okres: Trnava v počte 1 odberných miest. Okres: Veľký Krtíš v počte 3 odberných miest. Okres: Vranov nad Topľou v počte 3 odberných miest. |
Zoznam adries odberných miest v rámci Slovenskej republiky bude prílohou zmluvy. |
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. |
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na prezentáciu funkčnosti, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a podpísať odovzdávací a preberací protokol pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať odovzdávací a preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Všetky dodané tovary musia byť nové, nerepasované, nepoužité, v 1. triede kvality a zabalené v originálnych baleniach výrobcu. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa opisu, neposkytnutie služieb v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári , je 10% z celkovej ponúkanej ceny na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve) , a to do 10 pracovných dní. |
Doba na dodanie predmetného tovaru je 30 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy . |
Slovenská republika
27.09.2018 14:00
1,00 celok
22 600,00
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky na všetky položky minimálne v rozsahu: názov tovarov, typové označenie, špecifikácia, jednotková cena s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2018 13:42
14.08.2018 09:00
14.08.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 10:10 - Vstupná ponuka | 22 600,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 18:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 578,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: